Gå til innhold

Hvorfor liker så mange drittsekker å spille golf?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kjenner flere snille folk som deltar i sporten. Men la oss være ærlige.. sporten rommer majoriteten av narsissister. Få sporter kan slå dem på det.

Anonymkode: 975e0...6ce

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Handler nok mer om at sporten er populær i kretser der det å tråkke på folk er sånn du kommer deg opp og frem.

Anonymkode: 0f0b7...cb0

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Fordi golf er en individuell sport og ikke en lagsport. Narsisiter er egosentriske og fungerer ikke på et team. Golf er en «me, myself and I sport» og er derfor perfekt for narsisister.

er jeg på date og hører at mannen golfer, så er det faktisk er stort rødt flagg for meg. Menn som golfer er ikke familieorienterte, er min hardkjøpte erfaring. 

Anonymkode: 5b0bf...31c

• Liker 2
Skrevet

de drittsekkene jeg kjenner som spiller golf gjør det fordi de tror det sier noe om dem som mennesker i positiv forstand og gir dem et fortrinn på den sosiale stigen uten å skjønne at for folk flest er golf bare en sport på linje med alle andre, og driver man ikke med det selv eller intreserer seg for det er det overhode ikke noe å skryte av.. 

Anonymkode: 80d9c...2d1

Skrevet

Sjekker du medlemslistene til Oslo golfklubb er det mye Preben, Ferdinand, Christian, Mathilde, Louise.. og familienavnene sokner til Frogner, Bygdøy, Montebello, Holmenkollen…

Anonymkode: 77eba...edf

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...