AnonymBruker Skrevet 4. november #1 Skrevet 4. november Om dere som har en elsker møter på den på butikken, ute med kona eller barna eller venner.. hilser dere? Eller later dere som dere ikke kjenner hverandre? Synes det høres så sykt pirrende ut… Anonymkode: 9b710...67c
AprilLudgate Skrevet 4. november #3 Skrevet 4. november Hæ? Om jeg var i situasjonen hadde det bare vært total krasj og mistet piffen om elskerinnen - om om jeg var den opptatte: grenseløs angst fra helvete. Nope. 6
AnonymBruker Skrevet 4. november #4 Skrevet 4. november Nja. Ikke direkte elsker, men var en fyr jeg hadde sex med to ganger. Så fikk jeg meg type. Så viste det seg at han og typen min kjente hverandre godt. Og jeg ble da presentert for han første som da kom med sin høygravide samboer. Visste ikke at han hadde samboer engang. Så det var ett rart øyeblikk for å si det sånn. Så ja,jeg både hilste og latet som om jeg ikke kjente han... Anonymkode: ae096...541 2
AnonymBruker Skrevet 4. november #5 Skrevet 4. november Jeg var en gang ei elskerinne til en 25 år eldre gift mann. Jeg møtte mens jeg ennå var sammen med han enn mann på min alder og vi begynte gå på stevnemøter. Etter fire stevnemøter så traff vi på min elsker og kona hans på kinoen og det visste seg at han var faren til han jeg var på stevnemøte med. Jeg har aldri vært så rød i ansiktet og stammet så mye som da. Det var null pirrende og jeg flyttet vekk fra byen etterpå. Anonymkode: 802d9...d9a 3
AnonymBruker Skrevet 4. november #6 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg var en gang ei elskerinne til en 25 år eldre gift mann. Jeg møtte mens jeg ennå var sammen med han enn mann på min alder og vi begynte gå på stevnemøter. Etter fire stevnemøter så traff vi på min elsker og kona hans på kinoen og det visste seg at han var faren til han jeg var på stevnemøte med. Jeg har aldri vært så rød i ansiktet og stammet så mye som da. Det var null pirrende og jeg flyttet vekk fra byen etterpå. Anonymkode: 802d9...d9a høres jævlig ut. liten by? Anonymkode: a9f93...1d2
AnonymBruker Skrevet 4. november #7 Skrevet 4. november Jeg har møtt elskeren min offentlig mange ganger. Nå er jeg singel, men han er en offentlig person og da omgås vi som helt ukjente. Hilser ikke eller noe. Og ja, det er pirrende 🤭 Anonymkode: cb44b...3cf 2
Coachshinny Skrevet 4. november #8 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Om dere som har en elsker møter på den på butikken, ute med kona eller barna eller venner.. hilser dere? Eller later dere som dere ikke kjenner hverandre? Synes det høres så sykt pirrende ut… Anonymkode: 9b710...67c Jeg kjenner meg så igjen 🤗
Topper og daler Skrevet tirsdag kl. 20:42 #9 Skrevet tirsdag kl. 20:42 Jeg har opplevd noe tilsvarende når jeg har støtt på den faste swingerspartneren på en slik måte.
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:54 #10 Skrevet tirsdag kl. 20:54 Elskerinnen til pappaen min ringte hjem til oss og jeg tok telefonen. Jeg synes dere som er utroe eller ligger med dem i forhold er uempatiske drittsekker hele gjengen. Skikkelig lavmål som nyter og finner slike situasjoner pirrende. Anonymkode: aeec8...a18 1 4
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:56 #11 Skrevet tirsdag kl. 20:56 Jeg hadde hilset. Kanskje gitt en klem hvis det falt seg naturlig. Vi har et åpent forhold og mannen min syns det er ok at jeg treffer andre. Anonymkode: e86a3...7db 2
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 20:58 #12 Skrevet tirsdag kl. 20:58 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Elskerinnen til pappaen min ringte hjem til oss og jeg tok telefonen. Jeg synes dere som er utroe eller ligger med dem i forhold er uempatiske drittsekker hele gjengen. Skikkelig lavmål som nyter og finner slike situasjoner pirrende. Anonymkode: aeec8...a18 Nå må du ta deg litt sammen tenker jeg. Ikke bry deg med hva voksne mennesker bruker fritiden sin til. Anonymkode: c8327...9e5 3
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:43 #13 Skrevet tirsdag kl. 21:43 Har endel ting jeg skulle hatt ugjort, ja. Lå med sønnen til mamma sin samboer. Vi var godt voksne da de ble sammen, og kjente ikke hverandre så godt da det skjedde, skulle egentlig bare overnatte etter et nachspiel.. ja. Litt kleint å tenke på nå, mest fordi det var et dårlig ligge:p Vi møtes på søndagsmiddager med barn etc, og begge later som ingenting.. Anonymkode: 96dd4...19c
AnonymBruker Skrevet tirsdag kl. 21:48 #14 Skrevet tirsdag kl. 21:48 AnonymBruker skrev (51 minutter siden): Jeg hadde hilset. Kanskje gitt en klem hvis det falt seg naturlig. Vi har et åpent forhold og mannen min syns det er ok at jeg treffer andre. Anonymkode: e86a3...7db Samme her 😊 Anonymkode: f2435...b87
Gutta på Golvet Skrevet onsdag kl. 00:24 #15 Skrevet onsdag kl. 00:24 Jeg møtte på elskerinnen min på swingersklubben mens jeg var der med kona og hun var der med sin mann og så ba mannen til elskerinnen min meg ta kona hans i en skikkelig hard DP mens vi lot som om vi ikke kjente hverandre. Det var kleint....
Topper og daler Skrevet onsdag kl. 04:05 #16 Skrevet onsdag kl. 04:05 Gutta på Golvet skrev (3 timer siden): Jeg møtte på elskerinnen min på swingersklubben mens jeg var der med kona og hun var der med sin mann og så ba mannen til elskerinnen min meg ta kona hans i en skikkelig hard DP mens vi lot som om vi ikke kjente hverandre. Det var kleint.... Dessverre for deg, så forblir nok dette bare en drøm som du aldri får leve ut. Jf. trådstarten din i en annen tråd som du opprettet her på kg. Vil, vil, men får det ikke til. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå