BBB12345 Skrevet 4. november #21 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Definitivt Oslo. Det er så mye bra i Oslo som folk ignorerer. Jeg har bodd her i 15 år og overraskes stadig positivt. Folk som bare har reist gjennom har virkelig gått glipp av en perle. Anonymkode: 92066...bcb Perle faktisk 😂 velutviklet kriminalitet og ingen sjarm = Oslo 7 5
AnonymBruker Skrevet 4. november #22 Skrevet 4. november Dublin. Spennende historie, vakre bygninger, masse gode restauranter og pub'er, og ikke minst kjempekoselige mennesker. Anonymkode: f2f41...354 4 3
BBB12345 Skrevet 4. november #23 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (10 timer siden): Glasgow, Liverpool, Newcastle og Sheffield. Skriver også under på Oslo. Anonymkode: 2344b...dcf Hvilke andre byer har du vært i når disse 4 er de du nevner? 1
LilleMy_09 Skrevet 4. november #24 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (4 timer siden): Dublin. Spennende historie, vakre bygninger, masse gode restauranter og pub'er, og ikke minst kjempekoselige mennesker. Anonymkode: f2f41...354 Enig. Liker Dublin veldig godt og planlegger en ny tur om ikke så lenge 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #25 Skrevet 4. november Helsinki. Fantastisk sjarmerende by som forener både gammelt og nytt. Storby i liten by, men fortsatt mye rikt å finne på. Anonymkode: d1354...b95 3
AnonymBruker Skrevet 4. november #26 Skrevet 4. november BBB12345 skrev (10 timer siden): Perle faktisk 😂 velutviklet kriminalitet og ingen sjarm = Oslo Du har vært i Oslo et par ganger, og da gikk du opp Karl Johans gate og shoppet litt på Oslo City regner jeg med? Anonymkode: b0438...fdc 5 1
BBB12345 Skrevet 4. november #27 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du har vært i Oslo et par ganger, og da gikk du opp Karl Johans gate og shoppet litt på Oslo City regner jeg med? Anonymkode: b0438...fdc Haha har bodd der, og har i ettertid vært der mye i jobbsammenheng. Og har familie i Oslo, så vil si jeg har et godt utgangspunkt. Aldri vært på Oslo city, er det der man finner sjarm?
AnonymBruker Skrevet 4. november #28 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (20 timer siden): Definitivt Oslo. Det er så mye bra i Oslo som folk ignorerer. Jeg har bodd her i 15 år og overraskes stadig positivt. Folk som bare har reist gjennom har virkelig gått glipp av en perle. Anonymkode: 92066...bcb Jeg er fra Oslo, og etter at jeg flyttet ut er Oslo min favoritt. Var mye jeg overså når jeg bodde der, men Oslo har alt. Blir finere og finere og , for alle som ikke elsker eksos og forurensing fremfor parker , strand osv . Anonymkode: dd272...6a9 3 2
AnonymBruker Skrevet 4. november #29 Skrevet 4. november Wien ! Høres kjedelig ut - men byen har alt, mener jeg. Spesielt om sommeren - bare et par U-bahn stopp til Donau og natur. Byen har mange bydeler som er verdt å oppsøke. I det klassiske setrum er det historiens sus over alt. Dannet. Og ikke så dyrt som man kunne tro. Anonymkode: 73d61...867 3
BBB12345 Skrevet 4. november #30 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg er fra Oslo, og etter at jeg flyttet ut er Oslo min favoritt. Var mye jeg overså når jeg bodde der, men Oslo har alt. Blir finere og finere og , for alle som ikke elsker eksos og forurensing fremfor parker , strand osv . Anonymkode: dd272...6a9 Av alle byer i Europa så velger du Oslo? 👏👏👏👏👏👏 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #32 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Wien ! Høres kjedelig ut - men byen har alt, mener jeg. Spesielt om sommeren - bare et par U-bahn stopp til Donau og natur. Byen har mange bydeler som er verdt å oppsøke. I det klassiske setrum er det historiens sus over alt. Dannet. Og ikke så dyrt som man kunne tro. Anonymkode: 73d61...867 What, for hvem høres Wien kjedelig ut? Anonymkode: d7e89...a52 4
AnonymBruker Skrevet 4. november #33 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 3.11.2025 den 19.53): Oslo Anonymkode: 7dfc4...329 Stygg moderne aritektur Anonymkode: b5e20...19a 2 2
AnonymBruker Skrevet 4. november #34 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (22 timer siden): Nå er det jo ikke en så enorm by, men av hovedsteder synes jeg i hvert fall Ljubljana får altfor lite skryt. Masse flott arkitektur, spektakulær utsikt fra toppen av festningen midt i, med fantastiske fortausrestauranter over den fine kanalen gjennom sentrum. Virkelig verdt et besøk. Anonymkode: bfc5f...042 Enig! Helt nydelig by! 😍 Anonymkode: 46eb9...669 1
AnonymBruker Skrevet 4. november #35 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (12 timer siden): Dublin. Spennende historie, vakre bygninger, masse gode restauranter og pub'er, og ikke minst kjempekoselige mennesker. Anonymkode: f2f41...354 Jeg må innrømme at jeg er veldig underwhelmed av Dublin. 🙈 Hyggelig, altså. Men den er langt ned på lista mi over byer jeg vil besøke igjen (vært der to ganger). Anonymkode: 46eb9...669 1
AnonymBruker Skrevet 5. november #36 Skrevet 5. november AnonymBruker skrev (21 timer siden): Wien ! Høres kjedelig ut - men byen har alt, mener jeg. Spesielt om sommeren - bare et par U-bahn stopp til Donau og natur. Byen har mange bydeler som er verdt å oppsøke. I det klassiske setrum er det historiens sus over alt. Dannet. Og ikke så dyrt som man kunne tro. Anonymkode: 73d61...867 Elsker Wien!! Anonymkode: c1538...b5a 1 1
Blikket Skrevet 5. november #37 Skrevet 5. november Må si jeg ble utrolig posetivt overrasket over Marseille da jeg var der på cruise for et par år siden. En by som har hatt et ganske så frynsete rykte. Men området rundt havna i gamlebyen var utrolig koselig med små butikker resturanter osv. Byen har definitivt fortsatt sine områder man bør holde seg unna selv på dagtid, men utrolig trivelig i området rundt havna i gamlebyen. Flinke i engelsk var de og, kan ikke et ord fransk men det var absolutt ingen problemer. 2
princeofithilien Skrevet 5. november #38 Skrevet 5. november (endret) Ikke nødvendigvis undervurdert, men ikke så kjent her i Norge kanskje - Serbias nest største by, Novi Sad! ❤️ Jeg er ikke noe storbymenneske i det hele tatt, men stemninga i den byen var så avslappa og god når jeg var der at jeg bare koste meg - masse fortauskafeer, parker, brede gågater, flott arkitektur, gatemusikanter, blide mennesker, idyll og ro. Og en diger, gammel festning med utsikt over hele byen! Endret 5. november av princeofithilien 1 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå