AnonymBruker Skrevet 3. november #1 Skrevet 3. november Jeg må bare vite om jeg er helt på bærtur eller ikke. Hvor vanlig er det å spise pinnekjøtt med fingrene på julekvelden?😅 Anonymkode: 0bea3...20a
AnonymBruker Skrevet 3. november #2 Skrevet 3. november Aldri sett? Eller kanskje at man tar et bein og gnager? Hadde ikke ønsket sauefett på fingrene Anonymkode: 592ce...995 6 1
jordeple Skrevet 3. november #3 Skrevet 3. november Jeg gjør det ikke i selskap, men hjemme spiser jeg gjerne kjøtt av bena. 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #5 Skrevet 3. november Det har jeg aldri opplevd. Pinnekjøtt er jo så lett å spise med kniv og gaffel, det ramler jo nesten av beinet. Anonymkode: 04977...155 11
AnonymBruker Skrevet 3. november #6 Skrevet 3. november Pinnekjøtt spises med kniv og gaffel. Bør ikke forveksles med spareribs, som kan spises med fingrene. Anonymkode: 71531...62c 10
AnonymBruker Skrevet 3. november #7 Skrevet 3. november Har man tilberedt det skikkelig så faller kjøttet av beina.. så derfor bruker man gaffel. Anonymkode: dc678...9e9 5
AnonymBruker Skrevet 3. november #8 Skrevet 3. november Aldri sett, man spiser vel pinnekjøtt med kniv og gaffel ? Sitter du sammen med andre på julekvelden og gnager ? Anonymkode: a81a1...9cd 3
godfisk Skrevet 3. november #9 Skrevet 3. november Det ville jeg ikke gjort, da blir jeg bare fettete og klissete på fingrene. Pluss at kålstuingen blir vanskelig å spise. 1
Maia70 Skrevet 3. november #10 Skrevet 3. november Overrasket over svarene her, det er jo halve kosen å spise det med hendene. Vi har alltid gjort det. 6 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #11 Skrevet 3. november Ja det gjør jeg. Det er halve kosen Anonymkode: 2954e...bf4 3
AnonymBruker Skrevet 3. november #12 Skrevet 3. november Ikke vanlig og heller ikke veldig god etikette å sitte å slafse i seg maten med fingrene. Det er jo så mørt at man kan dele det med smørkniv. Anonymkode: 1c3d9...776 3
AnonymBruker Skrevet 3. november #13 Skrevet 3. november Hjemme spiser jeg det med fingrene. I selskap med kniv og gaffel. Anonymkode: 3e17b...4c0 2
Grønnsaksvaffel Skrevet 3. november #14 Skrevet 3. november Når jeg er hjemme med kun familie - ja. Når jeg er i selskap med andre enn familien - nei. 2
AnonymBruker Skrevet 3. november #15 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ikke vanlig og heller ikke veldig god etikette å sitte å slafse i seg maten med fingrene. Det er jo så mørt at man kan dele det med smørkniv. Anonymkode: 1c3d9...776 Kun du som snakker om å slafse. Anonymkode: a5a0f...edb 6
AnonymBruker Skrevet 3. november #16 Skrevet 3. november På julaften har vi pyntet oss, og det er en litt høytidelig anledning. Da er det naturlig at vi oppfører oss som voksne og spiser middagen vår med kniv og gaffel. Anonymkode: 554d9...6d3 4 1
AnonymBruker Skrevet 3. november #17 Skrevet 3. november Det kan jeg ikke tenke meg at mange voksne gjør på julaften i finklær. Julemiddag spises med kniv og gaffel. Anonymkode: 1d0f5...9d0 2
Grønnsaksvaffel Skrevet 3. november #18 Skrevet 3. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Det kan jeg ikke tenke meg at mange voksne gjør på julaften i finklær. Julemiddag spises med kniv og gaffel. Anonymkode: 1d0f5...9d0 Pinnekjøtt kan spises hele året. 4
AnonymBruker Skrevet 3. november #20 Skrevet 3. november Grønnsaksvaffel skrev (24 minutter siden): Pinnekjøtt kan spises hele året. TS spør om julaften. Anonymkode: 554d9...6d3 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå