Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigerfar hadde honning i teen også kysset min lille rett etterpå!! jeg blir drit stressa av dette. Har jeg grunn til det? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, herregud må være måte på hysteri.

Anonymkode: d6a1d...300

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han kunne snorta kokain og kyssa babyen din rett etterpå uten at den hadde tatt noe skade av det 

Anonymkode: d2aea...4f6

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Du må roe ned, ellers kommer du til å stresse deg ihjel om du skal reagere så voldsomt på alt fremover 

Anonymkode: 28159...72d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvis du er bekymret for honningen, så kan du slappe av, det er neppe farlig.

Hvis du er bekymret for kyssing og ikke ønsker at farfaren kysser barnet (eller kanskje ikke kysser barnet i ansiktet, etc), så burde du ta en prat med svigerfaren. Det er helt innafor å sette sånne grenser for barnet sitt, spesielt hvis de er for små til å si ifra selv.

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Du er prototypen på hysteri, faktisk. 

Anonymkode: c4e61...9f9

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tungekyss da eller?🤔🤔

Anonymkode: a691f...579

AnonymBruker
Skrevet

Ja du er hysterisk opphøyd i andre.

Anonymkode: ab9f9...837

• Liker 1
Skrevet

Dette gjelder om baby spiser honning 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (2 minutter siden):

Dette gjelder om baby spiser honning 

?

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

?

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

?

Ts spør om det var farlig at bestefar hadde spist honning og kysser baby. Men honning er farlig for babyen om de spiser honning.. ikke bli kysset på av noen som har spist der

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (6 timer siden):

Ts spør om det var farlig at bestefar hadde spist honning og kysser baby. Men honning er farlig for babyen om de spiser honning.. ikke bli kysset på av noen som har spist der

Honning i seg selv er ikke farlig, men den kan inneholde botulisme som er potensielt farlig. Når det er sagt er det mye annet enn honning som kan ha botulisme i seg, i et tilfelle mandelpure, men honning er det som det advares mot.

https://tidsskriftet.no/2015/09/noe-laere-av/et-spedbarn-med-akutte-slappe-pareser

https://www.helsenorge.no/giftinformasjon/mat-og-drikke/honning-og-spedbarn/

Anonymkode: c0f5a...bb9

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Honning i seg selv er ikke farlig, men den kan inneholde botulisme som er potensielt farlig. Når det er sagt er det mye annet enn honning som kan ha botulisme i seg, i et tilfelle mandelpure, men honning er det som det advares mot.

https://tidsskriftet.no/2015/09/noe-laere-av/et-spedbarn-med-akutte-slappe-pareser

https://www.helsenorge.no/giftinformasjon/mat-og-drikke/honning-og-spedbarn/

Ja det er jo derfor ts spør 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
mommyaka skrev (På 27.10.2025 den 21.09):

Ja det er jo derfor ts spør 

Din kommentar kunne tolkes som at det var honningen i seg selv som var farlig, og det er det jo ikke. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Din kommentar kunne tolkes som at det var honningen i seg selv som var farlig, og det er det jo ikke. 

Jo... honning er farlig for babyen... derfor ts legger til han hadde honning i teen...og så kysst babyen...

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Spedbarn og honning er vel på linje med spekepølse og mjuke oster i svangerskapet. Det er en hypotetisk risiko men den er minimal her til lands. Hadde ikke bekymra meg før han begynte å fóre ungen med rakfisk. 

Anonymkode: 49330...71c

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Du må ta en chill pill.. nei det er SELVSAGT ikke farlig... 

• Liker 1
Skrevet
Elsya skrev (På 27.10.2025 den 13.41):

Svigerfar hadde honning i teen også kysset min lille rett etterpå!! jeg blir drit stressa av dette. Har jeg grunn til det? 

Du burde sette ned foten på kyssinga, uavhengig av honningen. Ekkelt når folk skal kysse på babyene til andre. Tenk mer på imunforsvaret til baby. 

• Liker 1
Skrevet
Jajakvinne12 skrev (17 minutter siden):

Du burde sette ned foten på kyssinga, uavhengig av honningen. Ekkelt når folk skal kysse på babyene til andre. Tenk mer på imunforsvaret til baby. 

Tror ts mente på kinnet 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...