AnonymBruker Skrevet 4. november #1 Skrevet 4. november Hvorfor? Hvorfor ikke? Anonymkode: 8f1c9...308
Sirah Skrevet 4. november #2 Skrevet 4. november Har inntrykk av at de fleste beholder julen til langt uti januar jeg? Her ryker som regel juletreet 1. nyttårsdag. Har ekte tre og det er stort sett så lenge jeg klarer å holde det uten at hele stua blir full av.... tre. Julepynten min blir gjerne stående til litt uti januar, men nisser osv kan jeg godt rydde vekk i romjula. Jeg liker ikke nisser, men samboeren min MÅ ha den fremme akkurat på julaften 3
AnonymBruker Skrevet 4. november #3 Skrevet 4. november Hva har ferie med pynt å gjøre? Kan jeg få en uke inn mot 31. oktober også? Og må jeg begynne å pynte i vårferien? Hvilke regler gjelder for de som ikke pynter til påske? Anonymkode: b907b...6a6 8 4
AnonymBruker Skrevet 4. november #4 Skrevet 4. november Med den logikken må man få ferie før i stedet da. Jeg har jul i huset fra 1. søndag i advent eller 1. desember, hva enn som kommer først, helt til 20. dag jul Anonymkode: b2ade...413 4 5
Carrot Skrevet 4. november #5 Skrevet 4. november er det virkelig "Mange" som hiver ut julen 25 desember? 18 2
AnonymBruker Skrevet 4. november #6 Skrevet 4. november Min julepynt pakkes ned 13.januar😊 Anonymkode: dd5d6...428 6
DesmondMiles Skrevet 4. november #7 Skrevet 4. november (endret) Hvilken ferie mener du skal avskaffes, skoleferien? I så fall, pynter du i høstferien, vinterferien og sommerferien? Jeg kjenner ingen som pakker ned 1. juledag. Det er jo en merkelig dag å bruke tiden på dette. Vi har eller er i selskap den dagen. Vi pakker bort 6. januar, for det er 13. dag jul som begge vi to er oppvokst med. Endret 4. november av DesmondMiles 2 5
AnonymBruker Skrevet 4. november #8 Skrevet 4. november 25? Aldri hørt om. Anonymkode: ce4ed...7a2 5 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #9 Skrevet 4. november Carrot skrev (Akkurat nå): er det virkelig "Mange" som hiver ut julen 25 desember? Aldri hørt om😅 Men å hive ut julen rundt den første helgen etter nyttår synes jeg er greit. Jeg liker ikke å ha jul til slutten av januar når julen er ferdig. Heller feire litt lengre før jul når man enda kan se frem til julen😊 Anonymkode: d5d6c...e13 8
AnonymBruker Skrevet 4. november #10 Skrevet 4. november Folk kan ikke kalenderen lenger, så de aner ikke når jula er 😄 Anonymkode: e9545...4e5 4 4
DesmondMiles Skrevet 4. november #11 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Folk kan ikke kalenderen lenger, så de aner ikke når jula er 😄 Anonymkode: e9545...4e5 Hva er det du vaser om her? 2
AnonymBruker Skrevet 4. november #12 Skrevet 4. november Grunnen er at advent finnes ikke lenger, mange starter jula 1 desember. Når julaften er over er de fleste lei. Anonymkode: 10383...786 4 2
AnonymBruker Skrevet 4. november #13 Skrevet 4. november Det er slettes ikke mange som pynter i november og hiver ut alt tidlig i romjula. Det er bare det at de som gjør det sånn gjør så stort vesen av det, så man får inntrykk av at det er mye vanligere enn det faktisk er. På min jobb velger vi dessuten selv i stor grad når vi vil bruke feriedagene våre. Om man ikke har skolebarn står man allerede helt fritt til å ta juleferie før jul i stedet for i romjula, men jeg kan ikke huske at noen faktisk har gjort det. Anonymkode: 21acc...ab1 9 1
Carrot Skrevet 4. november #14 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Folk kan ikke kalenderen lenger, så de aner ikke når jula er 😄 Anonymkode: e9545...4e5 Når mener du det er jul da? Siden du kan kalenderen? 2
AnonymBruker Skrevet 4. november #15 Skrevet 4. november Kan ikke vere mange som kaster jula ut 25 desmeber. Jeg kjenner iallefall ingen som gjør det. De jeg kjenner kaster den ut tidligest 1 januar. Anonymkode: af1f1...a7d 5
AnonymBruker Skrevet 4. november #16 Skrevet 4. november Carrot skrev (21 minutter siden): er det virkelig "Mange" som hiver ut julen 25 desember? Ingen jeg kjenner. Fleste jeg kjenner tar bort 1 januar, eller rundt 13 januar Skulle vi fjernet 25 desember da hadde vi ikke trengt å pynte da. For vi har opp 23 desember Anonymkode: 9e502...198 7
Thyra Skrevet 4. november #17 Skrevet 4. november Skal man måtte ha julepynt for å få juleferie??? 5 1
micromaya Skrevet 4. november #18 Skrevet 4. november DesmondMiles skrev (26 minutter siden): Vi pakker bort 6. januar, for det er 13. dag jul som begge vi to er oppvokst med. Dette har jeg vokst opp med også. Jeg tar gjerne ned jula den helgen som er nærmest dette. 2
AnonymBruker Skrevet 4. november #19 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Ingen jeg kjenner. Fleste jeg kjenner tar bort 1 januar, eller rundt 13 januar Skulle vi fjernet 25 desember da hadde vi ikke trengt å pynte da. For vi har opp 23 desember Anonymkode: 9e502...198 Hos bestevenninnen min i oppveksten gjorde de det. Pynta 23. desember, dvs natt til 24. og heiv ut alt den 25. Da var mor i huset LEI! 😂 Pussige folk. Anonymkode: ccfe8...f67 1
Kålrota Skrevet 4. november #20 Skrevet 4. november Juleferien er da ikke linket opp mot selve feiringen, det er ikke obligatorisk. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå