NordicViking Skrevet 4. november #1 Skrevet 4. november Det nærmer seg jul, og NRK lanserer i år en helt ny julekalender - Nissene i skjul. Den får premiere mandag 1. desember. I 'Nissene i skjul' følger vi 24 nisser som skal leve sammen på en nedlagt grisegård i 24 dager. En rampenisse i skjul saboterer konkurransen, og hver kveld blir en mistenkt nisse sendt hjem. På julaften avgjøres det om det er en rampenisse eller en ekte nisse som stikker av med pengepremien. 'Nissene på låven' ble en knallsuksess i 2001. Skaperne Espen Eckbo og Kristian Ødegård lagde to oppfølgere: 'Nissene over skog og hei' i 2011 og 'Nissene i bingen' i 2021. Nå skal konseptet over til NRK, hvor Kevin Vågenes, Herman Flesvig og Mikkel Niva spiller hovedrollene. Flesvig og Vågenes spiller fire roller hver, mens Mikkel Niva leder det hele som programleder. Andre kjente fjes som Amalie Stuve, Kåre Conradi og Marit Andreassen spiller også i serien. Økonom Hallgeir Kvadsheim fra Luksusfellen dukker opp som seg selv. Som de tidligere sesongene hentes det inspirasjon fra aktuelle realityshow - denne gangen fra blant annet "Forræder" og "Spillet". https://www.nrk.no/presse/nissene-i-skjul-_-ny-julekalender-pa-nrk-med-herman-flesvig-og-kevin-vagenes-1.17622496 ... Trailer: https://tv.nrk.no/serie/nissene-i-skjul/sesong/ekstramateriale/episode/KMNO10043025 5
NordicViking Skrevet 30. november Forfatter #3 Skrevet 30. november Aftenposten triller tre på terningen, mens Nettavisen triller fire. Ikke alle er helt fornøyd, og de fleste mener at originalen er best. https://www.nettavisen.no/kjendis/anmeldelse-av-nissene-i-skjul-mer-enn-morsom-nok/r/5-95-2747408 https://vink.aftenposten.no/artikkel/Rjblrx/nissene-i-skjul-pa-nrk-er-ikke-rampete-nok
skreppamedleppa Skrevet 30. november #4 Skrevet 30. november Jeg skal nok se den første episoden iallefall (så får jeg ta det derifra) men jeg er en av de raringene som ikke liker Kevin Vågenes, jeg får helt avsmak på hans roller og det han har gjort så forventningene er ikke skyhøy må jeg bare innrømme. Nissene på låven (og oppfølgerene) elsket jeg. Men skal som sagt sjekke innom for å se, før jeg dømmer nord og ned. 3
enkefru Skrevet mandag kl. 21:44 #6 Skrevet mandag kl. 21:44 Fikk ikke så bra anmeldelser i Aftenposten, men jeg syntes nå det var litt artig. Så igjen «nissene på låven» (Rex) i kveld, og det er i hvertfall aldri feil 😅 3
Nimbus Skrevet mandag kl. 22:57 #7 Skrevet mandag kl. 22:57 Jeg syns det var veldig gøy! Gøy casting og gøy med han som ble rampenisse! 4
MarianneE Skrevet tirsdag kl. 14:19 #8 Skrevet tirsdag kl. 14:19 Slo veldig godt ann hjemme hos meg. 1
Djækklåsst Skrevet tirsdag kl. 14:43 #9 Skrevet tirsdag kl. 14:43 (endret) Denne burde kanskje vært plassert i TV og film, er jo ingen ekte reality. Nissene på låven klarte jo å lure noen i sin tid, liten fare for noe tilsvarende her, med disse karakterene til Flesvig og Vågenes, som blir litt overdrevne. Legger ved noen eksempler på reaksjoner på Nissene på låven i 2001. Endret tirsdag kl. 14:44 av Djækklåsst 5 1 2
Cookie123 Skrevet tirsdag kl. 14:48 #10 Skrevet tirsdag kl. 14:48 Likte denne! Kommer til å se hver dag. 🙂 4
Sofiei Skrevet tirsdag kl. 15:18 #11 Skrevet tirsdag kl. 15:18 Har på følelsen at han der Thor blir som Bent Leikvoll som kom inn gang på gang. Har vondt for å tro at en såpass kjent skuespiller har en så liten rolle. 9 1
Caniggia Skrevet tirsdag kl. 15:33 #12 Skrevet tirsdag kl. 15:33 Alt som var originalt, genialt og ustyrtelig morsomt med «Nissene på låven» er jo helt fraværende her. 4
Nevian Skrevet tirsdag kl. 21:57 #13 Skrevet tirsdag kl. 21:57 Jeg synes det er kjempebra, og håper absolutt Thor kommer inn igjen 6
MarianneE Skrevet onsdag kl. 09:22 #14 Skrevet onsdag kl. 09:22 Sofiei skrev (18 timer siden): Har på følelsen at han der Thor blir som Bent Leikvoll som kom inn gang på gang. Har vondt for å tro at en såpass kjent skuespiller har en så liten rolle. Det er vi her hjemme overbevist om 😅 4
visp Skrevet onsdag kl. 20:32 #16 Skrevet onsdag kl. 20:32 Goodtimes skrev (11 timer siden): Er så sleten nå. 😂 Den har jeg ledd mye av også. For en herlig karakter! Har sett de tre første episodene to ganger hver jeg nå og elsker det allerede! 80 % sykemeldt........ 8 2
Supernaut Skrevet onsdag kl. 21:21 #17 Skrevet onsdag kl. 21:21 Han der Frederick snakker veldig likt som denne karakteren fra Kjartan og Kjetil Show, bare på halv speed. 2
Turkis Sau Skrevet torsdag kl. 03:23 #18 Skrevet torsdag kl. 03:23 Vi elsker det!😂 Hun Øyunn Krogh-dupen er nydelig hvis man kjenner til den historien🤭 Og, jeg er sleten. Chefs kiss🤌 6 1
MarianneE Skrevet torsdag kl. 04:18 #19 Skrevet torsdag kl. 04:18 Hva er greia med den sleten? Går ut i fra at det er en referanse til noe?
Natriumclorid Skrevet torsdag kl. 04:51 #20 Skrevet torsdag kl. 04:51 Veldig morsomt! Gleder meg til ny episode hver dag 🤣 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå