AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #1 Skrevet 2. november 2025 Noen som har tips til treningstights i farger som ikke får svettemerker? Har slitt med å finne grønne og røde som ikke blir helt mørke... 🙈🙈🙈 Anonymkode: c04e2...f17
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #2 Skrevet 2. november 2025 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Noen som har tips til treningstights i farger som ikke får svettemerker? Har slitt med å finne grønne og røde som ikke blir helt mørke... 🙈🙈🙈 Anonymkode: c04e2...f17 Niks. Derfor har jeg bare sorte tights. Anonymkode: 26265...63c 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #3 Skrevet 2. november 2025 Jo mørkere stoff, jo mindre synes svetteflekker. Det handler rett og slett om fysiske lover. I tillegg legger man oftest mindre merke til det på sterke og uregelmessige mønster enn på ensfargede plagg. Anonymkode: 672bd...96e 1
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #4 Skrevet 2. november 2025 Nei, derfor er det kun sorte her. Anonymkode: e0942...a86 2
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #5 Skrevet 2. november 2025 Jeg har ikke røde tights, men har noen grønne. Jeg føler de er mye mye verre på svettemerker enn f.eks blå. Mine grønne tights brukes kun til stiløping hvor de uansett blir gjørmete og våte. Anonymkode: 08f6f...97e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå