Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi har heller en dag i uken der vi gjør "ekstra" ting. Vi fordeler alltid alt husarbeidet utover  fra mandag til torsdag slik at helgen er fri. Tirsdagen eller onsdagen pleier da å være til de tingene som ikke tas ukentlig/ fast utenom. Sist uke tok mannen alle kjøkkenfronter, jeg tok heler trappen- alle sprinkler, kriker og kroker, over og under trinn. 

Denne uken har mannen vasket alle dører og karmer, jeg tok alle gulvlister. Listefritt mot taket heldigvis 😅

Neste uke skal jeg rense varmepumpen, han støvsuge alle ventiler til ventilasjonssystemet da det ofte blir støv rundt dem i taket.

Tidligere i høst har jeg vasket alle flekker på vegger med klut og gått over både ta og vegger med tørrmopp utenom. Vinduer ble tatt utendørs for to uker siden, innsiden skal tas om et par uker.

Ved å dele det opp sånn er vi alltid ajour, slipper skippertak og huset trenger ikke full nedvask verken til vår eller jul 🥳 

Anonymkode: 3d5dd...35f

Er noe slikt jeg streber etter og, men krefter strekker ikke alltid til. 

Anonymkode: 04099...1b4

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. Bare vanlig husvask.

Holder det jevnt over rent gjennom hele året.

Tar en ekstra runde hver vår og høst og vasker ordentlig inne i og utenpå kjøkkeninnredning og i baderomsinnredning.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasker ikke ned hele huset til jul hvert år. Kommer helt an på hva som skjer og kapasitet. Iår føler jeg at jeg har lyst og ork til å gjøre det, så da blir det gjort. Både vegger, og alt tas grundig. Tar ett og ett rom  frem til desember 

Anonymkode: 7c666...f53

AnonymBruker
Skrevet

Ikke full hovedrengjøring, nei, Men jeg liker å ha det ekstra rent og ryddig til jul, til tross for at nok ikke alt er skinnende rent. 

Anonymkode: 677d8...0e8

AnonymBruker
Skrevet

Nei.Vasker når det trengs og synes det er best å holde huset rent på det jevne. 

Er heller ikke hysterisk. Finglassene står i et skap, der har det på de ti årene jeg har bodd her ikke vært nødvendig å vaske, mens bestikkskuffen må vaskes ca månedlig. 

Anonymkode: 2c2f0...6cd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...