AnonymBruker Skrevet 25. oktober #1 Skrevet 25. oktober Hvor vanskelig kan det være? Noe videoer og utstyr tilgjengelig? Har Toshiba. Anonymkode: 3b32f...529
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #2 Skrevet 25. oktober Jeg har bare spylt min ned et par ganger. Utedelen altdå. Anonymkode: 41df3...f56
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #3 Skrevet 26. oktober Bruker fagfolk til rens. Anonymkode: f9616...716 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #4 Skrevet 26. oktober Skyller av filter inne ca.1 gang pr mnd, spyler gjennom radiator på utedelen når det er temperatur til det. Er en del komponenter som skal demoteres for å komme til inne når det er storrengjøring. Anonymkode: 82093...b3e
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #5 Skrevet 26. oktober Det er ikke så vanskelig. Rense spray for varmepumper får du på f.eks jula. Sett ett kar under, spray hele flasken i lameller (følg instruksjonene på flasken). Filter renses enkelt i dusjen, utedelen kan man bruke vannslange å rengjøre med. Anonymkode: 5ea6a...717 1 2
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #6 Skrevet 26. oktober https://youtu.be/MtqrTtIGe7A?si=Fn5bF9ONeKsMl0BL Anonymkode: 5ea6a...717 1 1
Gladgutten79 Skrevet 26. oktober #7 Skrevet 26. oktober Sprayer zalovann i registre inne lar det virke litt før jeg sprayer over med vann, skitt og zalovann samt vann renner ut via dreneringen til innerdelen, men husk å dra ut kontakten på VP når du gjør dette
AnonymBruker Skrevet 26. oktober #8 Skrevet 26. oktober Vi renser innedelen selv. Bruker husvask. Er ikke vanskelig i det hele tatt. Anonymkode: 75cc6...537
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå