AnonymBruker Skrevet 26. oktober #61 Skrevet 26. oktober Jeg er slank og veldig godt trent. Men jeg trives best i løse klær, så om du møter meg på gata vil du ikke ha sjanse til å bedømme vekten eller formen min. Jeg ser nok garantert liten og lubben ut ved siden av typen. Bestevenninna mi er lubben, og også veldig godt trent. Ikke alt er slik det fremstår ved første øyekast. Anonymkode: a7180...efd 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #62 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg trener for å se feminin ut. Med andre ord, du trener for du fokuserer på utseende. Noe som tyder på at du er overfladisk. Da skremmer du menn unna. De aller fleste men vil ikke ha en overfladisk kvinne. Du fremstår som bitter noe som også gjør at du kan skremme menn. Virker som du er bitter for at alle dine forsøk på å bli feminin ikke lønner seg for deg, mens damer som er fornøyd med hvordan de ser ut får seg mennene du vil ha. Det er unødvendig å trenge på treningsstudio 6 dager i uken for å se naturlig feminin ut. 1-3 dager i uken er mer en nok. Anonymkode: ede53...e3f 5 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #63 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Med andre ord, du trener for du fokuserer på utseende. Noe som tyder på at du er overfladisk. Da skremmer du menn unna. De aller fleste men vil ikke ha en overfladisk kvinne. Du fremstår som bitter noe som også gjør at du kan skremme menn. Virker som du er bitter for at alle dine forsøk på å bli feminin ikke lønner seg for deg, mens damer som er fornøyd med hvordan de ser ut får seg mennene du vil ha. Det er unødvendig å trenge på treningsstudio 6 dager i uken for å se naturlig feminin ut. 1-3 dager i uken er mer en nok. Anonymkode: ede53...e3f Er ikke det menn sitt problem og ikke kvinner? Om man har lyst til å trene for femininitet, bli sterk, spretten etc. Who cares? Det viktigste er at man trener om man vil og kan det. Du tillegger ekstremt mange meninger basert på en enkelt setning. Det er overtenking til tusen. Skru det av. Det gjør deg ikke noe godt. Om dette mennesket er bitter har ikke du peiling på. Er det deg selv du egentlig referer til her? Anonymkode: 1c7df...38b 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #64 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Du tillegger ekstremt mange meninger basert på en enkelt setning Jeg tillegger meninger basert på alle innleggene til dette mennesket. Ikke bare den setningen. Hun motsier seg selv og kommer med nye argumenter på hvorfor hun som trener på treningssenter 6 dager pr uke er bedre en de som ikke gjør det. Og måten hun skriver i flere av innleggene sine virker bitter. Det er ikke den ene setningen som gir meg det inntrykket. Det er sammensetningen av alle innleggene som gjør det. AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Om dette mennesket er bitter har ikke du peiling på. Jeg sier at hun fremstår som bitter, ikke at hun er det. Og dette er basert på alle innleggene. Man kan virke bitter uten å være det. Så jeg lurer på hvorfor du mener at hun er bitter. For jeg skrev aldri det. jeg skrev at hun fremstår som bitter. Som skrevet tidligere her inne, hun trenger ikke endre seg, så lenge hun er klar over at flertallet av menn ikke ønsker seg en dame som er på treningsstudio 6 dager i uken. Anonymkode: ede53...e3f 1 4
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #65 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg tillegger meninger basert på alle innleggene til dette mennesket. Ikke bare den setningen. Hun motsier seg selv og kommer med nye argumenter på hvorfor hun som trener på treningssenter 6 dager pr uke er bedre en de som ikke gjør det. Og måten hun skriver i flere av innleggene sine virker bitter. Det er ikke den ene setningen som gir meg det inntrykket. Det er sammensetningen av alle innleggene som gjør det. Jeg sier at hun fremstår som bitter, ikke at hun er det. Og dette er basert på alle innleggene. Man kan virke bitter uten å være det. Så jeg lurer på hvorfor du mener at hun er bitter. For jeg skrev aldri det. jeg skrev at hun fremstår som bitter. Som skrevet tidligere her inne, hun trenger ikke endre seg, så lenge hun er klar over at flertallet av menn ikke ønsker seg en dame som er på treningsstudio 6 dager i uken. Anonymkode: ede53...e3f Uansett blir tråden ødelagt av å fokusere slik på en person du ikke kjenner. Anonymkode: 5a34a...fb7 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #66 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Jeg tillegger meninger basert på alle innleggene til dette mennesket. Ikke bare den setningen. Hun motsier seg selv og kommer med nye argumenter på hvorfor hun som trener på treningssenter 6 dager pr uke er bedre en de som ikke gjør det. Og måten hun skriver i flere av innleggene sine virker bitter. Det er ikke den ene setningen som gir meg det inntrykket. Det er sammensetningen av alle innleggene som gjør det. Jeg sier at hun fremstår som bitter, ikke at hun er det. Og dette er basert på alle innleggene. Man kan virke bitter uten å være det. Så jeg lurer på hvorfor du mener at hun er bitter. For jeg skrev aldri det. jeg skrev at hun fremstår som bitter. Som skrevet tidligere her inne, hun trenger ikke endre seg, så lenge hun er klar over at flertallet av menn ikke ønsker seg en dame som er på treningsstudio 6 dager i uken. Anonymkode: ede53...e3f Takk for oppklaringen. Nå legger du ord i munnen på meg. Jeg har ikke skrevet at hun er bitter. Hvordan kan du vite at flertallet av menn ikke ønsker seg dette? Så lenge det ikke er snakk om avhengighet, sykdom o.l. så burde det ikke ha noe å si. Menn burde være glad for at de har en dame som vil, kan, orker og har overskudd til å trene. Jeg forstår ikke helt grunnen til at det skulle være negativt? Du må gjerne opplyse meg. Anonymkode: 1c7df...38b 3
Gammelsmurfen Skrevet 26. oktober #67 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg trodde det var stor kamp om disse karene, men jentene jeg så var søte, men lett overvektige og utrente… Anonymkode: df762...442 Elsker Oslo for mangfoldet. Og jenter med former, t&a. 4 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #68 Skrevet 26. oktober Synest at det er motsatt - de kjekke karene har stort sett en syltynn dame, typ yoga og cardio. Anonymkode: 68394...2cd
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #69 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Takk for oppklaringen. Nå legger du ord i munnen på meg. Jeg har ikke skrevet at hun er bitter. Hvordan kan du vite at flertallet av menn ikke ønsker seg dette? Så lenge det ikke er snakk om avhengighet, sykdom o.l. så burde det ikke ha noe å si. Menn burde være glad for at de har en dame som vil, kan, orker og har overskudd til å trene. Jeg forstår ikke helt grunnen til at det skulle være negativt? Du må gjerne opplyse meg. Anonymkode: 1c7df...38b Takk!❤️ For at du forstår. Altså hva skjer med samfunnet, når har det å trene for å se bra ut å føle seg bra blitt en dårlig ting??? Jeg har datet flere menn, og det har ikke tatt slutt pga meg skal jeg si. De ville ha meg. Er jeg som har avsluttet, pga de ikke klarte oppføre seg å hadde flere red flags. Det er masse menn som prøver seg på meg, men jeg avviser, er kresen, vet mange vil ligge rundt nå så er varsom med hvem jeg møter. Alle menn jeg har møtt har likt utseende mitt å setter pris på at jeg trener. Jeg vet jeg ser bra ut, og det sier jeg faktisk. Er det overfladisk? Ok, da er det det. Men jeg har selvtillit, og jeg trener fordi jeg vil se bra ut og jeg liker å se sterk ut. Anonymkode: 571bc...003 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #70 Skrevet 26. oktober Jeg kjenner veldig, veldig mange mennesker. Og de som både ser skikkelig bra ut og som har flott jobb, har en ditto partner. Mens de aller fleste som ser helt vanlige ut og som har helt vanlige jobber, også har ditto partnere. Det er ikke så ofte at jeg ser to som "ikke passer sammen". Det var et tilfelle hvor et vennepar hadde fått barn, og hvor mannen fortsatte med å prioritere seg selv, være trent og velpleid, mens dama i løpet av noen få år brøt fullstendig sammen av søvnmangel og selvforsakelse. Der ble det jo samlivsbrudd, men utrolig pussig å se en nydusjet mann med velpleid hår og blazer, mens samboeren hadde svarte ringer under øynene, fett hår og neppe veide mer enn 45 kilo. Anonymkode: b8b47...855 1 1 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #71 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk!❤️ For at du forstår. Altså hva skjer med samfunnet, når har det å trene for å se bra ut å føle seg bra blitt en dårlig ting??? Jeg har datet flere menn, og det har ikke tatt slutt pga meg skal jeg si. De ville ha meg. Er jeg som har avsluttet, pga de ikke klarte oppføre seg å hadde flere red flags. Det er masse menn som prøver seg på meg, men jeg avviser, er kresen, vet mange vil ligge rundt nå så er varsom med hvem jeg møter. Alle menn jeg har møtt har likt utseende mitt å setter pris på at jeg trener. Jeg vet jeg ser bra ut, og det sier jeg faktisk. Er det overfladisk? Ok, da er det det. Men jeg har selvtillit, og jeg trener fordi jeg vil se bra ut og jeg liker å se sterk ut. Anonymkode: 571bc...003 Da har du det ytre i orden, nå blir det heller å jobbe med det indre fremover og å lære deg selv å ikke date "red flags" og mansluts over en lav sko 🫣 Anonymkode: b8b47...855 5 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #72 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Takk!❤️ For at du forstår. Altså hva skjer med samfunnet, når har det å trene for å se bra ut å føle seg bra blitt en dårlig ting??? Jeg har datet flere menn, og det har ikke tatt slutt pga meg skal jeg si. De ville ha meg. Er jeg som har avsluttet, pga de ikke klarte oppføre seg å hadde flere red flags. Det er masse menn som prøver seg på meg, men jeg avviser, er kresen, vet mange vil ligge rundt nå så er varsom med hvem jeg møter. Alle menn jeg har møtt har likt utseende mitt å setter pris på at jeg trener. Jeg vet jeg ser bra ut, og det sier jeg faktisk. Er det overfladisk? Ok, da er det det. Men jeg har selvtillit, og jeg trener fordi jeg vil se bra ut og jeg liker å se sterk ut. Anonymkode: 571bc...003 Så lenge du ikke er nedlatende overfor andre mennesker, så ser jeg ingen utfordringer med det. Det er lov å være stolt av seg selv. Det er ikke lov i Norge det skjønner du 😂 Janteloven og greier 😆 Bra du avviser de som ikke passer for deg. Det er viktig. Anonymkode: 1c7df...38b 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #73 Skrevet 26. oktober 🙋🏼♀️🙋🏼♀️🙋🏼♀️🙋🏼♀️ Dette er meg og min mann! Hei hei Heldigvis valgte han å beholde samboeren sin etter at vi fikk barn sammen og endret utseende til det noe rundere enn hva det var når vi møttes.. så det var jo flaks at han ikke var en komplett drittsekk med overfladisk tankegang Anonymkode: f6b5c...18d 4 3 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #74 Skrevet 26. oktober Vet om flere kjekke menn som ikke orket disse damene som er så pene. Da alt fokus gikk på utseende . De hadde lyst å ha noen som hadde noen andre verdier også. Et utseende blir du lei. Indre betyr så mye mere. Anonymkode: 13de9...b8d 1 1
Mardina Skrevet 26. oktober #75 Skrevet 26. oktober (endret) AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg trodde det var stor kamp om disse karene, men jentene jeg så var søte, men lett overvektige og utrente… Anonymkode: df762...442 Og poenget er? Jeg er selv overvektig og er sammen med en flott og kjekk man (synes jeg). Man kan jo ikke styre hvem man blir forelsket i. Hva med å heller være glad for at folk finner kjærligheten? Det lukter misunnelse lang vei av innlegget ditt. Endret 26. oktober av Mardina 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #76 Skrevet 26. oktober Overrasket, TS? At skikkelige menn vil ha anorektiske beinrangel er en myte. Skikkelige menn ser etter kvinner som er godt rustet for å føde barn. Bevisst eller ubevisst - det er naturens gang. Og what's not to love med en sexy-lubben jente? LItt junk in the trunk? Det er sånn jenter skal være! Anonymkode: 8b5fc...e80 2 3 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #77 Skrevet 26. oktober Så utrolig nedlatende innlegg mot både menn og kvinner. Hvorfor skulle ikke disse kvinnene være sammen med disse mennene, og hvorfor skulle ikke mennene være med disse kvinnene? Kanskje det er det som beskriver som kjærlighet. Mulig du er overfladisk, ts, men det betyr ikke et alle er det. Anonymkode: b4ae7...abb 1 6
Pandis Skrevet 26. oktober #78 Skrevet 26. oktober Hvorfor er du overrasket over at kjekke menn får de beste damene? 4 2 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #79 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Ble overrasket da jeg trodde slike menn falt for damer som matcher bedre utseendemessig. Ingen av parene jeg så hadde barn med seg så jeg vet ikke om det er årsak til at damene var såpass runde. Damene og mennene var på samme alder. ts Anonymkode: df762...442 Jeg trodde det var mest naturlig å velge partner basert på matchende personlighet, verdier og livssyn. Altså... hva er et utseende annet enn en innpakning? Du trodde de mannfolka var mest opptatt av innpakningen? Og dessuten er det jo rimelig universelt at "beauty is in the eyes of the beholder". Anonymkode: eefbf...ecf 1 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #80 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Lurer på d samme selv. Er ei jente på 23 år, og trener 6 dager i uken, er slank, men veldig sterk med muskler, stor rumpe, tynn mage, men veldig sterk, løfter veldig tungt på trening, 150 kg Hip thrust osv. Mens ingen vil ha meg? Selv om jeg har en veldig bra kropp og også fint hår og ansikt. Og så ser jeg kjekke menn på trening som er sammen med damer som ikke er noe trent i d hele tatt og litt overvektig. Syns det er rart. Anonymkode: 571bc...003 Bare tull. Er nok mange som vil ha deg. Kanskje de oppfatter deg uoppnåelig og gir opp. Kanskje du fremstår som en hard negl som ikke smiler ofte? Damer som smiler ofte har sjelden problem med å finne seg menn. Anonymkode: aba76...bc0 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå