AnonymBruker Skrevet 28. oktober #21 Skrevet 28. oktober MrAnon skrev (7 timer siden): Noe ganger så må man være så brutalt ærlig med seg selv at når ting er for godt til å være sant så er det mest sannsynlig det. Det er ikke kjangs i havet at en kjekk single mann i sin beste alder, etter å hatt en intens periode, plutselig har «usosiale» perioder som gjør at han kun vil ha sex 1 gang i mnd, det har jeg null tiltro til. Jeg kan heller se for meg at denne 1 times reiseveien sliter på motivasjonen etter som spenningen har dabbet av og at han søker mot, og mest sannsynlig, kurtiserer andre damer i nærområdet, mens han holder seg på gress. Det betyr ikke at han har sex med andre, men at han jobber for å finne noe annet. Det er selvfølgelig alltid en mulighet for at det er som han sier til deg, men det tror jeg dessverre ikke. Nå vet ikke jeg hvor kjekk denne mannen er, men snakker for min egen del som knapt har kommer frem til baren før jeg har kvinnfolk i hæla, sex 1 gang i måneden om jeg var 30 år i single - det hadde ikke skjedd selv om jeg hadde gått inn for det🤣. Du må gjerne legge det frem for han, men vær godt forberedt på at det kanskje ikke er det svart du ønsket å høre. Jeg vil heller anbefale deg til å spille «hard to get» da finner du ut ståa og setter skap på plass der det hører hjemme. Du eksponerer deg kanskje ikke like mye mht til å bli såret - så se deg for all del rundt om finnes andre som er bedre for deg osv. jeg tror du har hundre prosent rett, takk for ærligheten! Jeg visste det egentlig selv, men av og til trenger man bare å høre det fra andre. Joda han er kjekk vil jeg si, 1.85, blond, isblått blikk og topptrent. Sjarmerende og flink med folk er han også. Jeg synes bare det er så rart at han ikke har avsluttet med meg før han søker videre, men han holder meg nok på gress. Jeg må bare ta mot til meg og ta praten. ts Anonymkode: 56cb6...5f5
AnonymBruker Skrevet 28. oktober #22 Skrevet 28. oktober AnonymBruker skrev (39 minutter siden): jeg tror du har hundre prosent rett, takk for ærligheten! Jeg visste det egentlig selv, men av og til trenger man bare å høre det fra andre. Joda han er kjekk vil jeg si, 1.85, blond, isblått blikk og topptrent. Sjarmerende og flink med folk er han også. Jeg synes bare det er så rart at han ikke har avsluttet med meg før han søker videre, men han holder meg nok på gress. Jeg må bare ta mot til meg og ta praten. ts Anonymkode: 56cb6...5f5 Konklusjonen er uansett at han ikke er interessert. Om han har andre i tillegg eller bare vil sørge for å holde deg på en god armlengdes avstand (og på gress) er ikke nødvendigvis så lett å slå fast. Det er mange som har flere samtidig for nettopp å få sex, men holde den enkelte godt på avstand, så det trenger du ikke å synes er rart. Anonymkode: 7cbb0...add
John McClane Skrevet 31. oktober #23 Skrevet 31. oktober Vel det blir vel som med slike spørreundersøkelser og de f.eks. spør ungdom om de har gjort noe kriminelt eller løyet til foreldrene det siste året og svaret er at 99,9% ikke har gjort noen av delene. svarene ble sendt foreldre og skole, de er svært glad for et så bra res…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå