AnonymBruker Skrevet 6. november #61 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 3.11.2025 den 13.49): Synes ikke samboeren til ts har noe han skulle ha sagt. Men hadde de vært gift, så ville det fulgt ekteskapelige plikter for konen (dvs ts). Enn så lenge dere ikke er gift, så har han ikke krav på sex. Anonymkode: 58a05...ccc Dette må være noe av det dummeste jeg har lest på en stund. Du er klar over at ekteskapsløftene - dersom man gifter seg i kirken - er symbolske og ikke juridisk bindende? Det juridiske framgår av ektepakten, som er en bindende avtale mellom ektefeller som regulerer formuesforholdet deres, typisk for å avtale særeie eller annen fordeling av verdier ved skilsmisse eller død. Det er imidlertid ingen av dem som omtaler kvinnens "ekteskapelige plikter", selv om du kanskje kan finne noe om dette i det gamle testamentet i Bibelen eller noe. Fortsatt ikke på noen som helst måte bindende. Forøvrig har ingen "krav" på sex - noen sinne. Anonymkode: f38ba...4ae 1
AnonymBruker Skrevet 6. november #62 Skrevet 6. november AnonymBruker skrev (På 3.11.2025 den 7.45): Det er en veldig gjentakende setning min samboer lirer ut av seg.. og at det er så og så lenge siden han har fått pult. Som at sex er en gode han skal ha? Skjønner ikke menn at for å «få pult» må den mentale relasjonen også være på plass? At man må vise litt interesse for den man skal ha sex med..? At intimitet uten sex eller vel så viktig? Eller finnes ikke slike menn? Bør han bare få pule selv om dagen sammen har vært preget av dårlig stemning og null oppmerksomhet? Anonymkode: 40621...cfb Det blir jo god stemning etter at man har pult Anonymkode: f87ed...b9c
Maleficenta Skrevet 7. november #63 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (9 timer siden): Det blir jo god stemning etter at man har pult Anonymkode: f87ed...b9c I ts tilfelle tror jeg ikke det
Maleficenta Skrevet 7. november #64 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 3.11.2025 den 14.11): nja... jeg hadde nok pult mer som singel enn jeg gjør i forholdet. Anonymkode: aea20...3e8 Slik han oppfører seg tror jeg ikke han får mye napp ..
AnonymBruker Skrevet 7. november #65 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 3.11.2025 den 7.45): At intimitet uten sex eller vel så viktig? Motsatt problem her, intimitet må være en del av sexen. Men man mister fort lysten på kos og intimitet hvis det blir avvisning over tid Anonymkode: f3da5...101 1
AnonymBruker Skrevet 7. november #66 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 3.11.2025 den 8.04): Hehe han kan glede seg til et singelliv hvor han hvertfall ikke får pult ofte . Du derimot kan velge og vrake. Dame privilegier 🤣 Anonymkode: bad2f...4eb Hun kan jo vitterlig bare vrake, for det er bare vrak å velge mellom. Du høres ut som en umoden singel mann. Anonymkode: 9dcc3...3b2
AnonymBruker Skrevet 7. november #67 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 13.41): Ikke det? Så hvis jeg ikke ønsker å ta oppvasken, og bare overlater det til partneren min å ta siden hun ikke lager middagen så er ikke det en form for straff fra meg? Anonymkode: ea2d0...c21 Hvis du sammenlignet sex med oppvask er jeg glad jeg ikke er sammen med deg. Forstår ikke hvordan noen kan ha glede av sex med en som ikke har lyst. Anonymkode: 08ffe...49e
AnonymBruker Skrevet 7. november #68 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hun kan jo vitterlig bare vrake, for det er bare vrak å velge mellom. Du høres ut som en umoden singel mann. Anonymkode: 9dcc3...3b2 Du tror at du frenstår noe modnere med slike påstander....? Anonymkode: 2dd37...5ed
Vibelator Skrevet 7. november #69 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 3.11.2025 den 8.04): Hehe han kan glede seg til et singelliv hvor han hvertfall ikke får pult ofte . Du derimot kan velge og vrake. Dame privilegier 🤣 Anonymkode: bad2f...4eb Veldig mange damer får ikke pult nei.Og Di Di kan velge i I såfall er ikke Di attraktive mennene Men kondomeriet har hjelpemidler til begge kjønn så ingen trenger å få pult lenger Glad jeg slipper lukter og kroppsvekten æsj
AnonymBruker Skrevet 7. november #70 Skrevet 7. november Han savner sikkert mer enn våt pikk, men har ikke språk for det. Når bilen min ikke starter, ringer jeg jo etter hjelp - men jeg kan ikke bil, så uansett hva som er galt så blir jo "bilen starter ikke" det eneste jeg kan uttrykke til verkstedet. Kanskje kan jeg si at jeg kjørte hjem i går, fylte på tanken på tirsdag og lada på lørdag - men utover det er jeg totalt blank. Anonymkode: 88dc7...e0a
AnonymBruker Skrevet 7. november #71 Skrevet 7. november Vibelator skrev (2 timer siden): Veldig mange damer får ikke pult nei.Og Di Di kan velge i I såfall er ikke Di attraktive mennene Men kondomeriet har hjelpemidler til begge kjønn så ingen trenger å få pult lenger Glad jeg slipper lukter og kroppsvekten æsj For kun knulling kan veldig mange alminnelige damer mellom 16 og 80 ligge med mange flotte menn. Anonymkode: 45b18...6ab
Rosa Dartle Skrevet 7. november #72 Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (På 3.11.2025 den 8.06): Jeg blir ikke brukt, fordi vi ikke har sex. Og grunnen er dette.. Det er sjelden god stemning over tid, og jeg klarer ikke sex da. For meg kunne han like så godt funnet seg sex et annet sted, da det ikke virker som han vil det andre man gjør i et forhold unntatt sex… Jeg er jo heller ikke tilfredsstilt av ham, men jeg har mye mindre behov så jeg klarer meg selv.. Anonymkode: 40621...cfb Huff, hvorfor gidder du dette? Neandertaleroppførsel
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå