AnonymBruker Skrevet 26. oktober #1 Skrevet 26. oktober Har møtt en mann i et halvt år nå. Først var det ganske intenst og vi møttes stortsett hver uke, selv om vi bor med en times avstand. Etter hvert møttes vi enda oftere og jeg trodde vi var i ferd med å bli kjærester. Vi tok praten og han ønsket å se det litt an. Nå i høst har vi møttes bare ca en gang hver mnd og når jeg spør om å møtes er han veldig på å beklage at det blir så sjeldent, men han vil gjerne møte meg. Han sier han har litt usosiale perioder. Jeg forstår det sånn at han absolutt ikke vil gi helt slipp på meg, men kan ikke tro at en kjekk, sprek mann på 30 kun vil møtes og ligge ca en gang hver måned…. Hvor realistisk er det egentlig, han må vel ligge også med andre? k35 Anonymkode: 56cb6...5f5
Bamseklemmer Skrevet 26. oktober #2 Skrevet 26. oktober Jeg skjønner meg liksom ikke på uærlige partnere🫡 Som han sier: "han har usosiale perioder" .. det han ikke tør å si, er at har elendig dårlig sexlyst. Hvordan kan han ellers gå i lange perioder uten sex, hvis han har normal sexlyst? Synes ikke du det er merksnodig TS? Hvis du mener ja.. da er det ikke usannsynlig at han har andre heller. Men jeg kan også skjønne ditt innlegg, hvis dere ikke ofte har telefonsamtaler? Jo mindre samtaler.. jo mindre spenning.. jo fortere glemmer dere hverandre🤭
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #3 Skrevet 26. oktober Bamseklemmer skrev (35 minutter siden): Jeg skjønner meg liksom ikke på uærlige partnere🫡 Som han sier: "han har usosiale perioder" .. det han ikke tør å si, er at har elendig dårlig sexlyst. Hvordan kan han ellers gå i lange perioder uten sex, hvis han har normal sexlyst? Synes ikke du det er merksnodig TS? Hvis du mener ja.. da er det ikke usannsynlig at han har andre heller. Men jeg kan også skjønne ditt innlegg, hvis dere ikke ofte har telefonsamtaler? Jo mindre samtaler.. jo mindre spenning.. jo fortere glemmer dere hverandre🤭 Takk for svar❤️ Jeg har også vekslet mellom å tro at han har lite lyst i perioder eller at han ligger med andre…eventuelt at han sliter med noe psykisk eller at noe annet er vanskelig i livet hans. Når vi møtes er han svært potent og vi kan holde på i to timer og han kan komme to til tre ganger. Jeg har aldri blitt så sterkt begjært som jeg blir av ha når vi møtes. Det ska sies at han har en litt bdsm stil på tenningen sin, liker mye analt, dominans osv. Vi har ikke snakket så mye om akkurat dette at vi møtes så sjelden, og jeg har ikke turt å spørre. Tror ikke jeg ville fått et ærlig svar uansett. Jeg glemmer ikke han i hvert fall, han er en fin fyr, men jeg blir så usikker på han…ts Anonymkode: 56cb6...5f5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #4 Skrevet 26. oktober Han har andre. Den spennende forelskelsestiden er over, og du er nå noe han har på gress. Anonymkode: b1cc5...04b 3 4
Durancell Skrevet 26. oktober #5 Skrevet 26. oktober Han har sikkert dame/er gift. Har du vært hos han eller er dere kun hos deg? 2 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #6 Skrevet 26. oktober En gang i måneden er ofte. Jeg kan gå flere måneder uten å treffe noen. Anonymkode: 16fbd...5dc
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #7 Skrevet 26. oktober Høres ut som en jeg var med. Vag og fikk liksom aldri helt taket på han. Vi hadde det fint når vi først var sammen, men usikkerheten ellers gjorde at jeg avsluttet. Jeg merket han vendte tlf sin vekk fra meg når han fikk meldinger. Veldig mye kvinnelige navn som poppet opp på skjermen i tide og utide. For meg ble det vondt for han ville ikke svare ordentlig når vi tok praten. Jeg ville gjerne vite om han kunne tenke seg å bli mer eksklusive. Det kunne han ikke svare ja eller nei på. Bare vage svar. Etterhvert fikk jeg nok litt følelser også. Har funnet ut at jeg er ikke bygget for fuckfriends. Reaksjonen hans når jeg sa jeg ikke kunne møte han mer sa vel egentlig sitt. Ikke veldig lei seg - "det var hyggelig så lenge det varte" Ser han av og til, hver gang med ny kvinne ved sin side Anonymkode: 42829...6a1 5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #8 Skrevet 26. oktober Durancell skrev (3 timer siden): Han har sikkert dame/er gift. Har du vært hos han eller er dere kun hos deg? Han er ikke gift. Han er en halvveis offentlig person som er godt kjent at er singel. Ts Anonymkode: 56cb6...5f5
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #9 Skrevet 26. oktober Det er det jeg gjør når damene maser. Sier jeg ja vil de ikke møtes når det er total tørke. Sier jeg nei vil de være eksklusive og kontrollere meg. Er jeg ikke der klar til action minst ukentlig har du svaret ditt baby Anonymkode: 09a01...008 1
jabx Skrevet 26. oktober #10 Skrevet 26. oktober AnonymBruker skrev (8 timer siden): Har møtt en mann i et halvt år nå. Først var det ganske intenst og vi møttes stortsett hver uke, selv om vi bor med en times avstand. Etter hvert møttes vi enda oftere og jeg trodde vi var i ferd med å bli kjærester. Vi tok praten og han ønsket å se det litt an. Nå i høst har vi møttes bare ca en gang hver mnd og når jeg spør om å møtes er han veldig på å beklage at det blir så sjeldent, men han vil gjerne møte meg. Han sier han har litt usosiale perioder. Jeg forstår det sånn at han absolutt ikke vil gi helt slipp på meg, men kan ikke tro at en kjekk, sprek mann på 30 kun vil møtes og ligge ca en gang hver måned…. Hvor realistisk er det egentlig, han må vel ligge også med andre? k35 Anonymkode: 56cb6...5f5 Han vil ligge med deg og andre, og vil at du skal være klar til han er klar for å ligge med deg etter å ha tatt runden med de andre. 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #11 Skrevet 26. oktober Dere blir nok ikke kjærester, så gjør deg selv en tjeneste og gå videre. Finn en mann som virkelig vil ha deg. Anonymkode: 2df88...353 1 1
Bamseklemmer Skrevet 27. oktober #12 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (14 timer siden): Takk for svar❤️ Jeg har også vekslet mellom å tro at han har lite lyst i perioder eller at han ligger med andre…eventuelt at han sliter med noe psykisk eller at noe annet er vanskelig i livet hans. Jeg er ikke ferdig med deg riktig enda.. jeg denne forklaringen kan hjelpe deg litt mere, for nå fikk jeg mere info😃 Psyken eller noe vanskelig kan være en årsak, da blir man innebesluttet og mere usosial.. sånn tror jeg mange har det. Derfor er det ikke sikkert han vil innrømme det.. men hvis du er behjelpelig og viser interesse, så kan det jo tenkes han setter pris på din støtte og hjelpsomhet. Jeg tror på dette👏 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Når vi møtes er han svært potent og vi kan holde på i to timer og han kan komme to til tre ganger. Jeg har aldri blitt så sterkt begjært som jeg blir av ha når vi møtes. Det ska sies at han har en litt bdsm stil på tenningen sin, liker mye analt, dominans osv. Fadderullan.. dette er jo godt som gull❣️Hvor ofte treffer du slik mann, som gjør at du føler deg 100% begjæret? Han er flink og blitt en god elsker for deg, og han ser en god elsker i deg.. Seksuellt på papiret er dette en god start på et forhold👏 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Vi har ikke snakket så mye om akkurat dette at vi møtes så sjelden, og jeg har ikke turt å spørre. Tror ikke jeg ville fått et ærlig svar uansett. Jeg glemmer ikke han i hvert fall, han er en fin fyr, men jeg blir så usikker på han…ts Anonymkode: 56cb6...5f5 "Dere har ikke snakket så mye om dette" i den teksten ligger utfordringen. Jeg vil ikke kalle det er problem, det blir ei utfordring for deg å prate med han. Skulle ønske jeg kunne påvirke deg i tale.. og derfor skriver jeg dette: Det er biologisk forklart at kvinner som grubler, og ikke får de svarene de trenger kan påvirke nytelsen i sexen. Sex handler om trygghet.. Enkelte kvinner trenger også å føle på ærlighet og troskap, ellers vil ikke sexen fungere.. Så trygghet, ærlighet og troskap er det grunnleggende i kjemien. En annen ting som har stor innvirkning er å ha det gøy.. For smilet avslører trygghet og at alt er vel mellom dere🥰 Og det jeg nettopp forklarte er "Orgasmeloven".. Alt dette forklarer også hva som må til for at orgasmen er mulig. Dette er biologisk forklart. Jeg synes du kan forklare han dette.. og jeg synes du ikke skal gi opp håpet.. om du åpner deg mere og prater ut, vil det hjelpe deg til senere i livet.. du har alt å vinne, for dette vil også gi deg verdifull erfaring👏❣️
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #13 Skrevet 27. oktober Bamseklemmer skrev (6 timer siden): Jeg er ikke ferdig med deg riktig enda.. jeg denne forklaringen kan hjelpe deg litt mere, for nå fikk jeg mere info😃 Psyken eller noe vanskelig kan være en årsak, da blir man innebesluttet og mere usosial.. sånn tror jeg mange har det. Derfor er det ikke sikkert han vil innrømme det.. men hvis du er behjelpelig og viser interesse, så kan det jo tenkes han setter pris på din støtte og hjelpsomhet. Jeg tror på dette👏 Fadderullan.. dette er jo godt som gull❣️Hvor ofte treffer du slik mann, som gjør at du føler deg 100% begjæret? Han er flink og blitt en god elsker for deg, og han ser en god elsker i deg.. Seksuellt på papiret er dette en god start på et forhold👏 "Dere har ikke snakket så mye om dette" i den teksten ligger utfordringen. Jeg vil ikke kalle det er problem, det blir ei utfordring for deg å prate med han. Skulle ønske jeg kunne påvirke deg i tale.. og derfor skriver jeg dette: Det er biologisk forklart at kvinner som grubler, og ikke får de svarene de trenger kan påvirke nytelsen i sexen. Sex handler om trygghet.. Enkelte kvinner trenger også å føle på ærlighet og troskap, ellers vil ikke sexen fungere.. Så trygghet, ærlighet og troskap er det grunnleggende i kjemien. En annen ting som har stor innvirkning er å ha det gøy.. For smilet avslører trygghet og at alt er vel mellom dere🥰 Og det jeg nettopp forklarte er "Orgasmeloven".. Alt dette forklarer også hva som må til for at orgasmen er mulig. Dette er biologisk forklart. Jeg synes du kan forklare han dette.. og jeg synes du ikke skal gi opp håpet.. om du åpner deg mere og prater ut, vil det hjelpe deg til senere i livet.. du har alt å vinne, for dette vil også gi deg verdifull erfaring👏❣️ Takk for gode ord, jeg må nok ta mot til meg og prate litt med ham❤️Treffene våre er de beste jeg har hatt med noen mann, er usikkerheten som vokser frem imellom som gjør meg så tankefull… jeg må nok ta praten ja. Ts Anonymkode: 56cb6...5f5 1
GrønnNellik68 Skrevet 27. oktober #14 Skrevet 27. oktober Det beste er bare å si det som det er. Vær direkte sett ord på hva du føler uansett hvor skremmende det er for det vil lette på trykket i ditt eget hodet og du får litt mer fred med deg selv. Bruk gjerne chatgpt til hjelp til å formulere hva du egentlig mener. Den er god på å sortere tanker du går med i hodet, men da må du være 100% ærlig på det du skriver til chatgpt. Det har blitt en god støttespiller for min del og det og sett ord på ting og kommunisere hva jeg ønsker. Pluss at den gir deg gode råd på en positiv måte. Den er aldri dømmende samme hvor teit ting er.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #15 Skrevet 27. oktober GrønnNellik68 skrev (3 minutter siden): Det beste er bare å si det som det er. Vær direkte sett ord på hva du føler uansett hvor skremmende det er for det vil lette på trykket i ditt eget hodet og du får litt mer fred med deg selv. Bruk gjerne chatgpt til hjelp til å formulere hva du egentlig mener. Den er god på å sortere tanker du går med i hodet, men da må du være 100% ærlig på det du skriver til chatgpt. Det har blitt en god støttespiller for min del og det og sett ord på ting og kommunisere hva jeg ønsker. Pluss at den gir deg gode råd på en positiv måte. Den er aldri dømmende samme hvor teit ting er. Takk for godt råd, det skal jeg teste ut🩷ts Anonymkode: 56cb6...5f5
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #16 Skrevet 27. oktober AnonymBruker skrev (22 timer siden): Har møtt en mann i et halvt år nå. Først var det ganske intenst og vi møttes stortsett hver uke, selv om vi bor med en times avstand. Etter hvert møttes vi enda oftere og jeg trodde vi var i ferd med å bli kjærester. Vi tok praten og han ønsket å se det litt an. Nå i høst har vi møttes bare ca en gang hver mnd og når jeg spør om å møtes er han veldig på å beklage at det blir så sjeldent, men han vil gjerne møte meg. Han sier han har litt usosiale perioder. Jeg forstår det sånn at han absolutt ikke vil gi helt slipp på meg, men kan ikke tro at en kjekk, sprek mann på 30 kun vil møtes og ligge ca en gang hver måned…. Hvor realistisk er det egentlig, han må vel ligge også med andre? k35 Anonymkode: 56cb6...5f5 Det er vel den klassiske fella som mange kvinner går i når de lar mannen få sex før forholdet er etablert. Nemlig at kvinnen ønsker noe mer, mens mannen kun bruker kvinnen til å få seg sex når det passer han. Mitt soleklare råd er at dersom du som kvinne ser etter en partner for et mer langvarig forhold, da må du vente med å by på kroppen din. La det gå uker og gjerne måneder uten at dere har sex. Hvis mannen fortsetter å henge med deg uten å få sex, da er han interressert i deg som partner og venn og ikke bare i kroppen din. Og tilsvarende om han mister interressen når han ikke får sex, da er han ikke noe egnet materiale for et mer langvarig og forpliktende forhold og det er bare å la ham gå. Anonymkode: e5313...9e5 2 1
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #17 Skrevet 27. oktober Jeg kjenner til menn som i kjølvannet av uavklarte situasjoner, det å se ann forhold og utydelighet gjerne ligger med flere. Det varierer hvor mye de lar det skinne igjennom at de gjør nettopp det. For min del er sex en gang i måneden altfor lite, og selv om jeg har en åpenhet om å la ting få utvikle seg litt av seg selv, ser jeg at det øker sjansene for å ikke gå noen steder fornuftig for meg om mannens intensjoner er uklare. Mye, dyp og tydelig kommunikasjon synes jeg hører med. Hva er dine behov og formidler du de? Anonymkode: c96ea...99c
AnonymBruker Skrevet 27. oktober #18 Skrevet 27. oktober Seksuell tilfredsstillelse og orgasme ordner man jo på egenhånd også. Det er liksom ikke sånn at fordi du ligger med noen 2-3 ganger i måneden, at det er den eneste gangen det går for deg. Jeg og dama er særboere. Jeg har to unger i to uker av gangen, et ganske krevende arbeid og har i tillegg behov for stillhet og egentid når jeg ikke har ungene. Så vi har en uke i måneden fast i lag, og så blir det gjerne en helg til og en dag her og der sammen. Så tre uker uten sex skjer ofte her. Det er ikke sånn at jeg ikke kunne tenkt oftere sex med henne, men likevel fornøyd med hvordan livet mitt er organisert for nå. Ikke mer mystisk enn det egentlig. Anonymkode: b5fba...70d 1
Matas Skrevet 27. oktober #19 Skrevet 27. oktober Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Matas, mod.
MrAnon Skrevet 27. oktober #20 Skrevet 27. oktober (endret) AnonymBruker skrev (På 26.10.2025 den 14.39): Han er ikke gift. Han er en halvveis offentlig person som er godt kjent at er singel. Ts Anonymkode: 56cb6...5f5 Noe ganger så må man være så brutalt ærlig med seg selv at når ting er for godt til å være sant så er det mest sannsynlig det. Det er ikke kjangs i havet at en kjekk single mann i sin beste alder, etter å hatt en intens periode, plutselig har «usosiale» perioder som gjør at han kun vil ha sex 1 gang i mnd, det har jeg null tiltro til. Jeg kan heller se for meg at denne 1 times reiseveien sliter på motivasjonen etter som spenningen har dabbet av og at han søker mot, og mest sannsynlig, kurtiserer andre damer i nærområdet, mens han holder seg på gress. Det betyr ikke at han har sex med andre, men at han jobber for å finne noe annet. Det er selvfølgelig alltid en mulighet for at det er som han sier til deg, men det tror jeg dessverre ikke. Nå vet ikke jeg hvor kjekk denne mannen er, men snakker for min egen del som knapt har kommer frem til baren før jeg har kvinnfolk i hæla, sex 1 gang i måneden om jeg var 30 år i single - det hadde ikke skjedd selv om jeg hadde gått inn for det🤣. Du må gjerne legge det frem for han, men vær godt forberedt på at det kanskje ikke er det svart du ønsket å høre. Jeg vil heller anbefale deg til å spille «hard to get» da finner du ut ståa og setter skap på plass der det hører hjemme. Du eksponerer deg kanskje ikke like mye mht til å bli såret - så se deg for all del rundt om finnes andre som er bedre for deg osv. Endret 27. oktober av MrAnon 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå