AnonymBruker Skrevet 4. november #2 Skrevet 4. november Kommer litt an på hvor julebordet er vel. Er det i jobblokale? Fin restaurant? Opplegg rundt etc? Og ikke minst bransje tenker jeg også spiller inn… vil tro det er stor forskjell på julebordet til sykepleierne på en helseheim kontra i en bank f.eks. Anonymkode: 4517b...1f9 4 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #3 Skrevet 4. november Forts. Spør kolleger som var med i fjor (og tidligere år) Anonymkode: 4517b...1f9 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #4 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Kommer litt an på hvor julebordet er vel. Er det i jobblokale? Fin restaurant? Opplegg rundt etc? Og ikke minst bransje tenker jeg også spiller inn… vil tro det er stor forskjell på julebordet til sykepleierne på en helseheim kontra i en bank f.eks. Anonymkode: 4517b...1f9 Jobblokale, Anonymkode: 7f077...cbd
Anonym6789 Skrevet 4. november #5 Skrevet 4. november Jeg tenker vanlig penkjole/festkjole, men ikke galla og ikke sommerkjole 5
AnonymBruker Skrevet 4. november #6 Skrevet 4. november Tenker at et sånt type antrekk er safe uansett hvor du skal. Pen bluse, pyntede øredobber, lett sminke og en dressbukse i løs passform. https://www.ellos.no/ellos-collection/bluse-med-puffermer/7021219-03?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[adv%3A Ellos] [cou%3A NO] [chn%3A paid-search_shopping_pmax] [ini%3A Blouses %26 tops] [str%3A HP%2FSF] [tgt%3A Shopping]&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=19683395703&gbraid=0AAAAAD1HpII_3IYuAdnj1PRDfvCZC5MvE&gclid=Cj0KCQiA5abIBhCaARIsAM3-zFXRdHZExe5hRMYqTCeXQ8I8H59hUG6KYNv41KgUMP6WpNmSp6s9NTMaAp5fEALw_wcB Anonymkode: 83613...393 3
AnonymBruker Skrevet 4. november #7 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Tenker at et sånt type antrekk er safe uansett hvor du skal. Pen bluse, pyntede øredobber, lett sminke og en dressbukse i løs passform. https://www.ellos.no/ellos-collection/bluse-med-puffermer/7021219-03?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=[adv%3A Ellos] [cou%3A NO] [chn%3A paid-search_shopping_pmax] [ini%3A Blouses %26 tops] [str%3A HP%2FSF] [tgt%3A Shopping]&gclsrc=aw.ds&gad_source=1&gad_campaignid=19683395703&gbraid=0AAAAAD1HpII_3IYuAdnj1PRDfvCZC5MvE&gclid=Cj0KCQiA5abIBhCaARIsAM3-zFXRdHZExe5hRMYqTCeXQ8I8H59hUG6KYNv41KgUMP6WpNmSp6s9NTMaAp5fEALw_wcB Anonymkode: 83613...393 Takk, dette var ett veldig bra tips. Anonymkode: 7f077...cbd
AnonymBruker Skrevet 4. november #8 Skrevet 4. november Jeg ville også spurt noen som var med i fjor, men kan tenke meg det er ganske fritt - noe småpent. Anonymkode: 9edff...c2c 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #9 Skrevet 4. november Spør de andre hva som er vanlig ;). Jeg jobber i bank og julebordene holdes på fancy steder – da er veldig pent gjenganger. Men i et jobblokale ville jeg nok nøyd med med vanlig pent Anonymkode: fb687...91a 2
AnonymBruker Skrevet 4. november #10 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Spør de andre hva som er vanlig ;). Jeg jobber i bank og julebordene holdes på fancy steder – da er veldig pent gjenganger. Men i et jobblokale ville jeg nok nøyd med med vanlig pent Anonymkode: fb687...91a Jeg jobber på ett helsehus og vi skal ha juleborder der. Anonymkode: 7f077...cbd
AnonymBruker Skrevet 4. november #11 Skrevet 4. november Jeg hadde sannsynligvis gått for den lille sorte, uten å pynte den opp så veldig. Anonymkode: 0b849...6f0 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå