Gå til innhold

Høres så sykt sexy ut å møte på elskeren sin..?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Om dere som har en elsker møter på den på butikken, ute med kona eller barna eller venner.. hilser dere? Eller later dere som dere ikke kjenner hverandre? 
Synes det høres så sykt pirrende ut…

Anonymkode: 9b710...67c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du har sett for mange filmer 😂

• Liker 15
Skrevet

Hæ?

Om jeg var i situasjonen hadde det bare vært total krasj og mistet piffen om elskerinnen - om om jeg var den opptatte: grenseløs angst fra helvete. 

Nope.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nja. Ikke direkte elsker, men var en fyr jeg hadde sex med to ganger. Så fikk jeg meg type. Så viste det seg at han og typen min kjente hverandre godt. Og jeg ble da presentert for han første som da kom med sin høygravide samboer.  Visste ikke at han hadde samboer engang. 

Så det var ett rart øyeblikk for å si det sånn. Så ja,jeg både hilste og latet som om jeg ikke kjente han...

Anonymkode: ae096...541

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var en gang ei elskerinne til en 25 år eldre gift mann. Jeg møtte mens jeg ennå var sammen med han enn mann på min alder og vi begynte gå på stevnemøter. Etter fire stevnemøter så traff vi på min elsker og kona hans på kinoen og det visste seg at han var faren til han jeg var på stevnemøte med. Jeg har aldri vært så rød i ansiktet og stammet så mye som da. Det var null pirrende og jeg flyttet vekk fra byen etterpå. 

Anonymkode: 802d9...d9a

• Hjerte 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg var en gang ei elskerinne til en 25 år eldre gift mann. Jeg møtte mens jeg ennå var sammen med han enn mann på min alder og vi begynte gå på stevnemøter. Etter fire stevnemøter så traff vi på min elsker og kona hans på kinoen og det visste seg at han var faren til han jeg var på stevnemøte med. Jeg har aldri vært så rød i ansiktet og stammet så mye som da. Det var null pirrende og jeg flyttet vekk fra byen etterpå. 

Anonymkode: 802d9...d9a

høres jævlig ut. liten by?

Anonymkode: a9f93...1d2

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har møtt elskeren min offentlig mange ganger. Nå er jeg singel, men han er en offentlig person og da omgås vi som helt ukjente. Hilser ikke eller noe. Og ja, det er pirrende 🤭

Anonymkode: cb44b...3cf

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Om dere som har en elsker møter på den på butikken, ute med kona eller barna eller venner.. hilser dere? Eller later dere som dere ikke kjenner hverandre? 
Synes det høres så sykt pirrende ut…

Anonymkode: 9b710...67c

Jeg kjenner meg så igjen 🤗

Skrevet

Jeg har opplevd noe tilsvarende når jeg har støtt på den faste swingerspartneren på en slik måte. 

Skrevet

Elskerinnen til pappaen min ringte hjem til oss og jeg tok telefonen. Jeg synes dere som er utroe eller ligger med dem i forhold er uempatiske drittsekker hele gjengen. Skikkelig lavmål som nyter og finner slike situasjoner pirrende.

Anonymkode: aeec8...a18

• Liker 1
  • Hjerte 4
Skrevet

Jeg hadde hilset. Kanskje gitt en klem hvis det falt seg naturlig. Vi har et åpent forhold og mannen min syns det er ok at jeg treffer andre. 

Anonymkode: e86a3...7db

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Elskerinnen til pappaen min ringte hjem til oss og jeg tok telefonen. Jeg synes dere som er utroe eller ligger med dem i forhold er uempatiske drittsekker hele gjengen. Skikkelig lavmål som nyter og finner slike situasjoner pirrende.

Anonymkode: aeec8...a18

Nå må du ta deg litt sammen tenker jeg. Ikke bry deg med hva voksne mennesker bruker fritiden sin til. 

Anonymkode: c8327...9e5

• Liker 3
Skrevet

Har endel ting jeg skulle hatt ugjort, ja.

Lå med sønnen til mamma sin samboer. Vi var godt voksne da de ble sammen, og kjente ikke hverandre så godt da det skjedde, skulle egentlig bare overnatte etter et nachspiel.. ja. Litt kleint å tenke på nå, mest fordi det var et dårlig ligge:p Vi møtes på søndagsmiddager med barn etc, og begge later som ingenting..

Anonymkode: 96dd4...19c

Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

Jeg hadde hilset. Kanskje gitt en klem hvis det falt seg naturlig. Vi har et åpent forhold og mannen min syns det er ok at jeg treffer andre. 

Anonymkode: e86a3...7db

Samme her 😊

Anonymkode: f2435...b87

Skrevet

Jeg møtte på elskerinnen min på swingersklubben mens jeg var der med kona og hun var der med sin mann og så ba mannen til elskerinnen min meg ta kona hans i en skikkelig hard DP mens vi lot som om vi ikke kjente hverandre. Det var kleint.... 

Skrevet
Gutta på Golvet skrev (3 timer siden):

Jeg møtte på elskerinnen min på swingersklubben mens jeg var der med kona og hun var der med sin mann og så ba mannen til elskerinnen min meg ta kona hans i en skikkelig hard DP mens vi lot som om vi ikke kjente hverandre. Det var kleint.... 

Dessverre for deg, så forblir nok dette bare en drøm som du aldri får leve ut. Jf. trådstarten din i en annen tråd som du opprettet her  på kg. Vil, vil, men får det ikke til. 

• Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...