Macro Skrevet 31. oktober #21 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Kjører meg en tur i de timene der pågår. I fjor satt jeg på kafé på kjøpesenteret . Anonymkode: cba3d...749 Det er faktisk ganske sjukt. Hvorfor ikke bare slå av utelyset og rigge seg med serie eller noe? Med mindre du har en angstlidelse eller noe er det unødvendig å late som du må flykte fra eget hjem fordi det er barn i gatene. 5
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #22 Skrevet 31. oktober Brunello skrev (4 minutter siden): Og det er mye tristere enn å måtte åpne døra noen titalls ganger for blide barn. Macro skrev (1 minutt siden): Det er faktisk ganske sjukt. Hvorfor ikke bare slå av utelyset og rigge seg med serie eller noe? Med mindre du har en angstlidelse eller noe er det unødvendig å late som du må flykte fra eget hjem fordi det er barn i gatene. Sjukt og trist å sitte på kafe? Nå har jeg hørt det også. Jeg blir selv ikke sjarmert av barn, blide eller ei. Ikke alle smelter ved synet av barn. Anonymkode: 8c0c4...de4 4 1
Rødstrupa Skrevet 31. oktober Forfatter #23 Skrevet 31. oktober (endret) AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Kjører meg en tur i de timene der pågår. I fjor satt jeg på kafé på kjøpesenteret . Anonymkode: cba3d...749 Ts her. Sist jeg åpnet for noen på Halloween sto det en med bærepose i hånden. Vedkommende sa: hei, jeg har ikke giddet å kle meg ut jeg, men har du noe digg å avse… Jeg trodde jeg skulle daue😂😂Det ble siste gang… Endret 31. oktober av Rødstrupa 3
Macro Skrevet 31. oktober #24 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Sjukt og trist å sitte på kafe? Nå har jeg hørt det også. Jeg blir selv ikke sjarmert av barn, blide eller ei. Ikke alle smelter ved synet av barn. Anonymkode: 8c0c4...de4 Dette er jo bare demontrativt av deg. Ditt ene alternativ var å kjøre rundt i timesvis. Om dette er en normal aktivitet for deg så ok, men om det er for å bevise et poeng så er det sjukt ja. Hvorfor ikke bare bli hjemme liksom. 3 1
Tabris Skrevet 31. oktober #25 Skrevet 31. oktober Macro skrev (9 minutter siden): Dette er jo bare demontrativt av deg. Ditt ene alternativ var å kjøre rundt i timesvis. Om dette er en normal aktivitet for deg så ok, men om det er for å bevise et poeng så er det sjukt ja. Hvorfor ikke bare bli hjemme liksom. Hvem tenker du at hun "beviser et poeng" til? Tror du at hvis noen foreldre går forbi en person som sitter på kafè 31.oktober så tenker de at hun demonstrerer for å få frem at "jeg får så mange på døren at jeg orker ikke være hjemme"? Samboer og jeg har jubileum på denne dagen så i fjor gikk vi ut og spiste på Halloween. Hadde jeg vært alene kunne jeg godt funnet på å gått på kafe eller spist middag ute. Ikke for å "demonstrere", men fordi jeg hadde lyst. 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #26 Skrevet 31. oktober Macro skrev (15 minutter siden): Dette er jo bare demontrativt av deg. Ditt ene alternativ var å kjøre rundt i timesvis. Om dette er en normal aktivitet for deg så ok, men om det er for å bevise et poeng så er det sjukt ja. Hvorfor ikke bare bli hjemme liksom. Hvem snakker du til nå? Anonymkode: 8c0c4...de4
Amantha Skrevet 31. oktober #27 Skrevet 31. oktober Jeg har såpass mye utelys (6 lamper og 30 spottere) at det bare ikke skjer at jeg skal tukle og håndtere det helt alene for én kveld. Jeg fikk ingen på besøk i fjor for resten av huset er mørklagt så regner med ingen i år heller. Er amerikansk statsborger, men Halloween feirer jeg aldri. 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #28 Skrevet 31. oktober Jeg "feirer"på egen måte for meg selv. Brenner bål i hagen,skjærer ut gresskar og griller. Det kommer heldigvis ingen drittunger her så jeg slipper å bekymre meg. Anonymkode: 7f41f...f46 1 1
Kristin70 Skrevet 31. oktober #29 Skrevet 31. oktober Rødstrupa skrev (16 timer siden): Sorry, har ikke sans for Halloween. Later derfor som om jeg ikke er hjemme. Er drit lei tigging ved dørene. Hvorfor skal vi på liv og død importere alle mulige tradisjoner. Ja, gøy å kle seg ut men trenger ikke tigge på dørene 🙈🙉🙊 Du er minst 20 år for sent ute. 2 1
Brunello Skrevet 31. oktober #30 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Sjukt og trist å sitte på kafe? Nå har jeg hørt det også. Jeg blir selv ikke sjarmert av barn, blide eller ei. Ikke alle smelter ved synet av barn. Anonymkode: 8c0c4...de4 Cafe kan være hyggelig om man går på en bra café. Men på et kjøpesenter? Nei, det er bare trist.
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #31 Skrevet 31. oktober Jeg synes det er koselig. Skal pynte litt i dag og har nok handlet inn litt for mye godteri. I fjor kom det ca 30 stk håper det samme kommer i år om ikke flere Anonymkode: f1476...e40 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #32 Skrevet 31. oktober Brunello skrev (6 minutter siden): Cafe kan være hyggelig om man går på en bra café. Men på et kjøpesenter? Nei, det er bare trist. Bra du har fasiten for hva som er hyggelig. Anonymkode: 8c0c4...de4 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #33 Skrevet 31. oktober Er det kjekt for barna å få sure miner og døra smelt? Dette skjer ofte. Voksne bør skjerpe seg! Anonymkode: 0efcc...aaf 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #34 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Sjukt og trist å sitte på kafe? Nå har jeg hørt det også. Jeg blir selv ikke sjarmert av barn, blide eller ei. Ikke alle smelter ved synet av barn. Anonymkode: 8c0c4...de4 Hvorfor er det trist😅 koser meg på kafé møte folk å prate litt å være sosial😂 Anonymkode: cba3d...749 1
Tabris Skrevet 31. oktober #35 Skrevet 31. oktober Brunello skrev (13 minutter siden): Cafe kan være hyggelig om man går på en bra café. Men på et kjøpesenter? Nei, det er bare trist. Du synes kanskje det er trist for din del, men det betyr ikke at andre synes det. Jeg kan gjerne gå alene på kafè på kjøpesenter og kose meg, jeg. Du innehar ikke fasiten hvor hva som er trist for andre. 2 3
Phoenix Heart Skrevet 31. oktober #36 Skrevet 31. oktober (endret) Jeg har ikke noe i mot selve Halloween men liker ikke tigging på døra, Så her blir lyset slukket og gardiner trukket for. Så koser jeg meg med min Halloween alene Endret 31. oktober av Phoenix Heart 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #37 Skrevet 31. oktober Rødstrupa skrev (17 timer siden): Sorry, har ikke sans for Halloween. Later derfor som om jeg ikke er hjemme. Er drit lei tigging ved dørene. Hvorfor skal vi på liv og død importere alle mulige tradisjoner. Ja, gøy å kle seg ut men trenger ikke tigge på dørene 🙈🙉🙊 Slapp av ikke alt jeg liker heller, men mange er med og vi går kun på dørene det er sykelig at vi kan gå til Anonymkode: f5868...137 1
Cid Skrevet 31. oktober #38 Skrevet 31. oktober Phoenix Heart skrev (1 minutt siden): Jeg har ikke noe i mot selve Halloween men liker ikke tigging på døra, Så her blir lyset slukket og gardiner rekt for. Så koserv jeg meg med min Halloween alene Samme 2
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #39 Skrevet 31. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): vi går kun på dørene det er sykelig at vi kan gå til Anonymkode: f5868...137 Er dette noe man bør forstå noe av? Anonymkode: 8c0c4...de4 1
AnonymBruker Skrevet 31. oktober #40 Skrevet 31. oktober Tabris skrev (8 minutter siden): Du synes kanskje det er trist for din del, men det betyr ikke at andre synes det. Jeg kan gjerne gå alene på kafè på kjøpesenter og kose meg, jeg. Du innehar ikke fasiten hvor hva som er trist for andre. En ting er å gå på kafé fordi man har lyst til det eller treffer andre der, men det hun skrev fikk det til å høres ut som om hun satt på kafé fordi hun var bekymret for at noen skulle komme til å ringe på dørklokka hennes. Det hørtes trist ut. Om hun bare var på vanlig shopping og ikke tenkte på Halloween er det ikke trist, selvfølgelig. Anonymkode: 7a66a...386 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå