Gå til innhold

Hva bidro til at du avsluttet med elskeren/ff?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun siste jeg avslutta med, var ikke kinky nok. Synes det var ekkelt å ta kuken rett fra fitte til munn for eksempel. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk meg kjæreste.

Anonymkode: 2d180...423

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Forventer og tror dere at en ff skal holde seg kun til dere??!

Anonymkode: 2be7e...639

Selvsagt 

Anonymkode: 36427...f74

• Nyttig 1
Skrevet

Jeg fant en i BDSM miljøet, som ble lekepartner/sexpartner istedenfor. Da mistet jeg interessen for vaniljesexen med ff 😃

AnonymBruker
Skrevet

Hu var frekk, kort, ignorerte å sa stygge ting, fikk nok og stakk, men savner henne og er fortsatt glad i henne

Anonymkode: 5068d...5a2

AnonymBruker
Skrevet

fordi ff'ene fikk seg kjæreste. men en dame jeg hadde som ff bare fadet ut. grei sex, men ikke noe å prate om mellom samleiene.

Anonymkode: 76600...ee9

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Selvsagt 

Det er jo ikke noen selvfølge ved ff-relasjoner. Det er heller svært sjeldent, og unntaket? 

Anonymkode: f2325...b51

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Selvsagt 

Hvorfor det? Man kan da ikke forvente kjæresteforhold og troskap når det kun er sex. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor det? Man kan da ikke forvente kjæresteforhold og troskap når det kun er sex. 

Jo hvis man avtaler det og knuller uten kondom, da må man kunne stole på hverandre.

Anonymkode: 36d5c...51d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (23 timer siden):

At han var en mannehore som jeg mistet litt respekt for. 

Anonymkode: dc545...aa0

Samme her. Mistet interessen og respekten for han da jeg fant ut hvor løs på tråden og desperat han var. 

Anonymkode: a2104...d85

AnonymBruker
Skrevet

Jeg avsluttet det etter en gang fordi jeg fant ut at det å ha sex utenfor dating og forhold er helt uaktuelt for meg.

Er rett og slett ikke skrudd sammen slik at jeg klarer det, det føles helt feil...synes det er kjipt fordi jeg har seksuelle behov.

For meg er "casual sex" verdens største selvmotsigelse, det er ingenting "casual" med sex, for meg er det en dyp måte å kommunisere på og å utveksle seksuell energi på.

Anonymkode: 38699...dde

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Jeg avsluttet det etter en gang fordi jeg fant ut at det å ha sex utenfor dating og forhold er helt uaktuelt for meg.

Er rett og slett ikke skrudd sammen slik at jeg klarer det, det føles helt feil...synes det er kjipt fordi jeg har seksuelle behov.

For meg er "casual sex" verdens største selvmotsigelse, det er ingenting "casual" med sex, for meg er det en dyp måte å kommunisere på og å utveksle seksuell energi på.

Anonymkode: 38699...dde

Dette kunne jeg skrevet selv, jeg har blitt veldig brent av at jeg trodde jeg kunna ha tilfeldig sex med en kar over et par år. Det viser seg at jeg, heldigvis, blir glad i folk jeg ligger med. Det skal man ikke bli, ifølge Tinderloven.

Anonymkode: 36d5c...51d

Skrevet

Jeg avsluttet når den personen fikk følelser, og da mener jeg at jeg avsluttet på stedet når hun sa det. Har ikke intensjoner å leke med hennes følelser og da er vel leken over. 

Har lyster og behov så lenge vi holder oss til det vi avtalte men er fullstendig klar over at det kan komme uventet forhold men for meg så tenker jeg at jeg setter punktum når personen får følelser og ofte fordi jeg har erfart at det blir bare så mye styr etterpå om man skal bare prøve å få det til funke.. det går ikke.. du gjør følelsene til den personen bare mer sterkere. 

Skrevet
Katten.2.0 skrev (På 4.11.2025 den 22.27):

Hvis du visste hva du gikk til, hvorfor mister du respekten for at han oppfører seg akkurat som du kunne forvente?

jeg visste davel ikke at han var en mannehore. Han fremstilte seg selv som en helt normal oppegående fyr. Så forventet meg da logisk nok en normal oppegående fyr.  

Anonymkode: dc545...aa0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...