AnonymBruker Skrevet 4. november #1 Skrevet 4. november Hadde dere solgt huset deres om det kun var to boliger på ett helt år dere ønsker å kjøpe? I den gitte prisantydningen i det gitte stedet og plassen. Får ikke mellomfinansiering så kan ikke kjøpe før jeg selger. Er det en sjanse som er lur å ta eller ikke? Anonymkode: 5e831...882
AnonymBruker Skrevet 4. november #2 Skrevet 4. november Boligene ligger lenge om dagen. Jeg hadde ikke solgt nå. Anonymkode: bfde3...1b2
AnonymBruker Skrevet 4. november #3 Skrevet 4. november I en svart hvit verden hvor det ikke finnes noen nyanser så hadde jeg selvsagt gjort det. Da hadde jeg handlet i panikk. Men i en virkelig verden vi lever i så er det bra å bruke sunn fornuft. Anonymkode: 6f978...b68
AnonymBruker Skrevet 5. november #4 Skrevet 5. november Om du ikke får mellomfinansiering, så må du bare det da, om du ønsker å flytte. Da er det en stor risiko for at du kanskje må leie inntil det kommer aktuelle boliger. Jeg hadde gjort det om jeg hadde mistrivdes veldig der jeg bor, men ellers hadde jeg nok kanskje ventet til jeg hadde spart opp nok til mellomfinansiering. Anonymkode: 4e053...54d
AnonymBruker Skrevet 6. november #5 Skrevet 6. november Vi er i den situasjonen at vi håper å finne noe større, men så er det lite bevegelse i boligmarkedet. Har hittil i høst bare vært én bolig vi særiøst har vurdert i området. Har heldigvis mellomfinansiering, hvis ikke hadde det ikke blitt bolig på oss her. Hadde ikke turt å stå uten egen bolig i dette markedet. Utleieboliger er det heller ikke å oppdrive. Anonymkode: d0335...c9e
AnonymBruker Skrevet 7. november #6 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (22 timer siden): Vi er i den situasjonen at vi håper å finne noe større, men så er det lite bevegelse i boligmarkedet. Har hittil i høst bare vært én bolig vi særiøst har vurdert i området. Har heldigvis mellomfinansiering, hvis ikke hadde det ikke blitt bolig på oss her. Hadde ikke turt å stå uten egen bolig i dette markedet. Utleieboliger er det heller ikke å oppdrive. Anonymkode: d0335...c9e Umulig å leie når det ikke finnes noe å leie her. Anonymkode: 5e831...882
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:01 #7 Skrevet lørdag kl. 17:01 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Umulig å leie når det ikke finnes noe å leie her. Anonymkode: 5e831...882 Må du bytte bolig da? Mulig jeg er feig, men jeg vet ikke om jeg hadde turt å selge i den situasjonen. Vi har både barn og dyr, så det er litt mer krise å bli uten bolig enn om man var alene. Som enslig kan man jo omså bo i campingvogn eller bil en periode. Kanskje det evt. er bedre å selge til våren eller neste høst når det normalt er flere boliger i omløp, så har du litt lang overtakelsen på nåværende bolig. Anonymkode: d0335...c9e
AnonymBruker Skrevet lørdag kl. 17:09 #8 Skrevet lørdag kl. 17:09 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Må du bytte bolig da? Mulig jeg er feig, men jeg vet ikke om jeg hadde turt å selge i den situasjonen. Vi har både barn og dyr, så det er litt mer krise å bli uten bolig enn om man var alene. Som enslig kan man jo omså bo i campingvogn eller bil en periode. Kanskje det evt. er bedre å selge til våren eller neste høst når det normalt er flere boliger i omløp, så har du litt lang overtakelsen på nåværende bolig. Anonymkode: d0335...c9e Hell no. Bo i bilen? Ingen gjør dette i Norge. Du har sett for mange amerikanske filmer. Anonymkode: 15ff6...01a
Tvist Skrevet søndag kl. 09:18 #9 Skrevet søndag kl. 09:18 Du kan ha lang overtagelse på biligen. Finnes det nodn airbnb du kan leie? Kanskje du kan få en god avtale for langtidsleie.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå