AnonymBruker Skrevet 3. november #1 Skrevet 3. november Jeg lurer på om man varsler om en kollega på en arbeidsplass , om vedkommende får vite navnet på den som har varslet. Eller blir slikt holdt hemmelig, frem til en varsling blir behandlet ferdig. Anonymkode: 659c3...9a0
AnonymBruker Skrevet 3. november #3 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg lurer på om man varsler om en kollega på en arbeidsplass , om vedkommende får vite navnet på den som har varslet. Eller blir slikt holdt hemmelig, frem til en varsling blir behandlet ferdig. Anonymkode: 659c3...9a0 Man kan ikke varsle om personer, men om utilbørlig atferd Anonymkode: bb29f...1ea
AnonymBruker Skrevet 3. november #4 Skrevet 3. november Mest sannsynlig vil navn på varsler lekkes. Varsler bør finne ny jobb. Desverre. Anonymkode: 15f7f...c11
AnonymBruker Skrevet 3. november #5 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg lurer på om man varsler om en kollega på en arbeidsplass , om vedkommende får vite navnet på den som har varslet. Eller blir slikt holdt hemmelig, frem til en varsling blir behandlet ferdig. Anonymkode: 659c3...9a0 vet aldri, men sjangsen er aldri 0. Anonymkode: 000c1...357
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå