AnonymBruker Skrevet 2. november #22 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Samme her, vi liker litt variasjon. Og det kan være moro å famle litt i mørket innimellom... K40 Anonymkode: f68c4...945 Blir ikke så mye famling, alt blir ren rutine. Anonymkode: b1801...d9e
AnonymBruker Skrevet 2. november #23 Skrevet 2. november Jeg foretrekker romantisk dempet belysning. Å kunne se, men likevel være omhyllet i en roligere belysning enn alt av lys på. Er det dagslys er det helt greit selvfølgelig. Det kan man ikke dempe, og bryr meg ikke om å trekke alt for så lenge det ikke er innsyn. Knuller gjerne ute i dagslys, om vi er helt alene et sted. På soverommet har vi lamper som gir riktig stemning. Anonymkode: f4adf...50f 1
AnonymBruker Skrevet 2. november #25 Skrevet 2. november Lyset på om dama er 7/10 eller bedre. 6/10 eller lavere så står jeg over. Anonymkode: 99c32...ca2 1
AnonymBruker Skrevet 2. november #26 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (På 1.11.2025 den 15.53): Snakker under sengevalsen ja Anonymkode: f8bea...ebc Samme for meg bare jeg får meg noe med typen 😛 Anonymkode: 9ebff...63a 1
AnonymBruker Skrevet 2. november #27 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Lyset på om dama er 7/10 eller bedre. 6/10 eller lavere så står jeg over. Anonymkode: 99c32...ca2 Med slike holdninger og kommentarer som dette håper jeg at du forblir sittende i bekmørket alene. Du definerte i mine øyne en kortslutning. Anonymkode: 1da9d...9c8 7
AnonymBruker Skrevet 2. november #28 Skrevet 2. november AnonymBruker skrev (På 1.11.2025 den 15.53): Snakker under sengevalsen ja Anonymkode: f8bea...ebc Har migrene så sterkt lys hater jeg. Men mørkt rom med dør oppe er fint. Må jo se litt,men full flom belysning nei.. Anonymkode: 7a272...fe1
AnonymBruker Skrevet 2. november #29 Skrevet 2. november Her er det bare å knulle med den kroppen man har 😅😅 Anonymkode: f54c8...471 2
AnonymBruker Skrevet 2. november #30 Skrevet 2. november Lyset på, men ikke flomlys. Hvis det er helt mørkt så blir jeg bare trøtt og sløv. Anonymkode: 00d9f...68f
Vegar Beideren Skrevet 2. november #31 Skrevet 2. november Generelt med godt lys, men kan være spennende å bare føle seg frem i tussmørket også.
feliek54 Skrevet 4. november #32 Skrevet 4. november AnonymBruker skrev (På 1.11.2025 den 15.53): Snakker under sengevalsen ja Anonymkode: f8bea...ebc Ikke viktig
AnonymBruker Skrevet 4. november #33 Skrevet 4. november Så lenge det ikke er flombelysning, men et behagelog lys, vil jeg ha det på. Anonymkode: 3af35...fd8
G1987 Skrevet 5. november #34 Skrevet 5. november Liker stearinlys. Varmt og koselig godt lys, flimrer litt, så en ser hva som skjer, men en får ikke oppheng på "den føflekken" eller "den whatever".. en tallerken med 5-6 telys som en fint kan sovne ifra er fast på soverommet🤩
AnonymBruker Skrevet 5. november #35 Skrevet 5. november G1987 skrev (6 minutter siden): Liker stearinlys. Varmt og koselig godt lys, flimrer litt, så en ser hva som skjer, men en får ikke oppheng på "den føflekken" eller "den whatever".. en tallerken med 5-6 telys som en fint kan sovne ifra er fast på soverommet🤩 Om du får oppheng på en føflekk så er du ikke kåt nok 😉 Anonymkode: dbf09...a51 2
AnonymBruker Skrevet 5. november #36 Skrevet 5. november På grunn av høye strømpriser velger ein sex med avslått lys ! Anonymkode: db70f...3e6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå