Gå til innhold

Hva er det som gjør at dere liker yngre menn?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
Gutta på Golvet skrev (1 minutt siden):

Men, husk at ingen slikker som middelaldrende menn. Lukk øynene og nyt gråbeinet mellom dine ben. 

Det er mange menn som ikke slikker, uansett hvor middelalderende de er. Mange som ikke kan det også. 

Anonymkode: b84af...4f3

• Liker 2
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har aldri vært spesielt interessert i yngre menn, helt til jeg møtte nåværende partner. Han er 8 år yngre. Jeg synes jo egentlig det er litt vel ungt, men alt føles bare så riktig. Vi er veldig like på mange områder, og jeg føler meg ikke noe eldre enn han mentalt. Så at jeg ble sammen med en yngre mann er ganske tilfeldig, men når det klaffer så klaffer det.

Anonymkode: 661dc...7d2

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er mange menn som ikke slikker, uansett hvor middelalderende de er. Mange som ikke kan det også. 

Slike menn må ta seg sammen! Slikkekurs burde Folkeuniversitetet tillbydt. Men,  det er vel en stor fare for at det hadde gått med dette kurset som det gikk med orgasmekurset,- avlyst fordi ingen kom. 

AnonymBruker
Skrevet
Gutta på Golvet skrev (9 minutter siden):

Slike menn må ta seg sammen! Slikkekurs burde Folkeuniversitetet tillbydt. Men,  det er vel en stor fare for at det hadde gått med dette kurset som det gikk med orgasmekurset,- avlyst fordi ingen kom. 

Ja og de menn som eventuelt hadde møtt opp er de menn som uansett er så opptatt av, og selv tenner på, kvinnens nytelse ved sex. Disse er uansett de gode elskerne, og dem som trenger slikt minst. 

Menn som er egoistiske seksuelt og ikke bryr seg/ikke forstår bedre, de bryr seg uansett ikke. 

Eneste virkelig gode elskere er de menn som faktisk selv tenner på kvinnens kåthet, nytelse og tilfredsstillelse. Andre kan i beste fall bli bare akkurat ok. Gjøre det rette fordi de skjønner at det er nødvendig, men det er selvfølgelig stor forskjell på å gjøre det av pliktfølelse og å virkelig elske å oppleve kvinnens nytelse. 

Mye mulig det samme med kvinner. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
Gutta på Golvet skrev (30 minutter siden):

Du kan holde kurs. Jeg melder meg frivillig.

Anonymkode: aa98b...b41

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
Gutta på Golvet skrev (2 timer siden):

Men, husk at ingen slikker som middelaldrende menn. Lukk øynene og nyt gråbeinet mellom dine ben. 

Unge slikker like bra som middelaldrende. Og penis med tipp topp funksjon vinner any day over forspill.  Middelaldrende menn kompenserer med slikking mener du? Ikke optimal futt i pikken? Har ei veninne på 54. Hun ber meg holde meg unna menn i femtiårene. 

Anonymkode: fda31...4d9

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Unge slikker like bra som middelaldrende. Og penis med tipp topp funksjon vinner any day over forspill.  Middelaldrende menn kompenserer med slikking mener du? Ikke optimal futt i pikken? Har ei veninne på 54. Hun ber meg holde meg unna menn i femtiårene. 

God evne til å utføre oralsex på kvinner krever mange års trening og erfaring. Man blir aldri utlært, men stadig bedre etter hver runde i ringen. Den optimale løsningen her er swingersklubber. Der kan unge menn få mye mengdetrening i slikking og kvinner får stor tilgang til både slikkende middelaldrende menn og yngre menn med kuk med futt i. Rett og slett et kinderegg for kvinner som vil ha noe mer enn vibratoregget. 

AnonymBruker
Skrevet
Gutta på Golvet skrev (3 minutter siden):

God evne til å utføre oralsex på kvinner krever mange års trening og erfaring. Man blir aldri utlært, men stadig bedre etter hver runde i ringen. Den optimale løsningen her er swingersklubber. Der kan unge menn få mye mengdetrening i slikking og kvinner får stor tilgang til både slikkende middelaldrende menn og yngre menn med kuk med futt i. Rett og slett et kinderegg for kvinner som vil ha noe mer enn vibratoregget. 

Finnes bare i de største byene, flertallet av  Noges befolkning har ikke tilgang til swingersklubber.

Anonymkode: 95e6d...f38

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå kan jeg bare delvis svare på det siden jeg aldri har vært med noen yngre menn fordi jeg ikke får til å tenne på mer enn ca 5 ish år yngre. Men skulle ønske jeg gjorde det for etter å ha vært singel nå i fem år så er det kun 15-20 år yngre menn som viser interesse for meg? Jevnaldrende menn er jeg usynlig for, og hvis jeg prøver å bli kjent med en så man drive med en haug spill med venting på å svare på mld og vente så og så lenge for ting ellers er man desperat og en haug greier jeg ikke orker å forholde meg til. Jeg vil ha en som liker at jeg viser at jeg vil ha ham og som viser at han vil ha meg. På mine fem år som singel og passert utløpsdato så er det kun alt for unge menn som har gitt meg muligheten til noe jeg vil kalle normalt🤷‍♀️ Så har ingen problemer med å forstå hvorfor man liker yngre menn, skulle bare ønske jeg fikk til det samme som dem og se forbi alder...

Anonymkode: b8215...9c8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 29.10.2025 den 11.23):

Unge damer er også best.

Anonymkode: aa274...12d

Ja, det skjønner jeg godt. Man er jo mest attraktiv når man er ung. Kommer aldri til å ha en partner som er eldre enn meg igjen. Menn på 50+ er virkelig ikke attraktive. 

Anonymkode: b93f1...62b

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Dette stemmer godt med min erfaring. De reklamerer med at de elsker å gi oralsex. Og det er ofte fordi penis ikke fungerer optimalt lenger. 

AnonymBruker
Skrevet
Gutta på Golvet skrev (15 timer siden):

La oss slippe dette maset om slikking. Skal jeg ha sex skal jeg knulles. Slikking og fingre kan aldri erstatte en knallhard kuk. Aldri! 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

De er rett og slett deilige, og de er veldig opptatt av kvinnens nytelse. De tenner på å få en voksen dame til å nå klimaks. Og de leverer varene om og om igjen. De er flotte, smarte og hyggelige! Ikke sure og satt som menn på min alder. 

Anonymkode: 1b5ae...6b6

• Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Ahhhh som jeg elsket yngre menn da jeg var singel. Staminaen, ønsket om å tilfredsstille om og om igjen. Enklere å forme og mer villige til å utforske eller å bli med på noe nytt både utenfor og innenfor soverommet. Så ivrige på bli med, det å kunne ta fleksible valg i livet og ikke gro fast. Det å ta dem ut av skallet og sjenertheten til å være komfortable reale menn. Gikk ikke mer enn 10+ ned i alder, men du verden hvor stor forskjell det er allerede 3-4 år ned i alder i stedet for 3-5 år oppover (jeg var 39). Endte opp med en som var 5 år eldre enn meg, men seksuelt sett vil han aldri nå mitt nivå og komme meg i møte. Det gjorde definitivt de som var 3-10 år yngre enn meg. Får vel ikke alltid absolutt alt i pose og sekk 😇

Anonymkode: 20268...613

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Ahhhh som jeg elsket yngre menn da jeg var singel. Staminaen, ønsket om å tilfredsstille om og om igjen. Enklere å forme og mer villige til å utforske eller å bli med på noe nytt både utenfor og innenfor soverommet. Så ivrige på bli med, det å kunne ta fleksible valg i livet og ikke gro fast. Det å ta dem ut av skallet og sjenertheten til å være komfortable reale menn. Gikk ikke mer enn 10+ ned i alder, men du verden hvor stor forskjell det er allerede 3-4 år ned i alder i stedet for 3-5 år oppover (jeg var 39). Endte opp med en som var 5 år eldre enn meg, men seksuelt sett vil han aldri nå mitt nivå og komme meg i møte. Det gjorde definitivt de som var 3-10 år yngre enn meg. Får vel ikke alltid absolutt alt i pose og sekk 😇

Anonymkode: 20268...613

Æsj.

Anonymkode: c436d...af4

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Finnes bare i de største byene, flertallet av  Noges befolkning har ikke tilgang til swingersklubber.

Anonymkode: 95e6d...f38

Ja, og nettopp derfor er det god distriktspolitikk å få spredt både beina og swingerskulturen på bygda. Swingersklubber hadde åpenbart gjort det mer atraktivt å bo i distriktsnorge og fått opp befolkkningstallet. Swingersklubb høres kanskje noe vel eksotisk ut for mange, så for å knytte det til noe mer nært og kjært kunne swingersklubbene i bygder og tettsteder heller vært kalt feks. "Samknullelaget". Et slikt tiltak burde kunne få støtte av Distriktenes utbyggingsfond. 

AnonymBruker
Skrevet
Gutta på Golvet skrev (7 minutter siden):

Ja, og nettopp derfor er det god distriktspolitikk å få spredt både beina og swingerskulturen på bygda. Swingersklubber hadde åpenbart gjort det mer atraktivt å bo i distriktsnorge og fått opp befolkkningstallet. Swingersklubb høres kanskje noe vel eksotisk ut for mange, så for å knytte det til noe mer nært og kjært kunne swingersklubbene i bygder og tettsteder heller vært kalt feks. "Samknullelaget". Et slikt tiltak burde kunne få støtte av Distriktenes utbyggingsfond. 

Det er ønsketenkning.

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Det er ønsketenkning.

Vel, ingenting er umulig. Analsex uten glidemiddel går det óg med en solid spytteklyse, rå makt og guds vilje. 

AnonymBruker
Skrevet
Gutta på Golvet skrev (9 minutter siden):

Vel, ingenting er umulig. Analsex uten glidemiddel går det óg med en solid spytteklyse, rå makt og guds vilje. 

Ikke bland inn Gud i dette. 

AnonymBruker
Skrevet

Hei! 😊

Jeg synes det er interessant å lese alle innleggene her, og det er tydelig at mange har hatt gode erfaringer med yngre menn. Jeg har også erfart at alder kan ha betydning i et forhold, men jeg vil bare dele et litt annerledes perspektiv.

For meg handler en god partner ikke bare om alder eller fysisk energi, men om personlighet, felles verdier og kjemi. Jeg har møtt menn både yngre, jevnaldrende og eldre, og hver gruppe har hatt sine fordeler.

Yngre menn har ofte vært åpne for nye opplevelser og livsstil, kanskje mer fleksible. Jevnaldrende:  tja, ofte stabilitet, livserfaring, og en god forståelse for hva man vil ha. Eldre menn har gitt meg modenhet, tålmodighet, og ofte et interessant perspektiv på livet.

Jeg tror mye handler om hvem man er som person og hva man ønsker i forholdet, ikke bare hvor mange år partneren har. Selv om noen yngre menn kan være veldig tiltrekkende, er det også mange fantastiske menn på egen alder eller eldre. Å finne en partner som respekterer deg, er trygg i seg selv og deler noen av dine verdier, har ofte mer å si for trivsel og varighet enn alder alene.

Bare min erfaring, men jeg synes det er fint å huske på at det finnes gode relasjoner på tvers av aldersgrenser. 💛

Jeg reagerer også på flere eksempler på reduksjonisme i denen tråden - menn reduseres til kropp og prestasjon. Samtidig blir aldersforskjellen koblet til verdi og attraktivitet, ikke bare «jeg foretrekker yngre» men «det er objektivt bedre». Det sementerer et normativt «hierarki» basert på alder. Jeg tror dette fort kan oppleves som et ideologisk "motstykke" til en del av mennene her inne som skriver ufordelaktig om kvinner over en viss alder.

Men jeg opplever en god del "ageisme" under overflaten av "personlige erfaringer" her, som jeg dessverre tror kan bidra til mer polarisering mellom kjønnene.

Anonymkode: 82e88...5fc

• Liker 1
  • Hjerte 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...