Gå til innhold

Hvorfor er det ofte mangel på tettemuffer og klemring i sluk på bad i salgsannonser, selv om badet er laget av fagfolk?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Leser mye takstrapporter siden jeg er på boligjakt, og har merket meg at ca 5 /10 bad som er laget innen de siste 10 årene, mangler tettemuffer eller klemring i sluk selv om badet er lager av et VVS firma.

Leste i den siste takstrapporten at "rør i rør" ikke er montert i skap og ikke har drenering til sluket. Hva betyr det? 

Hvorfor slurver de med dette?

Anonymkode: b2e4a...de5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Før var det ganske vanlig at rør i rør var koblet til en siklemikk som hadde utløp på et rom med membran så man så eventuelle lekkasjer. 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Leser mye takstrapporter siden jeg er på boligjakt, og har merket meg at ca 5 /10 bad som er laget innen de siste 10 årene, mangler tettemuffer eller klemring i sluk selv om badet er lager av et VVS firma.

Leste i den siste takstrapporten at "rør i rør" ikke er montert i skap og ikke har drenering til sluket. Hva betyr det? 

Hvorfor slurver de med dette?

Fordi Pjotr er ikke vant med tilsvarende krav i Polen. 

Anonymkode: 3da00...e37

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fordi Pjotr er ikke vant med tilsvarende krav i Polen. 

Anonymkode: 3da00...e37

Men firmaer som bruker østeuropeiske ansatte må jo arbeide etter våtroms kravene?

Jeg vet at i Polen går de som utdanner seg til rørlegger på samme linje som de som skal bli elektriker eller tømrer, og de lærer like mye av hvert fag, og dvs at de ikke fordyper seg på samme måte som her i landet

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...