AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 17:29 #321 Skrevet torsdag kl. 17:29 AnonymBruker skrev (På 4.11.2025 den 13.12): Jeg har ikke lest hele tråden, så mulig mitt svar ikke gir mening, men det er ikke bare vernet bedrift NAV hjelper med. De har VTA og VTO - der VTO er for de som jobber i ordinær bedrift, men trener tilrettelegging. Jeg har selv VTO i en helt vanlig arb.plass siden jeg falt ut av arb.livet og ble ufør pga fysisk sykdom. Anonymkode: f8f81...312 VTO plass høres intressant ut. Anonymkode: 7384b...7fc
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 18:09 #322 Skrevet torsdag kl. 18:09 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): VTO plass høres intressant ut. Anonymkode: 7384b...7fc Ja, det er fint for meg som er fysisk syk og bare kan jobbe når jeg er i form. Det er noe alle uføre kan søke om, så søk om du er ufør Anonymkode: f8f81...312
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:00 #323 Skrevet torsdag kl. 20:00 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Men du skriver rett ut at du ikke har sympati med ts, som helt åpenbart gjør det…? Anonymkode: 8d60d...fd0 Så du mener at fordi jeg sliter psykisk så må jeg ha sympati med mennesker som er direkte ufine mot andre kun fordi de også har psykiske lidelser? 🤦🏼♀️ Anonymkode: e8c37...216 1 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:05 #324 Skrevet torsdag kl. 20:05 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg har lest hele tråden, og du er vel den første som blander inn hva du stemmer? Nei, jeg har ikke noe med det, aner ikke hvorfor du nevnte det heller, men du fremstår som veldig kald ovenfor andre. Anonymkode: 72876...74f Da må du lese på nytt og du må lese kommentarer i kontekst! Så fordi jeg poengterer at du må lese kommentarer i kontekst og fordi jeg ikke har lyst å utlevere min egen historie så mener du at jeg er kald? Ja ja og ikke annet du meg en god latter, Anonymkode: e8c37...216 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 20:08 #325 Skrevet torsdag kl. 20:08 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da må du lese på nytt og du må lese kommentarer i kontekst! Så fordi jeg poengterer at du må lese kommentarer i kontekst og fordi jeg ikke har lyst å utlevere min egen historie så mener du at jeg er kald? Ja ja og ikke annet du meg en god latter, Anonymkode: e8c37...216 Kald i det du skriver med at du vet alt og psykisk sykdom og ikke har sympati med ts som har gått på sosialstønad i 7 år. nei, det var du som begynte og sammenligne med deg selv. Din sykdom og din uføretrygd. Det er veldig stor forskjell på uføretrygd og sosialstønad, men det vet du sikkert. Anonymkode: 72876...74f
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 21:06 #326 Skrevet torsdag kl. 21:06 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Kald i det du skriver med at du vet alt og psykisk sykdom og ikke har sympati med ts som har gått på sosialstønad i 7 år. nei, det var du som begynte og sammenligne med deg selv. Din sykdom og din uføretrygd. Det er veldig stor forskjell på uføretrygd og sosialstønad, men det vet du sikkert. Anonymkode: 72876...74f Du har jo bekreftet at dine leseferdigheter ikke er de sterkeste og at kontekst er et fremmedord så jeg avslutter denne « diskusjonen» med deg med en god latter. Anonymkode: e8c37...216 3
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 11:47 #327 Skrevet fredag kl. 11:47 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Du har jo bekreftet at dine leseferdigheter ikke er de sterkeste og at kontekst er et fremmedord så jeg avslutter denne « diskusjonen» med deg med en god latter. Anonymkode: e8c37...216 Du må gjerne le av meg, jeg har det fint nå jeg. synes fortsatt situasjonen til ts med 7 år på sosialstønad er tragisk og lite og le av. Anonymkode: 72876...74f
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #328 Skrevet 16 timer siden Hvordan kan man fryse Klarna gjeld med 30 dager betaling. Har fire små beløp fra 15-29.nov. Anonymkode: e87cd...1ec
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #329 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan kan man fryse Klarna gjeld med 30 dager betaling. Har fire små beløp fra 15-29.nov. Anonymkode: e87cd...1ec Hvis du har Klarna appen så kan du utsette betaling. Hvis ikke du finner det der inne, så ringer du dem. Anonymkode: 0efe4...2cc
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #330 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvordan kan man fryse Klarna gjeld med 30 dager betaling. Har fire små beløp fra 15-29.nov. Anonymkode: e87cd...1ec Sendte før jeg var ferdig. Totalbeløp i underkant av 1500,- Har kun 1700,- igjen på konto denne mnd,og det må gå til mat. Man får opp når det nærmer seg betaling(følger også med i appen) og de sender ut e-post når det straks er betaling. Jeg har ikke sjans å betale dette. Har allerede betalt en god del på totalgjelden denne mnd men nå strekker det ikke til mer. Kan man fryse det uten renter? Anonymkode: e87cd...1ec
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #331 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Sendte før jeg var ferdig. Totalbeløp i underkant av 1500,- Har kun 1700,- igjen på konto denne mnd,og det må gå til mat. Man får opp når det nærmer seg betaling(følger også med i appen) og de sender ut e-post når det straks er betaling. Jeg har ikke sjans å betale dette. Har allerede betalt en god del på totalgjelden denne mnd men nå strekker det ikke til mer. Kan man fryse det uten renter? Anonymkode: e87cd...1ec Bare trykk betalingsalternativer og utsett det. Anonymkode: c44e0...5f1
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #332 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Bare trykk betalingsalternativer og utsett det. Anonymkode: c44e0...5f1 Gjør alltid det i starten og det går ikke mer. Anonymkode: e87cd...1ec
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #333 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Gjør alltid det i starten og det går ikke mer. Anonymkode: e87cd...1ec Jeg ville bare flyttet pengene over på et annet kort, slik at de ikke kan trekke. Eventuelt gå inn i nettbanken og stoppe den. Anonymkode: 0a36c...8db
AnonymBruker Skrevet 16 timer siden #334 Skrevet 16 timer siden Hva sa NAV, når skal du over på AAP? Anonymkode: 9c2c4...e9e
Kålrota Skrevet 16 timer siden #335 Skrevet 16 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Gjør alltid det i starten og det går ikke mer. Anonymkode: e87cd...1ec Det er jo fordi de vil ha pengene sine. Du må finne ut av økonomien din så du ikke ender opp med å måtte bruke Klarna, det er en ond spiral.
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #336 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (55 minutter siden): Jeg ville bare flyttet pengene over på et annet kort, slik at de ikke kan trekke. Eventuelt gå inn i nettbanken og stoppe den. Anonymkode: 0a36c...8db Hæ????? Det går da ikke. De stopper da ikke det du skylder😳 Anonymkode: e87cd...1ec 1
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #337 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Hva sa NAV, når skal du over på AAP? Anonymkode: 9c2c4...e9e Har ikke fått snakket med de pga de ikke har gitt meg ny saksbehandler🙄 Anonymkode: e87cd...1ec
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #338 Skrevet 15 timer siden Kålrota skrev (56 minutter siden): Det er jo fordi de vil ha pengene sine. Du må finne ut av økonomien din så du ikke ender opp med å måtte bruke Klarna, det er en ond spiral. Selvsagt!! Trenger alltid noe. Det er aldri en tid hvor jeg ikke trenger noe så det går ikke rundt. Eller det hadde gått mer rundt om jeg ikke hadde gjeld jeg alltid må betale på. Anonymkode: e87cd...1ec
AnonymBruker Skrevet 15 timer siden #339 Skrevet 15 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Selvsagt!! Trenger alltid noe. Det er aldri en tid hvor jeg ikke trenger noe så det går ikke rundt. Eller det hadde gått mer rundt om jeg ikke hadde gjeld jeg alltid må betale på. Anonymkode: e87cd...1ec Du må jo finne deg en måte å dra inn mer penger så du blir kvitt den gjelda. Anonymkode: 9c2c4...e9e
AnonymBruker Skrevet 14 timer siden #340 Skrevet 14 timer siden 2670,- har jeg betalt i gjeld til Klarna denne mnd til nå + 500 i annen gjeld,og utgifter og mat. Men har dessverre tatt opp litt mer kreditt til sokker og undertøy da jeg har kastet hullete sokker og utvasket undertøy og måtte ha ny. Galskap🙄men det går aldri rundt når jeg har gjeld i bakhånd. Jeg har noen aksjer som ikke står i mitt navn og har fått hjelp av familiemedlem det står i,til å betale litt gjeld men det er bjørnetjeneste om man ikke slutter å ta opp forbruksgjeld. Det er lite hensiktsmessig i å få hjelp å betale det om det kommer ny gjeld. Vet det er feil men det er fordi det ikke går rundt med 8100,- med gjeld på like mye nesten og du skal leve(les overleve) også. Anonymkode: e87cd...1ec
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå