Gå til innhold

Tenner ikke på henne i hverdagsundertøyet

Forumansvarlig
Melding lagt til av Forumansvarlig,

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært sammen med kjæresten min noen år nå, og jeg tenner ikke lenger på henne når hun går i  i utvaskede bomullstruser. 
Når vi ble sammen hadde hun oftere på fine truser med blant annet blonder. Ikke nødvendigvis stringtruser, små truser og den slags. Men noen som visuelt ser finere ut. 

På et tidspunkt så kastet hun en pose med truser hun sa hun ikke trengte lenger, hvorav det var mange finere enn hun nå bruker. 

"Trenger de ikke lenger" blir feil i mine øyne, kanskje hun tror hun ikke trenger å vise seg frem lenger, eller at hun trodde hennes tidligere kjærester likte det og ikke jeg.

Liker jo å se henne i fint undertøy, når hun har på stygge truser mister jeg lysten. 
Er dette rart, er det ok å ta det opp med henne? 

Anonymkode: 02b14...389

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
firetoen skrev (1 minutt siden):

Kjøp nå heller noe sexy undertøy til henne. Si at du synes  det er pent og sexy på henne . Ikke under noe omstendighet si at du ikke tenner på henne i bomullstruser. Ha nå noe takt og tone, mann! 

Dette! Her har du oppskriften!

Anonymkode: e08ee...8db

• Liker 13
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet

Ts, jeg lurer på hva slags undertøy du bruker til hverdags og ikkehverdags?

Anonymkode: 0a712...12e

• Liker 34
  • Nyttig 11
Skrevet

regner med du å stiller i noen lekre truser fremfor slitte boxere ?

• Liker 12
  • Nyttig 11
AnonymBruker
Skrevet

Dette synes jeg er merkelig..

Jeg har kun vært borti menn som tenner like sinnsykt på meg uansett hva jeg har på meg. Jeg har bare stygt slitt undertøy, men det er ingenting som avtenner dem. 

Pikken står tiø værs uansett og de sier jeg er så sykt deilig... det har jeg vansker for å tro, men penisen taler jo sin sak

Kanskje det er noe galt med deg?

Anonymkode: 3aa9d...a9f

• Liker 25
  • Hjerte 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har hele og pene boxere. Hun har sagt at hun liker å ta på boxere med lycra-boxere. 
Har både det og comfy-balls som er hele og ikke utvasket. 

Har kjøpt undertøy også, det ligger pent brettet i understøysskuffen. 
Hun har kjøpt noe selv som er fint, men bruker det knapt. 

Sier det de få gangene hun pynter seg med fint undertøy, at jeg liker å se henne i det. 
Er det frekt? Vil jo ikke såre, bare være åpen. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Wtf... jeg er ei jente selv, i 20 årene..og jeg gidder ikke å ha på meg sexy truser hele tiden??? Jeg har på meg vanlige bomullstruser fordi det er komfortabelt å gå med. Og er virkelig glad typen liker meg selv om jeg har på det! 

Anonymkode: eaea4...bf1

• Liker 20
  • Nyttig 7
AnonymBruker
Skrevet

Jeg går en del i comfy undertøy på jobb mm, men jeg enten tar det helt av før flørt/sex, eller bytter til et finere sett før sex. Har mye fint i svart og rødt, blant annet, og en del av det er kjøpt i undertøysbutikk.

Skjønner meg ikke på søstera mi som er gift og knapt har nok avtall bher, og definitivt ikke sexy truser. Jeg kikker ikke i skapene altså, men hun henger klesvask rundt i leiligheten. De prøver faktisk å få barn tom. Jeg tror bare hun bryr seg 0 om "sexy" ting. 

Anonymkode: 319ec...bdf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun egentlig solgte de andre 🤭😉 

Neida, for å være seriøs, så kan det jo tenkes at de var blitt litt stramme? Blondeundertøy er mindre tilgivelige ved selv få kilo oppgang, fordi de ofte klemmer litt mer/har mindre stretch etc. Dersom hun har gått opp 3+ kg siden dere ble sammen, kan dette fint være årsaken. 

Støtter forslaget om å kjøpe undertøy til henne. Oberrask henne på romantisk vis. Husk å få undertøyet plombert, slik at hun kan bytte dersom størrelsen er feil! 

Anonymkode: 38502...f2b

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Ja, jeg har hele og pene boxere. Hun har sagt at hun liker å ta på boxere med lycra-boxere. 
Har både det og comfy-balls som er hele og ikke utvasket. 

Har kjøpt undertøy også, det ligger pent brettet i understøysskuffen. 
Hun har kjøpt noe selv som er fint, men bruker det knapt. 

Sier det de få gangene hun pynter seg med fint undertøy, at jeg liker å se henne i det. 
Er det frekt? Vil jo ikke såre, bare være åpen. 

Jeg går virkelig bare i stygt undertøy, nekter å bruke sømløst laget i plast, og har i tillegg så jævlig feit mage ift resten av kroppen at boksertruser henger og slenger i lårene og stringtruser blir altfor lange ift størrelsen jeg må ha rundt midjen. Så jeg dømmer ingen. 

Og så mener jeg at kjæresten din må få ha det komfortabelt. 

Hva med en mellomløsning, mellom det hun bruker nå og sexysexy? Nytt og pent, men i pustende stoff og som sitter godt? 

Og en annen ting er at en del slutter med det sexye fordi da prøver alltid han seg, og det er ikke alltid at man er så interessert i det. Så hvis du er typen som hopper på hver gang, bare du ser antydninger til string/blonde/hva som helst, så kanskje du skal vurdere å prøve å også la henne få være i fred når du syns det er sexy. Ikke hver gang så klart, og komplimenter er fint, men det er dessverre slik for mange at de slutter bevisst eller ubevisst å kle seg i type sexy undertøy fordi de vet at da får de ikke fred. 

Anonymkode: 2d922...990

• Liker 6
  • Nyttig 4
Skrevet

Om du helt mister tenninga pga undertøyet er det kanskje undertøyet du tenner på, og ikke henne? Det er jo ikke noe godt tegn.

• Liker 19
  • Nyttig 13
AnonymBruker
Skrevet

Det høres litt drastisk ut at trusa til samboeren din er avgjørende for om du tenner på henne eller ikke. Trusa skal vel av uansett av når det kommer til action.

Om dette skal være tilfelle så må de trusene se temmelig jævlig ut, kanskje hjemmestrikka truser i ull.

Anonymkode: 434fc...482

• Liker 14
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ikke for å snakke veldig mye om avtennende ting, men bomull er veldig mye bedre for dåsa. Jeg bruker pent undertøy når jeg pynter meg, men syntetisk med masse blonder har lett for å medføre røde prikker etter barbering, inngrodde hår osv. Så det er ikke noe særlig å bruke hele tiden. Men det betyr jo ikke at man ikke skal pynte seg innimellom. Jeg tar gjerne på annet på kvelden.

Hvis det ikke har funket å kjøpe undertøy til henne går det kanskje an å legge temaet til en dag dere snakker om hva dere tenner på? Så kan du snakke om og si i klartekst at du elsker når hun er i sexy undertøy og når du gjerne vil se henne i det. Du må nok tydeliggjøre, men ikke snakk stygt om det andre undertøyet.

Anonymkode: 0390b...c7b

• Liker 7
  • Nyttig 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg har kun vært borti menn som tenner like sinnsykt på meg uansett hva jeg har på meg. Jeg har bare stygt slitt undertøy, men det er ingenting som avtenner dem. 

Pikken står tiø værs uansett og de sier jeg er så sykt deilig... det har jeg vansker for å tro, men penisen taler jo sin sak

Her i tråden var det mange bitre kvinner, og tydeligvis noen som er mindre selektive ved valg av partner. 

Anonymkode: b7f6b...d07

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Doolittle skrev (36 minutter siden):

Om du helt mister tenninga pga undertøyet er det kanskje undertøyet du tenner på, og ikke henne? Det er jo ikke noe godt tegn.

AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Det høres litt drastisk ut at trusa til samboeren din er avgjørende for om du tenner på henne eller ikke. Trusa skal vel av uansett av når det kommer til action.

Om dette skal være tilfelle så må de trusene se temmelig jævlig ut, kanskje hjemmestrikka truser i ull.

Anonymkode: 434fc...482

Jeg er enig i at TS skriver det dere påpeker her, men jeg tolket likevel TS slik at han ikke finner undertøyet hennes tennende, og at han liker og savner sexy og tennende undertøy. Ikke at han ikke finner henne tennende lenger. 

Men ja.. Han skriver jo at han ikke finner henne tennende lenger så jeg tar vel dessverre feil. 

Anonymkode: 2d922...990

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Hun må da få gå i de hun vil og synes er gode på.

Anonymkode: a9201...a17

• Liker 1
Skrevet

Har vært sammen med kjæresten min noen år nå, og jeg tenner ikke lenger på henne når hun går i  i utvaskede bomullstruser. 
Når vi ble sammen hadde hun oftere på fine truser med blant annet blonder. Ikke nødvendigvis stringtruser, små truser og den slags. Men noen som visuelt ser finere ut. 

På et tidspunkt så kastet hun en pose med truser hun sa hun ikke trengte lenger, hvorav det var mange finere enn hun nå bruker. 

"Trenger de ikke lenger" blir feil i mine øyne, kanskje hun tror hun ikke trenger å vise seg frem lenger, eller at hun trodde hennes tidligere kjærester likte det og ikke jeg.

Liker jo å se henne i fint undertøy, når hun har på stygge truser mister jeg lysten. 
Er dette rart, er det ok å ta det opp med henne? 

Would you like some cheese with your whine? 🧀

Kanskje hun er lei av ubehagelige blonder. Det hadde ikke du likt heller. Damer går med det fordi menn liker det – ikke fordi det er behagelig.

Hadde det vært motsatt, hadde ikke menn gått rundt med det heller. Skal hun bytte undertøy etter jobb bare for at du får mer lyst? 

Tenner hun på deg i hverdagsundertøyet da? 

• Liker 5
Skrevet

Og bare for å tilføye: det er utrolig slitsomt å alltid tenke på hva andre synes.

Er denne trusen fin nok hvis noen skulle se den? Og BH’en? Er håret bra nok? Kunne jeg sminket meg mer? Eller kanskje litt mindre? Det er jo trossalt en hverdag. Er alle hår nappet? Har jeg husket å barbere leggene? Under armhulene? Og shit! Bikinilinjen! Hvordan ser rumpen ut i disse buksene, forresten? Ser puppene mine store nok ut? Ser man at jeg har pupper i det hele tatt? Er det for mye pupper?

Burde jeg farge etterveksten? Ser jeg gammel ut? Å herregud, jeg har fått poser under øynene. Kan det opereres, eller er det bare at jeg er så jævlig sliten av å stå på pinne for alle og se ut som en delikat matrett folk vil tafse og smake på? 

• Liker 9
  • Hjerte 4
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Her i tråden var det mange bitre kvinner, og tydeligvis noen som er mindre selektive ved valg av partner. 

Anonymkode: b7f6b...d07

Bittre?

Fordi jeg aldri noen gang i mitt liv aldri har opplevd at en mann ikke har blitt tent av meg! Uavhengig av antrekket mitt. De ser jo ikke på klærne

Jeg tenker kanskje at TS kan ha noe lave testosteron nivåer? Jeg vet ikke, jeg synes det bare høres absurd ut

• Liker 13

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...