AnonymBruker Skrevet 2. november #61 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (19 timer siden): Vi har allerede hatt sex, så det ligger i kortene... Så lenge siden jeg har vært på datern at jeg ikke vet hvordan man fikser det med mensen. Skal jeg avlyse? Anonymkode: 9b684...b57 runk ham Anonymkode: ae956...502
AnonymBruker Skrevet 2. november #62 Skrevet 2. november Du blør vel ikke i munnen? 😉 Anonymkode: d8285...53f
AnonymBruker Skrevet 2. november #63 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du blør vel ikke i munnen? 😉 Anonymkode: d8285...53f ikke lurt å ha ubeskyttet oralsex på andre date, da. Anonymkode: ae956...502
AnonymBruker Skrevet 2. november #64 Skrevet 2. november Cam03 skrev (8 timer siden): Ble det date eller avlyste du? Bare fordi dere hadde sex på første date, så betyr ikke det at dere må ha sex nå. Selv om det sikkert er et ønske hos dere begge to. Og om folk har sex på første date eller venter til de er gift det er opptil hvert enkelt par. Så tilbake til saken... Dere er begge voksne og han skjønner selvfølgelig at du får mensen en gang i måneden. Er det kjipt at det er på andre date? Ja, men det hadde vært kjipt på de neste også. Så har man valgene da.. "Bare" kose i armkroken og kline, eller suge ham eller ta med kosen i dusjen. Det kommer an på formen din og hva du/ dere har lyst til å gjøre. Det ble date, og han dumpet meg heldigvis ikke❤️ Anonymkode: 9b684...b57 1
AnonymBruker Skrevet 2. november #65 Skrevet 2. november Bamseklemmer skrev (På 1.11.2025 den 18.03): Du må ikke avlyse nei, men du trenger å si ifra. Det bør jo gå greit å ha ei helg uten sex, det styrker kjemien av å være eller kjenne på tålmodigheten.. Hva skal man da finne på uten sex? Jo.. det nest beste etter sex er jo mat.. så dere kan jo lage masse god mat som dere begge liker🫡 Nei. Om ts er i humør til sex under mensen eller ikke er opp til ts. (Hen sier ikke noe om det i innlegget og noen er ikke i humør, for andre utgjør det null forskjell og andre igjen er kåte som kaniner. Alle varianter er helt ok) Dersom ts ikke er i humør så takkes det pent nei. Tåler ikke daten det? Da dumpes hen som den søpla de er. Dersom ts er i humør (og daten er i humør)? Da har de sex. Dersom vi skal begynne å anta at ts sin date vil reagere eller respondere på at ts har mensen? Da må vi jo anta at ts går på date med mindreårige barn. Og det er ugreit av hente andre grunner enn mensen. Anonymkode: da3f5...960 1
Cam03 Skrevet 2. november #66 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det ble date, og han dumpet meg heldigvis ikke❤️ Anonymkode: 9b684...b57 Hvis han hadde dumpet deg pga mensen så hadde han ikke vært noe å ha uansett. Så bra at du ikke avlyste. Og utifra hjertet, så regner jeg med at dere hadde en fin date. 😊 2 1
Vegar Beideren Skrevet 2. november #67 Skrevet 2. november Du har jo to hull til. Bare vær ærlig og si du har fått mensen, men at du kan hjelpe han ut på andre måter.
AnonymBruker Skrevet 3. november #68 Skrevet 3. november Vegar Beideren skrev (På 2.11.2025 den 23.08): Du har jo to hull til. Bare vær ærlig og si du har fått mensen, men at du kan hjelpe han ut på andre måter. Æsj. Og nei, man har ikke to hull. Rumpa er for å drite med. Slutt å tro at alle damer vil ha analsex!!! De fleste av oss damer vil ikke ha det. Anonymkode: 9f39d...e44 3 1
Luringa Skrevet 4. november #69 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 12.29): Jeg har slike svamptamponger som man kan ha sex med under mensen. Kjøpt på sexbutikk på nett. Har ikke sett de i fysisk butikk. Anonymkode: e26a2...9b5 Flytter ikke de på seg under sex? Evt hvor lenge før setter man den inn? Etter en annen tampong? Beklager mange spørsmål, lurer oppriktig ☺️
AnonymBruker Skrevet 4. november #70 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 12.29): Jeg har slike svamptamponger som man kan ha sex med under mensen. Kjøpt på sexbutikk på nett. Har ikke sett de i fysisk butikk. Anonymkode: e26a2...9b5 hvordan får man dem ut? (personlig har jeg korte fingre 😳😂 ) Anonymkode: d182c...424
Påkrevd Skrevet 4. november #71 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 1.11.2025 den 18.17): Det trenger hun virkelig ikke å gjøre. Anonymkode: 98382...1b7 Jo, hun bør selvfølgelig si fra. Ikke alle kvinner er komfortable med sex under mens, og det skal respekteres, men det er mer enn nok menn som heller ikke er komfortable med å kjøre brannbil. Det skal jaggu også respekteres. Én ting er etablerte par der man vet hva som er greit eller ikke, men i en ny datingsituasjon….si for all del fra. Med det sagt er det null grunn for TS å være usikker, eller til og med avlyse. Regner med at denne karen har fått med seg at mensen er ekstremt vanlig og dukker opp regelmessig. I verste fall blir det ikke sex på akkurat den daten. 1
Mardina Skrevet 4. november #72 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 1.11.2025 den 17.44): Du hadde altså sex på første date?? Æsj... Anonymkode: a677b...dcb Æsj? Sitter du på fasitsvaret på hva som er riktig og ikke? Forøvrig hadde jeg sex på date nr 2 og han er nå min kjæreste.
AnonymBruker Skrevet 4. november #73 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Æsj. Og nei, man har ikke to hull. Rumpa er for å drite med. Slutt å tro at alle damer vil ha analsex!!! De fleste av oss damer vil ikke ha det. Anonymkode: 9f39d...e44 Dette er tullprat. Damer flest liker analsex, de som sier de ikke gjør det vil bare ikke innrømme det Anonymkode: 3d940...31b
AnonymBruker Skrevet 4. november #74 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Dette er tullprat. Damer flest liker analsex, de som sier de ikke gjør det vil bare ikke innrømme det Anonymkode: 3d940...31b Analsex byr meg imot. Anonymkode: 72e18...238
AnonymBruker Skrevet 4. november #75 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 2.11.2025 den 21.34): Det ble date, og han dumpet meg heldigvis ikke❤️ Anonymkode: 9b684...b57 hva skjedde? oralsex eller en runk? Anonymkode: ae956...502
feliek54 Skrevet 4. november #76 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 1.11.2025 den 17.34): Vi har allerede hatt sex, så det ligger i kortene... Så lenge siden jeg har vært på datern at jeg ikke vet hvordan man fikser det med mensen. Skal jeg avlyse? Anonymkode: 9b684...b57 Møt han og vær ærlig
AnonymBruker Skrevet 4. november #77 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): hva skjedde? oralsex eller en runk? Anonymkode: ae956...502 Sex Anonymkode: 9b684...b57
AnonymBruker Skrevet 4. november #78 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Dette er tullprat. Damer flest liker analsex, de som sier de ikke gjør det vil bare ikke innrømme det Anonymkode: 3d940...31b Ja, du har vel spørs damer flest? 😅 De fleste jeg har snakket med syntes det var rart og ekkelt. Skal jeg gå og si at de fleste damer ikke liker det? Anonymkode: d182c...424
AnonymBruker Skrevet 4. november #79 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ja, du har vel spørs damer flest? 😅 De fleste jeg har snakket med syntes det var rart og ekkelt. Skal jeg gå og si at de fleste damer ikke liker det? Anonymkode: d182c...424 spurt* Anonymkode: d182c...424
AnonymBruker Skrevet 5. november #80 Skrevet 5. november Allerede sex på første date? Veldig classy Anonymkode: 6b5e0...e18
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå