Gå til innhold

Hva tenker du om vennskap mellom ei 21 år gammel kvinne og en 45 år gammel mann?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg er bare nysgjerrig på hva folk tenker om vennskap mellom ei 21 år gammel kvinne og en 45 år gammel mann.

Lurer litt på hvordan folk ville reagert hvis jeg fortalte om det når de spør meg om livet mitt og sånt.

Endret av Kassettspiller
  • Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Kassettspiller skrev (1 time siden):

Jeg er bare nysgjerrig på hva folk tenker om vennskap mellom ei 21 år gammel kvinne og en 45 år gammel mann.

Lurer litt på hvordan folk ville reagert hvis jeg fortalte om det når de spør meg om livet mitt og sånt.

Høres litt ekkelt ut.. Hvorfor?

Anonymkode: 0ed5d...134

• Liker 5
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Finner frem popcorn 🍿 

Anonymkode: 196a2...e70

• Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

Det høres ut som om du ville svart på «hvordan står det til med deg» med «jeg har ei venninne på 21» og deg er sært og rart. Jeg forteller jo aldri om vennene mine når jeg snakker om livet mitt. Og om venner blir nevnt, blir jo ikke alder det. Det slutta man med på barneskolen….

• Liker 3
Skrevet

Er selv 44 og har via menigheten og jobb venner i den alderen, både menn og kvinner. Har ikke tenkt så mye over det, egentlig. Liker å ha venner både i generasjonen over og under meg da de har et annet syn på ting og tang enn det jeg har.

Har hatt filmkvelder med både tenåringskvinner og 80-årige kvinner fra menigheten, men det blir ikke noe mer enn at vi ser film, snakker om den, spiser litt og den ene går hjem.

Folk som ikke vet bedre, får ha sine tanker om det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hadde det oppstått via Tinder, hadde jeg vært meget skeptisk.

Men er man i en situasjon der situasjonen har tvunget frem spesielle vennskap, er det mer forståelig. 

(Typ innleggelse på sykehus der noen i krise, kan føle spesielt bånd.)

Anonymkode: f8704...65a

AnonymBruker
Skrevet

Vel, som kvinne har jeg mistet enhver mannlig venn opp gjennom årene på at det viste seg at menn har problemer med å bare være venner. Min erfaring med dette gjør meg ikke mindre skeptisk når mannen vil ha vennskap med 20 år yngre kvinne. 

Jeg ga etterhvert opp å ha mannlige venner. Tror man må være i familie for at det fungerer, eller at han er homofil. 

Flere menn har også fortalt meg rett ut at menn ikke er venner med kvinner de ikke egentlig ønsker å knulle.

Anonymkode: 0d6d4...3de

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Litt tilfeldig at vi ble venner.

Tenkte ikke noe særlig over det før noen kommenterte aldersforskjellen og vennskapet mellom kvinner og menn🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Her hadde jeg tenkt at her får en gammel sau av mann kose skrukkepenisen sin i en altfor ung dame. 

Anonymkode: 3aaab...a95

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde det oppstått via Tinder, hadde jeg vært meget skeptisk.

Men er man i en situasjon der situasjonen har tvunget frem spesielle vennskap, er det mer forståelig. 

(Typ innleggelse på sykehus der noen i krise, kan føle spesielt bånd.)

Anonymkode: f8704...65a

Det har ikke vært noen situasjon som har "tvunget" frem et spesielt vennskap. Har heller ikke møttes på Tinder😅

AnonymBruker
Skrevet
Kassettspiller skrev (32 minutter siden):

Det har ikke vært noen situasjon som har "tvunget" frem et spesielt vennskap. Har heller ikke møttes på Tinder😅

Hvor møttes dere da?

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig merkelig ut. Hva i all verden har ei jente på 20 som nettopp ramla ut av russebussen til felles med en middelaldrende gubbe i 40-åra? Litt ekkelt.

Anonymkode: d1a30...d5d

• Liker 3
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Siden du mener at du har mye til felles med 21-åring betyr det vel at du er like interessert i vennskap med 21 år gamle gutter. Er det tilfellet? 

Anonymkode: ef5be...81d

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Spesielt. Ville nok lurt på hvordan det vennskapet oppstod osv... 

Anonymkode: 5fbf1...47a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Vel, som kvinne har jeg mistet enhver mannlig venn opp gjennom årene på at det viste seg at menn har problemer med å bare være venner. Min erfaring med dette gjør meg ikke mindre skeptisk når mannen vil ha vennskap med 20 år yngre kvinne. 

Jeg ga etterhvert opp å ha mannlige venner. Tror man må være i familie for at det fungerer, eller at han er homofil. 

Flere menn har også fortalt meg rett ut at menn ikke er venner med kvinner de ikke egentlig ønsker å knulle.

Anonymkode: 0d6d4...3de

Så rart. Det vanlige er jo at menn og kvinner kan være venner uten at det ligger noe mer bak det. Dette du forteller her høres rett og slett veldig sært ut.

Anonymkode: 47d73...796

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hvorfor er det ekkelt? De er venner - ikke kjærester!

• Liker 2
Skrevet

Det kommer så an på omstendighetene - både hvordan man blir kjent, hva man gjør sammen, øvrige omgivelser osv. Forskjellen på om en eller begge er i forhold og de bedriver en felles hobby i all offentlighet og tar en kaffe etterpå, eller begge er single og primært møtes hjemme på tomannshånd. 

Vennskap trenger ikke begrenses av hverken kjønn eller alder, men når gapet blir veldig stort og det ikke er åpenbart hva de har felles, vil man jo fort lure litt.

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hvor møttes dere da?

Vi møttes på en tur via bekjente.

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Siden du mener at du har mye til felles med 21-åring betyr det vel at du er like interessert i vennskap med 21 år gamle gutter. Er det tilfellet? 

Anonymkode: ef5be...81d

Jeg er den 21 år gamle kvinnen😅

AnonymBruker
Skrevet
Kassettspiller skrev (5 minutter siden):

Vi møttes på en tur via bekjente.

Hvilken tur?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...