Magwen Skrevet torsdag kl. 06:39 #61 Skrevet torsdag kl. 06:39 (endret) AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hva slags useriøs klubb er dette hvor kondom ikke er påbudt? Anonymkode: d4201...b1f Hvorfor må det være påbudt med kondom?? Om jeg og kona elsker der eller vi elsker hjemme så bruker vi ikke kondom. Si at en drar dit med noen en kjenner å har hatt sex med de før, hvorfor skal en da bruke kondom???? Så klart kommer det ukjente og dama sier " bruk kondom " da må vedkommende bruke det Endret torsdag kl. 06:41 av Magwen 1
Einus Skrevet torsdag kl. 06:56 #62 Skrevet torsdag kl. 06:56 (endret) Har tidligere vært ganske mye på Viproom og den slitne klubben som lå nede i Parkveien. Hatt mange deilige opplevelser som enslig mann. Det gjelder og oppføre seg, eller er det på hue og ræva ut. Har også vært en del på 2x2 på Sandia i Playa del Ingles. Endret torsdag kl. 06:56 av Einus
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 07:49 #63 Skrevet torsdag kl. 07:49 AnonymBruker skrev (På 4.11.2025 den 14.35): Nei. Tver i mot synes jeg det er ekkelt. Den dagen mannen og jeg vil ja sex med noen andre enn hverandre, er forholdet over. For begges del, mannen er heldigvis enig. Anonymkode: d1f2c...cb8 Når du sier det sånn, så høres det ikke ut som han har mye til valg.... Tror uansett at folk som fantaserer om swingers fantaserer om deltakere med slikt eller slikt utseende, men at virkeligheten er ti ganger dårlige. Kona var med på det tidligere i livet, og kan fortelle at Røyke-Gunvor (43) og Slibrige Ernst (39) ikke var så attraktive. Anonymkode: 69de5...6d4
Einus Skrevet søndag kl. 22:34 #64 Skrevet søndag kl. 22:34 Vedr utseende. Alle er vi ikke like, noen er lange og tynne og noen litt bredre over rumpe eller hofter og noen er tjukkere. Jeg har sett og snakket med alle typer på de stedene jeg har vært. Man velger selv. Det er mange kvinner som f.eks efter en fødsel har fått litt nedsunket mave og gruer seg for å vise seg naken på samme måte med oss menn når vi nærmere oss 50-60 årene at vaskebrettet, raskt blir til vaskeball i stedet. På slike steder er det klare regler. Bryter man dette, er det rett ut og du kommer ikke inn mer. Dette gjelder alle. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå