AnonymBruker Skrevet onsdag kl. 23:42 #101 Skrevet onsdag kl. 23:42 AnonymBruker skrev (På 26.10.2025 den 18.06): Overskudd av menn i Norge pga innvandring, vettu... Anonymkode: 74f2d...a59 Og rikelig med menn i aldergruppen 40 - 50 år Anonymkode: cce41...e63
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 02:55 #102 Skrevet torsdag kl. 02:55 SPOCA skrev (4 timer siden): Ja, også handler det vel kanskje om sammensetningen tror jeg. Jeg har ikke inntrykk av at han generelt er interessert i "store damer" eller noen som er overvektig. Jeg har stor rumpe og store pupper, og en vesentlig tynnere midje. I kombinasjon med en "spennende hjerne", som han sier, og interessant personlighet, så blir det en god kombinasjon - tydeligvis. Og rumpa er som han sier "helt magisk", eller som han sier "den snakker rett til kuken". Hans søster sier det faktisk, at "det er tydelig han ikke kan få nok av deg", for jeg ser jo hvordan han ser på meg. Lange blikk, tydelig elsker alt ved meg, plutselig tar jeg han i å studere meg "fordi du er så vakker". Joda. Som en som ikke er vant til å bli likt for utseendet sitt så føles det deilig å bli likt og begjært på denne måten. Så deilig! Ja vi som er elsket er utrolig heldige. 🥰 Jeg har også en mann som ser slik på meg. Jeg får slike blikk etter et langt ekteskap, og mine venninner sukker og sier de håper de engang opplever det samme. Det vil si, dem som er ulykkelige eller skilt. Det er ganske mange som har tilsvarende kjærlighet til og fra egen partner. Min hjerne setter han også pris på, i forhold til problemløsning, men jeg tror han tenker på den som mer komplisert enn spennende. Det er likevel helheten som er viktig ja. Jeg synes han er et veldig godt menneske, og det synes han om meg. Så er vi litt snåle og sære på matchende måter, hvilket medfører at vi setter stor pris på å forstå hverandre. Nei det er absolutt ikke bare utseende som er det viktige i kjærlighet. Elsker man noen høyt vil det også være et vakkert menneske i dine øyne. "Tror du ikke at jeg fremdeles ser den kvinnen jeg forelsket meg i? Det gjør jeg. Øynene, smilet, og hvor deilig du er har ikke endret seg noe." har han sagt noen ganger når jeg har sukket over å ha blitt eldre. Folk som ikke har opplevd kjærlighet, eller ikke tror på den nok til å våge/klare å elske, de går virkelig glipp av noe. Anonymkode: 5a34a...fb7 7
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:35 #103 Skrevet torsdag kl. 06:35 Få jeg vet om "matcher" utseendemessig. Kjemi, personlighet, humor, verdier etc er det som virkelig betyr noe. Jeg er slank og veltrent, men fokuserer på sunn og god mat og gjør hjemme trening for en sterk kropp. Ikke redd for "usunn mat", men på balanse. Spiser både chips og sjokolade. Burger med ost og fries. Forloveden er lett overvektig. For meg har det ikke noe med hvor attraktiv han er. Jeg finner han vannvittig sexy og deilig. Synes alt med han er nydelig. Eneste grunnen til at jeg er opptatt av vekten hans er pga kolesterol og hjertet hans. Så han har tatt tak i vekten pga helse og eget velvære. Men har null problem med at han litt mage og typisk "pappakropp". Eksen hadde sixpack og ble spiseforstyrret. Han ble sykelig opptatt av mat, kropp og vekt. Aldri igjen! Anonymkode: 1aff1...f27 1
Thyra Skrevet torsdag kl. 06:45 #104 Skrevet torsdag kl. 06:45 AnonymBruker skrev (På 26.10.2025 den 17.42): Jeg trodde det var stor kamp om disse karene, men jentene jeg så var søte, men lett overvektige og utrente… Anonymkode: df762...442 De var søte, ja. Og hadde kjekke menn. Ikke alle menn som anser lett overvekt som noe stort minus hos en dame, noen foretrekker det, til og med. Tror nok søte lett overvektige kvinner får mer positiv oppmerksomhet fra menn enn slanke mindre pene kvinner. Og så er det selvsagt ikke bare utseendet som teller når man finner en partner! Men tror også du ser litt det du vil se, for alle statistikker viser jo at det er flere overvektige menn enn kvinner. 2 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 06:47 #105 Skrevet torsdag kl. 06:47 AnonymBruker skrev (På 26.10.2025 den 18.14): Lurer på d samme selv. Er ei jente på 23 år, og trener 6 dager i uken, er slank, men veldig sterk med muskler, stor rumpe, tynn mage, men veldig sterk, løfter veldig tungt på trening, 150 kg Hip thrust osv. Mens ingen vil ha meg? Selv om jeg har en veldig bra kropp og også fint hår og ansikt. Og så ser jeg kjekke menn på trening som er sammen med damer som ikke er noe trent i d hele tatt og litt overvektig. Syns det er rart. Anonymkode: 571bc...003 Digre, muskuløse rumper kan være skikkelig turn-off for mange menn. Selv er jeg nær 10 kilo overvektig, ikke veldig godt trent, men er heldig med timeglassfigur fra naturens side. Jeg er søt og hyggelig, prøver i hvert fall å være det, og får langt mer oppmerksomhet nå enn da jeg var topptrent og åndet for slankhet og muskler. Jeg erfarer at kjekke, hyggelige og oppegående menn vil ha damer som ikke er ekstremt opphengt i trening og polert utseende. Anonymkode: 54ba4...7de 1 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 08:04 #106 Skrevet torsdag kl. 08:04 Det er ikke fordi menn foretrekker runde damer, men rett og slett fordi konkurransen om de svært få seksuelt attraktive jentene er så voldsom at om man ønsker forhold må man velge blant de damene man kan få. Når damer i tillegg har et helt forvaklet syn på hvilke mannfolk de kan få og gjerne sikter milevis over eget nivå blir jo de damene som er tilgjengelig nettopp et par hakk mindre attraktiv enn mannen. Anonymkode: cc469...d86
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 09:54 #107 Skrevet torsdag kl. 09:54 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Så deilig! Ja vi som er elsket er utrolig heldige. 🥰 Jeg har også en mann som ser slik på meg. Jeg får slike blikk etter et langt ekteskap, og mine venninner sukker og sier de håper de engang opplever det samme. Det vil si, dem som er ulykkelige eller skilt. Det er ganske mange som har tilsvarende kjærlighet til og fra egen partner. Min hjerne setter han også pris på, i forhold til problemløsning, men jeg tror han tenker på den som mer komplisert enn spennende. Det er likevel helheten som er viktig ja. Jeg synes han er et veldig godt menneske, og det synes han om meg. Så er vi litt snåle og sære på matchende måter, hvilket medfører at vi setter stor pris på å forstå hverandre. Nei det er absolutt ikke bare utseende som er det viktige i kjærlighet. Elsker man noen høyt vil det også være et vakkert menneske i dine øyne. "Tror du ikke at jeg fremdeles ser den kvinnen jeg forelsket meg i? Det gjør jeg. Øynene, smilet, og hvor deilig du er har ikke endret seg noe." har han sagt noen ganger når jeg har sukket over å ha blitt eldre. Folk som ikke har opplevd kjærlighet, eller ikke tror på den nok til å våge/klare å elske, de går virkelig glipp av noe. Anonymkode: 5a34a...fb7 Herlig Hva med å formulere det slik: «De som enda ikke har møtt kjærligheten, eller av ulike grunner er single har noe godt i vente» Anonymkode: cce41...e63 1
Thyra Skrevet torsdag kl. 12:14 #108 Skrevet torsdag kl. 12:14 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Det er ikke fordi menn foretrekker runde damer, men rett og slett fordi konkurransen om de svært få seksuelt attraktive jentene er så voldsom at om man ønsker forhold må man velge blant de damene man kan få. Når damer i tillegg har et helt forvaklet syn på hvilke mannfolk de kan få og gjerne sikter milevis over eget nivå blir jo de damene som er tilgjengelig nettopp et par hakk mindre attraktiv enn mannen. Anonymkode: cc469...d86 Du mener at det er svært få jenter som egentlig er seksuelt attraktive og se fleste menn bare må nøye seg med det de får? Er det sånn verden har blitt, kun de aller peneste og slankeste er attraktive, folk flest er bare noe man nøyer seg med om man ikke får noe bedre. Ikke rart mange sliter med å få en partner... 2 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 12:21 #109 Skrevet torsdag kl. 12:21 AnonymBruker skrev (På 26.10.2025 den 17.42): Jeg trodde det var stor kamp om disse karene, men jentene jeg så var søte, men lett overvektige og utrente… Anonymkode: df762...442 Huff det er helt krise altså. Har du hørt verre 🙄 Nå står ikke verden til påske. Anonymkode: 2f0dc...e6e 1
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:35 #110 Skrevet torsdag kl. 13:35 AnonymBruker skrev (På 26.10.2025 den 18.04): Ble overrasket da jeg trodde slike menn falt for damer som matcher bedre utseendemessig. Ingen av parene jeg så hadde barn med seg så jeg vet ikke om det er årsak til at damene var såpass runde. Damene og mennene var på samme alder. ts Anonymkode: df762...442 Damer sikter høyere enn menn, selv om de ikke er like attraktiv som mannen. Ser ofte veldig kjekke menn sammen med gjennomsnittlige damer. Anonymkode: b64c7...f01
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:42 #111 Skrevet torsdag kl. 13:42 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Digre, muskuløse rumper kan være skikkelig turn-off for mange menn. Selv er jeg nær 10 kilo overvektig, ikke veldig godt trent, men er heldig med timeglassfigur fra naturens side. Jeg er søt og hyggelig, prøver i hvert fall å være det, og får langt mer oppmerksomhet nå enn da jeg var topptrent og åndet for slankhet og muskler. Jeg erfarer at kjekke, hyggelige og oppegående menn vil ha damer som ikke er ekstremt opphengt i trening og polert utseende. Anonymkode: 54ba4...7de Jeg har timeglass figur. Har slank midje og rygg og store hofter/ rumpe. Anonymkode: 571bc...003
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 13:55 #112 Skrevet torsdag kl. 13:55 AnonymBruker skrev (På 26.10.2025 den 17.42): Jeg trodde det var stor kamp om disse karene, men jentene jeg så var søte, men lett overvektige og utrente… Anonymkode: df762...442 Men,forstår du ikke at dette handler om hva slags smak disse mennene har ? Både når det gjelder utseende og personlighet ? Hvordan man selv ser ut,har jo i ingenting med saken å gjøre. Anonymkode: c913f...d76 2
AnonymBruker Skrevet torsdag kl. 14:45 #113 Skrevet torsdag kl. 14:45 AnonymBruker skrev (1 time siden): Damer sikter høyere enn menn, selv om de ikke er like attraktiv som mannen. Ser ofte veldig kjekke menn sammen med gjennomsnittlige damer. Anonymkode: b64c7...f01 Fremdeles like aktuelt ser jeg. Anonymkode: 1c7df...38b
Thyra Skrevet fredag kl. 18:49 #114 Skrevet fredag kl. 18:49 AnonymBruker skrev (På 26.10.2025 den 18.04): Ble overrasket da jeg trodde slike menn falt for damer som matcher bedre utseendemessig. Ingen av parene jeg så hadde barn med seg så jeg vet ikke om det er årsak til at damene var såpass runde. Damene og mennene var på samme alder. ts Anonymkode: df762...442 La meg gjette, du trodde slike menn falt for damer som deg? Det du egentlig prøver å si er at du ikke skjønner at slike kjekke menn velger seg sånne runde damer når de kunne fått deg?!? 1 2
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:00 #115 Skrevet fredag kl. 19:00 AnonymBruker skrev (På 26.10.2025 den 17.42): Jeg trodde det var stor kamp om disse karene, men jentene jeg så var søte, men lett overvektige og utrente… Anonymkode: df762...442 Hvis man først skal tenke at mennene velger kun ut i fra utseende, så kan man jo også stille spørsmålet hva du legger i "litt runde". For noen er "litt runde" at dama er normalvektig men har former (pupper, hofter, lår og en bitteliten kul nederst på magen), mens for andre er det overvekt. Det er til og med noen som ser på tynne utrente damer som "litt runde" bare fordi de ikke har synlige, markerte muskler. Jeg finner det meget rart at en godt voksen person som er gift, legger merke til folk på den måten. Hvorfor er du så interessert i runde damer som er sammen med slanke, veltrente menn? Er du like opptatt av runde menn som er sammen med slanke damer? Eller andre par der de har ulik kroppsform eller utseende? Folk forelsker seg både på grunn av og på tross av utseende, og når man er glad i en person så blir den personen automatisk penere. Kanskje du burde se deg om etter en spennende hobby så du har noe mer fornuftig å bruke tiden og hjernen din til. Anonymkode: 0cca1...8cb 1 1
AnonymBruker Skrevet fredag kl. 19:29 #116 Skrevet fredag kl. 19:29 AnonymBruker skrev (På 30.10.2025 den 9.04): Det er ikke fordi menn foretrekker runde damer, men rett og slett fordi konkurransen om de svært få seksuelt attraktive jentene er så voldsom at om man ønsker forhold må man velge blant de damene man kan få. Når damer i tillegg har et helt forvaklet syn på hvilke mannfolk de kan få og gjerne sikter milevis over eget nivå blir jo de damene som er tilgjengelig nettopp et par hakk mindre attraktiv enn mannen. Anonymkode: cc469...d86 Dette er noe av det rareste jeg har lest på lenge. Har du virkelig tenkt gjennom det du påstår her? La oss plukke det litt i fra hverandre, punkt for punkt... Sitat Det er ikke fordi menn foretrekker runde damer, men rett og slett fordi konkurransen om de svært få seksuelt attraktive jentene er så voldsom at om man ønsker forhold må man velge blant de damene man kan få. Så menn sikter egentlig veldig høyt og er kresne, men når de ikke får napp hos de peneste damene så tar de til takke med mindre pene damer. Sitat Når damer i tillegg har et helt forvaklet syn på hvilke mannfolk de kan få og gjerne sikter milevis over eget nivå blir jo de damene som er tilgjengelig nettopp et par hakk mindre attraktiv enn mannen. Så når damene sikter seg inn på pene menn, har de et forkvaklet syn på menn, mens når menn sikter tilsvarende høyt så er det helt normalt og ok? Sitat Når damer i tillegg har et helt forvaklet syn på hvilke mannfolk de kan få og gjerne sikter milevis over eget nivå blir jo de damene som er tilgjengelig nettopp et par hakk mindre attraktiv enn mannen. Hvordan fungerer dette da? Er det flere attraktive menn enn kvinner? Det vil jo være mest logisk at enten: 1. Velger pene damer og menn hverandre, sånn at resten er ca på samme nivå utseendemessig og parene som dannes er på ca samme nivå eller 2. Velger noen pene menn å være sammen med mindre pene kvinner, noe som betyr at disse kvinnene ikke har så forkvaklet syn på menn siden de faktisk får dem på kroken. De som da blir igjen er en gruppe kvinner med et lite overskudd av pene damer, og en gruppe menn med et lite overskudd av mindre pene menn. Noe som betyr at de mindre pene mennene faktisk får flere pene damer å velge mellom. Eller er kanskje greia at du personlig har et forkvaklet syn på kvinner, og at sannheten er nærmere at folk flest finner seg partnere på kryss og tvers av utseende, størrelse og grad av veltrenthet? Din logikk har i hvertfall en del svakheter. Anonymkode: 0cca1...8cb 2 2
Chlypa Skrevet fredag kl. 19:34 #117 Skrevet fredag kl. 19:34 AnonymBruker skrev (På 26.10.2025 den 17.42): Jeg trodde det var stor kamp om disse karene, men jentene jeg så var søte, men lett overvektige og utrente… Anonymkode: df762...442 Mange menn liker litt ekstra. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå