Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Kjører meg en tur i de timene der pågår. I fjor satt jeg på kafé på kjøpesenteret . 

Anonymkode: cba3d...749

Det er faktisk ganske sjukt. Hvorfor ikke bare slå av utelyset og rigge seg med serie eller noe? 

Med mindre du har en angstlidelse eller noe er det unødvendig å late som du må flykte fra eget hjem fordi det er barn i gatene.

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (4 minutter siden):

Og det er mye tristere enn å måtte åpne døra noen titalls ganger for blide barn.

Macro skrev (1 minutt siden):

Det er faktisk ganske sjukt. Hvorfor ikke bare slå av utelyset og rigge seg med serie eller noe? 

Med mindre du har en angstlidelse eller noe er det unødvendig å late som du må flykte fra eget hjem fordi det er barn i gatene.

Sjukt og trist å sitte på kafe? Nå har jeg hørt det også. Jeg blir selv ikke sjarmert av barn, blide eller ei. Ikke alle smelter ved synet av barn.

Anonymkode: 8c0c4...de4

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Kjører meg en tur i de timene der pågår. I fjor satt jeg på kafé på kjøpesenteret . 

Ts her. Sist jeg åpnet for noen på Halloween sto det en med bærepose i hånden. Vedkommende sa: hei, jeg har ikke giddet å kle meg ut jeg, men har du noe digg å avse… Jeg trodde jeg skulle daue😂😂Det ble siste gang…

Endret av Rødstrupa
  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Sjukt og trist å sitte på kafe? Nå har jeg hørt det også. Jeg blir selv ikke sjarmert av barn, blide eller ei. Ikke alle smelter ved synet av barn.

Dette er jo bare demontrativt av deg. Ditt ene alternativ var å kjøre rundt i timesvis. Om dette er en normal aktivitet for deg så ok, men om det er for å bevise et poeng så er det sjukt ja. Hvorfor ikke bare bli hjemme liksom.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
Macro skrev (9 minutter siden):

Dette er jo bare demontrativt av deg. Ditt ene alternativ var å kjøre rundt i timesvis. Om dette er en normal aktivitet for deg så ok, men om det er for å bevise et poeng så er det sjukt ja. Hvorfor ikke bare bli hjemme liksom.

Hvem tenker du at hun "beviser et poeng" til? Tror du at hvis noen foreldre går forbi en person som sitter på kafè 31.oktober så tenker de at hun demonstrerer for å få frem at "jeg får så mange på døren at jeg orker ikke være hjemme"?

Samboer og jeg har jubileum på denne dagen så i fjor gikk vi ut og spiste på Halloween. Hadde jeg vært alene kunne jeg godt funnet på å gått på kafe eller spist middag ute. Ikke for å "demonstrere", men fordi jeg hadde lyst.

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Macro skrev (15 minutter siden):

Hvem snakker du til nå?

Skrevet

Jeg har såpass mye utelys (6 lamper og 30 spottere) at det bare ikke skjer at jeg skal tukle og håndtere det helt alene for én kveld. Jeg fikk ingen på besøk i fjor for resten av huset er mørklagt så regner med ingen i år heller. 
Er amerikansk statsborger, men Halloween feirer jeg aldri. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg "feirer"på egen måte for meg selv. Brenner bål i hagen,skjærer ut gresskar og griller. Det kommer heldigvis ingen drittunger her så jeg slipper å bekymre meg. 

Anonymkode: 7f41f...f46

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
Rødstrupa skrev (16 timer siden):

Sorry, har ikke sans for Halloween. Later derfor som om jeg ikke er hjemme. Er drit lei tigging ved dørene. Hvorfor skal vi på liv og død importere alle mulige  tradisjoner. Ja, gøy å kle seg ut men trenger ikke tigge på dørene 🙈🙉🙊

Du er minst 20 år for sent ute. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Cafe kan være hyggelig om man går på en bra café. Men på et kjøpesenter? Nei, det er bare trist.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er koselig. Skal pynte litt i dag og har nok handlet inn litt for mye godteri. I fjor kom det ca 30 stk håper det samme kommer i år om ikke flere

Anonymkode: f1476...e40

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Brunello skrev (6 minutter siden):

Cafe kan være hyggelig om man går på en bra café. Men på et kjøpesenter? Nei, det er bare trist.

Bra du har fasiten for hva som er hyggelig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er det kjekt for barna å få sure miner og døra smelt? Dette skjer ofte. Voksne bør skjerpe seg!

Anonymkode: 0efcc...aaf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Hvorfor er det trist😅 koser meg på kafé møte folk å prate litt å være sosial😂

• Liker 1
Skrevet
Brunello skrev (13 minutter siden):

Du synes kanskje det er trist for din del, men det betyr ikke at andre synes det. Jeg kan gjerne gå alene på kafè på kjøpesenter og kose meg, jeg. 

Du innehar ikke fasiten hvor hva som er trist for andre.

• Liker 2
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Jeg har ikke noe i mot selve Halloween men liker ikke tigging på døra, Så her blir lyset slukket og gardiner trukket  for. Så koser jeg meg med min Halloween alene :nigo:

Endret av Phoenix Heart
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Rødstrupa skrev (17 timer siden):

Sorry, har ikke sans for Halloween. Later derfor som om jeg ikke er hjemme. Er drit lei tigging ved dørene. Hvorfor skal vi på liv og død importere alle mulige  tradisjoner. Ja, gøy å kle seg ut men trenger ikke tigge på dørene 🙈🙉🙊

Slapp av ikke alt jeg liker heller, men mange er med og vi går kun på dørene det er sykelig at vi kan gå til 

Anonymkode: f5868...137

• Nyttig 1
Skrevet
Phoenix Heart skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke noe i mot selve Halloween men liker ikke tigging på døra, Så her blir lyset slukket og gardiner rekt for. Så koserv jeg meg med min Halloween alene :nigo:

Samme :klem2: :arwen:

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

vi går kun på dørene det er sykelig at vi kan gå til 

Anonymkode: f5868...137

Er dette noe man bør forstå noe av?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Tabris skrev (8 minutter siden):

Du synes kanskje det er trist for din del, men det betyr ikke at andre synes det. Jeg kan gjerne gå alene på kafè på kjøpesenter og kose meg, jeg. 

Du innehar ikke fasiten hvor hva som er trist for andre.

En ting er å gå på kafé fordi man har lyst til det eller treffer andre der, men det hun skrev fikk det til å høres ut som om hun satt på kafé fordi hun var bekymret for at noen skulle komme til å ringe på dørklokka hennes. Det hørtes trist ut. Om hun bare var på vanlig shopping og ikke tenkte på Halloween er det ikke trist, selvfølgelig. 

Anonymkode: 7a66a...386

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...