AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #1 Skrevet 2. november 2025 Hei. Jeg øver til teoriprøven og har hittil brukt Teoritentamen appen men synes den er vanskelig og nærmest umulig å "bestå" med. For ikke å nevne dyr, 499 for 1 måned(!). Har fått med meg at Teorimester er billigere, 249 for 12 måneder. Jeg lurer på om Teorimester er bedre å "sløse bort pengene på" enn Teoritentamen? Takk for svar. Anonymkode: b1029...c9f
AnonymBruker Skrevet 2. november 2025 #2 Skrevet 2. november 2025 Sønnen min brukte teoritentamen og måtte øve en del for å komme i mål der med nok beståtte prøver. Men til gjengjeld klarte han teoriprøven med 0 feil 😊 Han prøvde andre apper først, men da strøk han på teoriprøven. Teorimester har han ikke prøvd, men ser at der må du bestå 15 prøver for å få nytte av beståttgarantien. I teoritentamen er det vel 5 av 10 siste. Men til den prisen er det jo bare å prøve og se om du liker den? Ville ha sjekket om du må bestå 15 prøver på rad eller om du bare må bestå 15 uavhengig av rekkefølge. Når skal du ta prøven? Anbefaler at du ser hva det er du svarer feil på og leser om det slik at du forstår det. Hjelper ikke å bare ta prøvene da du må faktisk forstå reglene og. Anonymkode: 81126...fe4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå