Kassettspiller Skrevet 2. november Forfatter #21 Skrevet 2. november (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvilken tur? Anonymkode: 0ed5d...134 Bare på en kort skogstur der jeg hjemover møtte på dem Endret 2. november av Kassettspiller
AnonymBruker Skrevet 2. november #22 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Siden du mener at du har mye til felles med 21-åring betyr det vel at du er like interessert i vennskap med 21 år gamle gutter. Er det tilfellet? Anonymkode: ef5be...81d Haha, touchè 🤣 Anonymkode: d1a30...d5d
AnonymBruker Skrevet 2. november #23 Skrevet 2. november Kassettspiller skrev (11 minutter siden): Jeg er den 21 år gamle kvinnen😅 Ikke bli overrasket hvis/når denne mannen ønsker mer enn vennskap. Sett grenser for deg selv dersom du må Anonymkode: ef5be...81d 4
AnonymBruker Skrevet 2. november #24 Skrevet 2. november Kassettspiller skrev (14 minutter siden): Vi møttes på en tur via bekjente. Hvorfor kan du ikke heller ringe og skravle med faren din? Samme alder, samme generasjon. Snakke om det glade 80-tallet, vinter-OL på Lillehammer og tiden før internett. Da trenger du heller ikke å forholde deg til at motparten tar seg en ronk når dere har lagt på. Anonymkode: d1a30...d5d 1
AnonymBruker Skrevet 2. november #25 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hvilken tur? Anonymkode: 0ed5d...134 Er det viktig? Anonymkode: e3a71...30c
AnonymBruker Skrevet 2. november #26 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (24 minutter siden): Haha, touchè 🤣 Anonymkode: d1a30...d5d Ehh.. Nei, det var skivebom. Anonymkode: e3a71...30c 3
Nowayback Skrevet 2. november #27 Skrevet 2. november Kassettspiller skrev (20 timer siden): Jeg er bare nysgjerrig på hva folk tenker om vennskap mellom ei 21 år gammel kvinne og en 45 år gammel mann. Lurer litt på hvordan folk ville reagert hvis jeg fortalte om det når de spør meg om livet mitt og sånt. Tenker at den 45 år gamle mannen (hvis han er hetero) alltid vil være interessert i sex. 4
AnonymBruker Skrevet 3. november #28 Skrevet 3. november jeg tenker at det ikke er fryktelig rart, særlig i visse miljøer (alternative miljøer i hovedstaden, f.eks.) er man ikke veldig opptatt av alder, mer av tingene man har felles, MEN, jeg ville nok tenkt at mannen på 45 var litt umoden. jenter på 21 (jeg er selv en jente på 43) kan absolutt være modne for alderen og kule, og jeg kan omgås dem i miljøet jeg henger i, men jeg merker at jeg fortsatt er mer moden enn dem, at jeg på en måte føler meg litt som en omsorgsperson for dem også, særlig siden jeg iblant er venn av mødrene deres også. så når en 45 år gammel mann henger med en 21-åring som om de er helt på samme nivå, så tenker jeg at han er litt umoden. og hvis da 21-åringen er moden for alderen, så havner de vel omtrent på samme nivå. Anonymkode: 65ba1...77d
AnonymBruker Skrevet 3. november #29 Skrevet 3. november Da jeg var 18 så var vi en venne gjeng som gikk på samme pub, samme hobby. Vi var blandet fra 18 til 50 år, som hadde mye gøy sammen. Noen av dem er nå døde, mens vi som fortsatt er i live har god kontakt den dag i dag, og har og yngre med nå når vi treffes. Da venner av våres ungdom igjen og våres egene ungdom Anonymkode: 9c9e2...6d5
AnonymBruker Skrevet 4. november #30 Skrevet 4. november Da jeg var 23 fikk jeg en venn på din alder. Mann 43, så fire år mindre aldersforskjell. Fra min side var det strålende i flere år. Det var en mann og ett vennskap jeg satte stor pris på, men for han ble det nok mye vondt når jeg fikk kjærester. Og han tok etter hvert avstand når han begynte å slite med hvor ulykkelig forelsket han var i meg. Fortsatt har jeg flere venner som er mye eldre og mye yngre enn meg, av begge kjønn. Men det er selvsagt en fordel om det er rene venskap. Anonymkode: 8babf...fe0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå