AnonymBruker Skrevet 4. november #1 Skrevet 4. november Jeg har 2 jobber og torsdager jobber jeg begge. 7- 15 i hovedjobben og 16-22 i ekstrajobben. Er hjemme 23 , og da er det bare 6 timer til jeg skal opp + at jeg er sliten. Og sulten. Da bestiller jeg noe mat, og i snart et halvt år har det blitt McDonald’s. Prøver og tenke at jeb skal lage noe mat , men blir aldri noe av. jeg spiser jo frukt ila dagen , og knekkebrød til lunsj. Grønnsaker andre dager. Hvor ille er det? Vurderer og ta mindre pommes frites på torsdag. Noen ganger tar jeg og kanelboller eller milkshake, for jeg blir så sulten da. Så lenge siden jeg har spist. Kan jeg fortsette sånn? Er ikke tykk eller noe . Anonymkode: 8441b...f50
AnonymBruker Skrevet 4. november #2 Skrevet 4. november Det spørs helt på vekten din. Det er ikke farlig i seg selv. Jeg er slank og har skyhøy forbrenning og spiser masse drittmat uten og bry meg. Anonymkode: 29371...923
AnonymBruker Skrevet 4. november #3 Skrevet 4. november Å spise på McDonalds én gang i uka ser ikke jeg på som dårlig for deg hvis resten av kostholdet ditt er sunt og du er fysisk aktiv, men det er ikke helt ideelt på grunn av høye nivåer av salt, sukker og mettet fett. Alt kommer jo ann på mengden, fortell meg hvis jeg tar feil, men man kan se på antall kalorier på mcdonalds måltider på nettsidene deres? Hvis du føler deg bra, og ikke har hørt noe annet fra fastlege så ser jeg ikke noe problem. Man har lov til å kose seg med usunne ting av og til Anonymkode: 16548...70e 3
AnonymBruker Skrevet 4. november #4 Skrevet 4. november Det går nok bra, det er jo helheten av uka som betyr noe. De aller fleste av oss nyter junkfood en gang i uka, gjerne helgene. Men føler du deg ikke veldig slapp dagen etter, med en så krevende dag og lite næring? Anonymkode: 08f33...b84
AnonymBruker Skrevet 4. november #5 Skrevet 4. november Hadde vært helt greit om du var tykk eller noe også, null stress 💪 Anonymkode: 16548...70e 2
AnonymBruker Skrevet 4. november #6 Skrevet 4. november Det er helheten av kostholdet som teller, og så lenge det ellers er sunt, så tåler kroppen fint en dag med junkfood. Det sagt ville jeg likevel heller sørget for å lage sekstra middag en annen dag, og varmet den opp etter ekstrajobben. Anonymkode: 98db3...3ca
AnonymBruker Skrevet 4. november #7 Skrevet 4. november Det går bra. Jeg spiste McDonalds én gang i uka gjennom flere år av lignende grunn. Spiste sunt ellers. Jeg er slank, har veldig lave verdier av triglyserider og et kolesterol som legen kalte meget tilfredsstillende 👍 Anonymkode: 58e53...7c1
AnonymBruker Skrevet 4. november #8 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har 2 jobber og torsdager jobber jeg begge. 7- 15 i hovedjobben og 16-22 i ekstrajobben. Er hjemme 23 , og da er det bare 6 timer til jeg skal opp + at jeg er sliten. Og sulten. Da bestiller jeg noe mat, og i snart et halvt år har det blitt McDonald’s. Prøver og tenke at jeb skal lage noe mat , men blir aldri noe av. jeg spiser jo frukt ila dagen , og knekkebrød til lunsj. Grønnsaker andre dager. Hvor ille er det? Vurderer og ta mindre pommes frites på torsdag. Noen ganger tar jeg og kanelboller eller milkshake, for jeg blir så sulten da. Så lenge siden jeg har spist. Kan jeg fortsette sånn? Er ikke tykk eller noe . Anonymkode: 8441b...f50 Bare å spise det. En gang i uken tar du ikke skade av. Anonymkode: 0056a...ce7
AnonymBruker Skrevet 4. november #9 Skrevet 4. november Som andre sier, så er det ikke det ene måltidet som er avgjørende, men det totale kostholdet. Men det å være tynn eller tykk sier ikke nødvendigvis så mye om helsen din, og hvorvidt du kan fortsette med mcdonalds en gang i uka, eller om du bør justere kostholdet. Noen tåler fint spise det ukentlig, andre ikke. Anonymkode: 30100...619 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #10 Skrevet 4. november Jeg gjør det samme TS. En dag i uken er jeg så sent ferdig på jobb at jeg ikke orker å begynne å styre med mat. Denne dagen kjøper jeg stort sett mat på McDonalds - kort og greit fordi at de er den eneste plassen som fremdeles har åpent. Jeg er normalvektig og kostholdet mitt ellers er helt normalt så jeg er overhodet ikke bekymret for dette. Stort sett velger jeg Cola Zero som drikke og kjøper ikke noe ekstra ved siden av. Anonymkode: 24d0d...4ed 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #11 Skrevet 4. november Jeg spiser fast food minst en gang i uken, og masse godteri, chips, øl, energidrikke og brus (dog uten sukker de to sistnevnte). Jeg er slank og atletisk likevel. Trener og spiser masse bra mat. Anonymkode: 98ece...98e
AnonymBruker Skrevet 4. november #12 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (7 timer siden): Å spise på McDonalds én gang i uka ser ikke jeg på som dårlig for deg hvis resten av kostholdet ditt er sunt og du er fysisk aktiv, men det er ikke helt ideelt på grunn av høye nivåer av salt, sukker og mettet fett. Alt kommer jo ann på mengden, fortell meg hvis jeg tar feil, men man kan se på antall kalorier på mcdonalds måltider på nettsidene deres? Hvis du føler deg bra, og ikke har hørt noe annet fra fastlege så ser jeg ikke noe problem. Man har lov til å kose seg med usunne ting av og til Anonymkode: 16548...70e Jo, man kan se på kalorier. Nå teller ikke jeg kalorier egentlig, men vil helst spise sunt. Ser jo folk går bananas her av at barn spiser på McDonald’s 1 gang i året. Anonymkode: 8441b...f50
AnonymBruker Skrevet 4. november #13 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det spørs helt på vekten din. Det er ikke farlig i seg selv. Jeg er slank og har skyhøy forbrenning og spiser masse drittmat uten og bry meg. Anonymkode: 29371...923 Forbrenningen er rimelig lik fra person til person. Trening kan øke den. Anonymkode: 1eccd...a04
AnonymBruker Skrevet 4. november #14 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Forbrenningen er rimelig lik fra person til person. Trening kan øke den. Anonymkode: 1eccd...a04 Nei, både høyde ,metabolisme, syklus , alder , medisiner osv påvirker forbrenningen . Hva slags mat man spiser og. Folk har veldig fokus på trening, den kveldsjobben min er på et lager hvor det går i ett med og gå rundt og plukke varer og bære varer så jeg forbrenner nok mer på de 6 timene enn 1 time på sats. Jeg er aktiv hele dagen , og forbrenner masse. Jeg er også slank og forbrenner masse, men forskjellen på meg og hen du siterer er at jeg bryr meg om at jeg spiser drittmat. Jeg bryr for ernæring , ikke for og komme inn i julekjolen. siden McDonald’s har et så dårlig rykte , og folk reagerer på at noen spiser det 1 gang i året lurte jeg på om jeg er helt på ville veier , og ønsket og diskutere det. alt blir kalorier og krangling om forbrenning på kg. Der har jeg gjort meg opp min mening, så det trenger jeg ikke synspunkter på. 😅 ts Anonymkode: 8441b...f50
AnonymBruker Skrevet 4. november #15 Skrevet 4. november Bortsett fra at McDonalds ikke er godt, ser jeg ikke problemet. Finnes mye annen ferdigmat/junkfood som smaker mye bedre. Anonymkode: 5ef68...eef
AnonymBruker Skrevet 4. november #16 Skrevet 4. november Det er sikkert ikke krise, men kan du ikke bestille noe annet som er litt sunnere i blant hvis du er bekymret? Sushi eller thai f.eks? Anonymkode: 48316...59d
AnonymBruker Skrevet 4. november #17 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Bortsett fra at McDonalds ikke er godt, ser jeg ikke problemet. Finnes mye annen ferdigmat/junkfood som smaker mye bedre. Anonymkode: 5ef68...eef Hvorfor hadde du behov for å snike inn dette stikket? Føler du deg bedre i ditt ellers triste liv nå? Anonymkode: 98ece...98e 2 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #18 Skrevet 4. november Kalorimessig er det helt ok. Helsemessig er det katastrofalt. Anonymkode: cc0be...d9b 2
AnonymBruker Skrevet 4. november #19 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kalorimessig er det helt ok. Helsemessig er det katastrofalt. Anonymkode: cc0be...d9b Haha. Nei. Anonymkode: 98ece...98e 4
AnonymBruker Skrevet 4. november #20 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, både høyde ,metabolisme, syklus , alder , medisiner osv påvirker forbrenningen . Hva slags mat man spiser og. Folk har veldig fokus på trening, den kveldsjobben min er på et lager hvor det går i ett med og gå rundt og plukke varer og bære varer så jeg forbrenner nok mer på de 6 timene enn 1 time på sats. Jeg er aktiv hele dagen , og forbrenner masse. Jeg er også slank og forbrenner masse, men forskjellen på meg og hen du siterer er at jeg bryr meg om at jeg spiser drittmat. Jeg bryr for ernæring , ikke for og komme inn i julekjolen. siden McDonald’s har et så dårlig rykte , og folk reagerer på at noen spiser det 1 gang i året lurte jeg på om jeg er helt på ville veier , og ønsket og diskutere det. alt blir kalorier og krangling om forbrenning på kg. Der har jeg gjort meg opp min mening, så det trenger jeg ikke synspunkter på. 😅 ts Anonymkode: 8441b...f50 Som sagt er forbrenningen i utgangspunktet nokså lik for folk. Anonymkode: 1eccd...a04 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå