frost bite Skrevet 29. oktober #1 Skrevet 29. oktober https://radio.nrk.no/podkast/radiodokumentaren/sesong/hundebordellet/l_3f5427e4-c076-4167-9427-e4c07661671c Har noen andre enn meg hørt denne podkasten? NB: For de som ikke har hørt om den, er podkasten svært grafisk og anbefaler ikke den til noen, med mindre de liker ordentlig true crime Det er noe av det mest sjokkerende jeg har noensinne hørt i norsk media for å si det slik. Det verste må være at flere av tingene som de gjør ble ikke ulovlig før enn de siste femten årene og mye er fortsatt lovlig. At slike menneske eksisterer er helt sykt. Har dere andre lagd dere noen meninger om det som dere har hørt?
Krinoline Skrevet 29. oktober #2 Skrevet 29. oktober Jeg skal på ingen måte høre på dette. Jeg synes for øvrig at det er totalt uetisk og helt groteskt at podcaster bare går lenger og lenger med grafisk innhold. Og at det er NRK som leder an. Jeg liker det meste fra Svarttrost og en rekke internasjonale kvalitetspodcaster, og ingen av disse går så kvalmende langt som NRK. Dette mølet med «Ville fristelser» (tv) er én ting, for noe bortkastet tøv, det samme med den livsfjerne og forherligende Nerdrum-serien (som har fått en del etterspill heldigvis), men podcasten Evnukkmakeren trådte virkelig over etiske grenser, og Hundebordellet skjønte jeg med en gang går enda lenger. Har ikke NrK lenger noen etiske retningslinjer i sitt samfunnsoppdrag? Dette kan ikke forsvares som samfunnsnyttig journalistikk, dette er som hentet fra «En gal, gal verden», hvis noen husker det bladet, og er kun totalt spekulativt ig grenseflyttende. Selvsagt vet man at slike avvik som denne podcasten handler om finnes, men det bør ikke brettes utover eteren av den grunn. NrK bør snarest miste statsstøtten, og hele ledelsen bør gå. Er også nysgjerrig på hva andre mener om dette.
Jadaomatte Skrevet 29. oktober #3 Skrevet 29. oktober Jeg ble sjokkert over at overgrepsmateriale av dyr var lov å ha🤢 Nettsider som har som formål å seksualisere dyr må bli forbudt, på lik linje som seksualisering av barn. . At folk sitter der å hisser hverandre opp og sprer informasjon om hvordan man lærer opp dyr… Mister troen på mennesker snart. Jeg var så dum at jeg leste om Christian Rahbek, i forhold til han var hundebordell-klientellet romantiske gentlemen. 3
AnonymBruker Skrevet 30. oktober #4 Skrevet 30. oktober Skal definitivt ikke høre. Orker knapt å lese om saken. Jeg kjenner to av de tiltalte og blir så sjukt kvalm av å tenke på det. Anonymkode: 685f6...851
RoseMaria Skrevet søndag kl. 00:12 #5 Skrevet søndag kl. 00:12 Hva i all verden mener du med at det ikke burde "brettes utover eteren" - er ikke overgrip et tema som er verd å belyse? Det burde hysjes ned, mener du? Helt utrolig at tusenvis av nordmenn tenner seksuelt på dyr, og at folk låner ut hundene sine for seksuell aktivitet. Ikke minst er det interessant at det kan være helt "vanlige" folk, turglade, hundeglade og høyt utdannede, tilsynelatende oppegående folk som lever med slike grufulle aktiviteter på si. 5
Hmmmmmm Skrevet søndag kl. 05:57 #6 Skrevet søndag kl. 05:57 Skulle ønske jeg kunne få ut aggresjonen min ut på sånne folk. Og kreativiteten min
Amantha Skrevet søndag kl. 06:50 #7 Skrevet søndag kl. 06:50 Nå leste jeg litt sånn sporadisk om dette, men det er vel sånn at dette ikke er noe nytt – det har bare kommet frem i lyset. Et forum med ca 200000 medlemmer, hvorav Norge er blant de ti største nasjonalitetene, burde gi massive frysninger. Er for øvrig enig med en kommentar på Fb: Det må være lov å si at ikke alle mennesker har eksistensberettigelse. Christian Rahbek har for øvrig skiftet navn til Christian Rosengren: https://dyrenesdetektiv.dk/2025/09/14/christian-rahbek-doemt-for-dyrevoldtaegt-og-drab-paa-dyr/ 2
AnonymBruker Skrevet søndag kl. 06:59 #8 Skrevet søndag kl. 06:59 Det var over 260 nordmenn på den siden. Anonymkode: 568fb...0fb
Jadaomatte Skrevet søndag kl. 14:02 #9 Skrevet søndag kl. 14:02 Amantha skrev (7 timer siden): Nå leste jeg litt sånn sporadisk om dette, men det er vel sånn at dette ikke er noe nytt – det har bare kommet frem i lyset. Et forum med ca 200000 medlemmer, hvorav Norge er blant de ti største nasjonalitetene, burde gi massive frysninger. Er for øvrig enig med en kommentar på Fb: Det må være lov å si at ikke alle mennesker har eksistensberettigelse. Christian Rahbek har for øvrig skiftet navn til Christian Rosengren: https://dyrenesdetektiv.dk/2025/09/14/christian-rahbek-doemt-for-dyrevoldtaegt-og-drab-paa-dyr/ Det er godt at noen sprer informasjon om svinet. 1,5 år for sadisme, det er skammelig 🤮🤮 Han har fortsatt dyr😭😭 Han har atpåtil anket. Håper han blir spikret opp til veggen i fengselet. 1
Amantha Skrevet søndag kl. 16:53 #10 Skrevet søndag kl. 16:53 Jadaomatte skrev (2 timer siden): Det er godt at noen sprer informasjon om svinet. 1,5 år for sadisme, det er skammelig 🤮🤮 Han har fortsatt dyr😭😭 Han har atpåtil anket. Håper han blir spikret opp til veggen i fengselet. Det verste er jo ikke bare ham, men at det finnes så mange 😵💫 Tør ikke tenke på hvor mange dyr opp gjennom tidene som har lidd av dette. De tidligste avbildningene av bestialitet/zoofili er funnet i et hulemaleri fra minst 8000 f.Kr. i den norditalienske Val Camonica. Jeg leste om hva noen av dem sa om oss (nettside et sted på nett), og gjengangeren er at vi ikke forstår dem. De terper på det samme som pedofile sier – at dyrene ønsker dette. Jeg har ingenting til overs for hverken den ene eller den andre -filen. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå