AnonymBruker Skrevet 26. oktober #81 Skrevet 26. oktober Jeg tror det vi tiltrekkes av er så ulikt at det ikke nytter å prøve å finne en fasit på hva menn eller kvinner liker. Jeg liker f.eks. å bli litt overrasket, møter jeg en høy, kjekk fyr er det sexy om han også er supernerdete. Er han det jeg forbinder med klisjé høy mørk, så blir han straks litt mindre interessant. Jeg kan like gjerne falle for en på 1,70 om han har masse selvtillit og er dominant i senga (fordi jeg dessverre har møtt på en del menn med komplekser for høyden, selv om jeg synes menn på 170-180 er finest). Jeg har ikke én type, og selv om jeg må synes de er tiltrekkende så er jo hva som gjør dem tiltrekkende unikt for meg. Andre kan synes de er helt uinteressante. Det er også derfor jeg hater apper, for man finner ikke de små tingene man selv liker på fire bilder og en dårlig profiltekst, selv om enkelte er flinke til å få frem essensen av hvem de er. Anonymkode: b5999...269 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #82 Skrevet 26. oktober Snacksent med noen kilo ekstra, så lenge de befinner seg sånn noenlunde på de rette stedene. 🤷♂️ Anonymkode: e5ddb...5bd 3
Aragon Skrevet 26. oktober #83 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (5 timer siden): Lurer på d samme selv. Er ei jente på 23 år, og trener 6 dager i uken, er slank, men veldig sterk med muskler, stor rumpe, tynn mage, men veldig sterk, løfter veldig tungt på trening, 150 kg Hip thrust osv. Mens ingen vil ha meg? Selv om jeg har en veldig bra kropp og også fint hår og ansikt. Og så ser jeg kjekke menn på trening som er sammen med damer som ikke er noe trent i d hele tatt og litt overvektig. Syns det er rart. Anonymkode: 571bc...003 Fordi trent kropp og godt selvbilde ikke er det samme som at de ser deg som attraktiv ! Det er ikke alltid så lett å se utenfra hva som har dannet et par, men ofte er det ikke mer komplisert enn at man ikke liker det samme. Menn går ikke nødvendigvis etter blonde, tynne damer med bra sminke. De liker kanskje bedre damer som deltar i samtalen, har god humor, har litt viltre krøller og noen kg for mye. Andre liker tynne damer, som liker å game , en tredje vil ha deg. Sånn vil det alltid være . Du bør kanskje se litt på hvordan du framstår utad ? For utseende er ferskvare, imens personlighet varer livet ut … 2 1 3
Aragon Skrevet 26. oktober #84 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er dame og jeg er ikke interessert i en mann som trener sånn som deg. Det vil telle negativt for meg. Det blir for overfladisk og da har vi for ulike verdier. Bare for å svare på det at du tror det er positivt at menn gjør det. Ikke for meg. Er han opptatt av muskler og kropp så er han ikke for meg. Jeg ønsker at han er opptatt av å holde seg sunn. Spise sunt mm så vi kan bli gamle sammen. Men ikke det opplegget som du driver med der. Både du og ts virker for opptatt av det overfladiske. Det er ikke det vi faller for fleste parten av oss. Jeg falt en gang for en fyr første gang han smilte til meg. Hadde aldri sett to ganger på han. Men plutselig så smilte han og så ble jeg forelsket. Anonymkode: dc283...27a Siterer denne , for dette var bra skrevet 😊👍🏻
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #85 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Jeg trodde det var stor kamp om disse karene, men jentene jeg så var søte, men lett overvektige og utrente… Anonymkode: df762...442 Du er vel litt overfladisk nå, eller? Anonymkode: 0ee81...92d 3 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #86 Skrevet 26. oktober Jeg er ikke 160 og 40 kg. Er ikke beinrangel og kantete i formene. Jeg er 160 og 65 kg, former og vel med meg selv. Menn liker det. Anonymkode: 6dce7...78b 1
Rødvinsfilosofen Skrevet 26. oktober #87 Skrevet 26. oktober Synes det er mer artig med par som er visuelt rake motsetninger av hverandre. Har flere svært lange og tynne kamerater som er gift med bittesmå trillrunde kvinner. Ei omtalte seg selv som «lettere å hoppe over, enn å gå rundt». 🤭 Synes det er gøy med supermuskuløse menn eller kvinner som tilsynelatende har en partner som gir F i trening. Veldig gøy med kvinner som ser ut som Christine Khot, men som går rundt med menn som ligner på Jan-Tore Sanner i stilen. Folk er forskjellige, heldigvis. Og folk liker gjerne mer ved en person enn bare utseendet. 🙂 1 5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #88 Skrevet 27. oktober Jeg var syltynn før, men lagt på meg etter to svangerskap. Har en slank mann. Anonymkode: 6cd64...1a8
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #89 Skrevet 27. oktober Jeg tror du kan være litt lik meg? Vet ikke helt , men uansett vil jeg bare si at jeg alltid har slitt med kropp og selvbilde og trodd at jeg måtte se ut som en modell i kroppen for å kunne bli elska. Det har åsså endt opp med at jeg aldri har vært sammen med en typisk veltrent type fordi jeg har tenkt at han blir å tenke negative ting om meg og kroppen min. Jeg var ganske overvektig i barne og ungdomstid men etter fylte 19 ble jeg VELDIG tynn…!! Enda jeg ble tynn så følte jeg fortsatt at det hang igjen sånn psykisk og fortsatte bare å finne meg veldig alminnelige typer med alminnelige kropper. Når jeg ser menn med damer som er veldig runde eller skikkelig overvektig så tenker jeg : Hmmm…Jeg må ha undervurdert meg selv veldig?? Lakt all min verdi i kroppen og utseendet også for den saks skyld…. Hvordan er din kropp? Hvordan var du tidligere (barn/ungdoms tid) ? Hvor gammel er du forresten ? Har dine egne typer/samboere vært veldig kjekke og veltrente ? Finnes vel åsså noen menn som syntes dama har ‘’tapt’’ seg sånn kropps messig etter fødsler foreksempel , men kjærlighet til partner (eventuelt mor til sine barn) burde jo være størst og komme sist og først. Tror åsså jo eldre man blir at man begge ‘’forfaller’’ litt ….Men så er det noen andre eksempler som de du nevner. Kan være mange menn som er veltrente ,men som innerst inne har dårlig selvbilde og selvtillit til tross for at de overhodet ikke trenger å ha det og at de derfor ikke velger en dame som ser altfor fit ut fordi mannen da blir lettere sjalu eller føler seg litt ‘’truet’’ av en svært veltrent dame ,eller føler altfor stort konkuranse instinkt hvis de blir for like på den fronten. Anonymkode: f0310...a11 4 1 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #90 Skrevet 27. oktober Med mindre man ønsker en trofe-kone; Menn liker kvinner som er avslappet. Som er selvsikre med hvem de er, uten et strengt regime rundt kosthold og trening. Som kan ta turen på butikken uten sminke. Er selv veldig lykkelig gift med en godt trent mann. Ikke at jeg er overvektig, men jeg har aldri vært så nøye på at magen er helt flat, eller at jeg fremstår perfekt i enhver situasjon. Vi nyter livet, mat og vin, sammen. Med mye latter og lave skuldre. Jeg tror mange presser seg for mye, i stedet for å bare være naturlige. Og helt ærlig så er de av mine venninner som kjemper hardt for en lav BMI litt grumpy av seg... Og det er i alle fall noe menn ikke takler. Anonymkode: 24fb8...d79 5 1 5
Bimbo Skrevet 27. oktober #91 Skrevet 27. oktober Vet ikke helt hvordan du ser for deg at denne «store konkurransen» egentlig ser ut, men med mindre man er helt ekstraordinær så er de fleste kandidatene man har relativt vanlige mennesker altså. Som tidligere ung og ganske så stram (men kvinne da) aktuelle «friere» har stort sett vært gjennomsnittlige pluss og minus, med noen få som «alle» syns er kjekke og noen få som (i mine øyne) var uattraktive. Med mindre man da prioriterer utseende over absolutt alt annet så er sjansen relativt stor for at den man klikker best med og får følelser for, ikke er den mest perfekte. Så har menn et ganske raust tenningsmønster og kan sette pris på større kvinnelige former når alt annet klaffer, selv om drømmefiguren skulle se noe annerledes ut. Til og med om man ser helt overfladisk på det så er utseende mer enn bare kropp. 2
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:01 #92 Skrevet onsdag kl. 13:01 AnonymBruker skrev (På 26.10.2025 den 17.43): Kjekke menn vet bedre enn å ta de tynne anorektiske psykisk syke gærningene. Anonymkode: d55a7...78f Er det bedre å være feit og psykisk syk? (Ref Norway Twins) Anonymkode: 4eccb...f3c
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:29 #93 Skrevet onsdag kl. 13:29 Jeg er liten og rund, men sterk fra naturens side- i god form. Mannen er høy og veltrent, trener 5 dager i uken, utenom gode turer med meg. Vi kaller oss helan og halvan og er hverandres motsetninger på mange vis, men ikke på noen av dem som betyr noe. Tror du oppriktig at folk velger partner utifra hvem som matcher i utseende? Mitt mannlige motstykke ville vært noe ala en hagegnom, så jeg er glad min mann har et annet syn på det enn deg. Anonymkode: 80d43...d3d 4 4 1
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 13:31 #94 Skrevet onsdag kl. 13:31 AnonymBruker skrev (På 26.10.2025 den 17.42): Jeg trodde det var stor kamp om disse karene, men jentene jeg så var søte, men lett overvektige og utrente… Anonymkode: df762...442 Kan jo være du syns de var kjekke, men ikke vi andre med høye krav. Anonymkode: e5840...596 1
Perfume Skrevet onsdag kl. 13:38 #95 Skrevet onsdag kl. 13:38 Mennesker er vel ikke opptatt av å matche utseendemessig? Jeg er veldig overvektig ( ikke bare litt) men har slank mann som er endel år yngre og veldig kjekk.. Det har ingenting med det å gjøre. Nå var jeg riktignok mindre når vi ble sammen da, men etter mye greier ( inkl kreft) er jeg veldig takknemlig for at min mann står stødig der ved min side, selv om jeg er 20 kilo mer enn da vi traff hverandre for over 10 år siden. 6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 20:55 #97 Skrevet onsdag kl. 20:55 Samme her... trent og skikkelig kjekk mann på 45 år. Vi ble sammen i voksen alder da jeg allerede hadde født en annen mann sine barn, skinnet har mistet spensten.. puppene peker ikke helt den veien de gjorde før amming 🤭 smilerynker.. litt dobbelhake.. Men han var singel i mange år før meg. Han hadde ff, ons, korte forhold. Tror hun ene var 24 år. Ei annen politiker.. ei annen kjent frisør i Oslo.. veldig vakker og knapt 30 år.. Men han har ikke ville dele livet sitt med noen av de. Med meg vil han gjøre alt sammen med. Hus, barn, ferier, livet, ekteskap, sex, alt.... og jeg er vel den med høyest bmi av hele gjengen. Han får ikke nok av meg. Kysser og klemmer uansett hvor vi er.. holder stolt rundt meg... ser på meg med det største smilet og glitrende øyne... vil ha lyset på.. vil se og nyte.. Jeg blir sjekket opp av andre kjekke menn også.. Hvorfor er du overrasket egentlig ts? Anonymkode: 4a60e...415 7 2 3
SPOCA Skrevet onsdag kl. 22:03 #98 Skrevet onsdag kl. 22:03 (endret) Vel, folk har vel forskjellig smak da. Min mann er vesentlig flottere enn meg utseendemessig, og jeg vet at han objektivt sett er kjekkere og flottere enn jeg noen gang kan bli pen/vakker osv. MEN, han sier jeg er den vakreste han vet om, og han elsker den jeg er, og min personlighet. Han elsker mitt utseende, og liker at jeg er formfull. Jeg er lettere overvektig, eksen hans var tynn og HELT annerledes enn meg. Og la oss si det slik: hans libido har fått seg en ganske stor oppsving etter han møtte meg. Tydelig at han tenner mer på former han kanskje selv var klar over (eventuelt at han var det, men turte kanskje ikke å leve ut den drømmen). Uansett. Vi overvektige er elskbare og flotte vi og. Det er ikke bare de tynne og veltrente som fortjener kjærlighet. Når det er sagt: min mann er ekstremt imponert over både hvor sterk og utholdende jeg er. Som tidligere toppidrettsutøver sitter en del igjen i kroppen. Det er ikke bare fett i denne overvektige kroppen her altså. Endret onsdag kl. 22:04 av SPOCA 6
AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 22:16 #99 Skrevet onsdag kl. 22:16 SPOCA skrev (7 minutter siden): Vel, folk har vel forskjellig smak da. Min mann er vesentlig flottere enn meg utseendemessig, og jeg vet at han objektivt sett er kjekkere og flottere enn jeg noen gang kan bli pen/vakker osv. MEN, han sier jeg er den vakreste han vet om, og han elsker den jeg er, og min personlighet. Han elsker mitt utseende, og liker at jeg er formfull. Jeg er lettere overvektig, eksen hans var tynn og HELT annerledes enn meg. Og la oss si det slik: hans libido har fått seg en ganske stor oppsving etter han møtte meg. Tydelig at han tenner mer på former han kanskje selv var klar over (eventuelt at han var det, men turte kanskje ikke å leve ut den drømmen). Uansett. Vi overvektige er elskbare og flotte vi og. Det er ikke bare de tynne og veltrente som fortjener kjærlighet. Når det er sagt: min mann er ekstremt imponert over både hvor sterk og utholdende jeg er. Som tidligere toppidrettsutøver sitter en del igjen i kroppen. Det er ikke bare fett i denne overvektige kroppen her altså. Både jeg og min mann var slanke da vi møttes, men så la jeg på meg en del etter barn, og ville slanke meg. Det ville ikke mim mann høre snakk om. Jeg var jo så deilig med mer former. "Jeg var jo mye tynnere da vi møttes, og du har tidligere bare vært sammen med slanke kvinner. Var faktisk opptatt av det, så hvorfor...?" spurte jeg litt forvirret. "Ja, men da visste jeg jo ikke hvor mye deiligere en kvinne er å kose med når hun har noen kilo ekstra. Hadde ikke opplevd det. NÅ vet jeg det." argumenterte han. 😂🥰 Jeg slanket meg likevel, men med årene har det kommet flere kilo. Min mann klager ikke. 🥰 (Han trener 6 dager i uka selv. Riktig at mannen er hard og kvinnen er myk i hans øyne.) Anonymkode: 5a34a...fb7 6
SPOCA Skrevet onsdag kl. 22:30 #100 Skrevet onsdag kl. 22:30 (endret) AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Både jeg og min mann var slanke da vi møttes, men så la jeg på meg en del etter barn, og ville slanke meg. Det ville ikke mim mann høre snakk om. Jeg var jo så deilig med mer former. "Jeg var jo mye tynnere da vi møttes, og du har tidligere bare vært sammen med slanke kvinner. Var faktisk opptatt av det, så hvorfor...?" spurte jeg litt forvirret. "Ja, men da visste jeg jo ikke hvor mye deiligere en kvinne er å kose med når hun har noen kilo ekstra. Hadde ikke opplevd det. NÅ vet jeg det." argumenterte han. 😂🥰 Jeg slanket meg likevel, men med årene har det kommet flere kilo. Min mann klager ikke. 🥰 (Han trener 6 dager i uka selv. Riktig at mannen er hard og kvinnen er myk i hans øyne.) Anonymkode: 5a34a...fb7 Ja, også handler det vel kanskje om sammensetningen tror jeg. Jeg har ikke inntrykk av at han generelt er interessert i "store damer" eller noen som er overvektig. Jeg har stor rumpe og store pupper, og en vesentlig tynnere midje. I kombinasjon med en "spennende hjerne", som han sier, og interessant personlighet, så blir det en god kombinasjon - tydeligvis. Og rumpa er som han sier "helt magisk", eller som han sier "den snakker rett til kuken". Hans søster sier det faktisk, at "det er tydelig han ikke kan få nok av deg", for jeg ser jo hvordan han ser på meg. Lange blikk, tydelig elsker alt ved meg, plutselig tar jeg han i å studere meg "fordi du er så vakker". Joda. Som en som ikke er vant til å bli likt for utseendet sitt så føles det deilig å bli likt og begjært på denne måten. Endret onsdag kl. 22:30 av SPOCA 2 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå