Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mitt sosiale batteri er begrenset, og om jeg f.eks har vært omringet av mennesker i flere timer trenger jeg ro når jeg kommer hjem. Hodet bokstavelig koker og jeg må gå inn i min egen hule for å koble av. Om jeg alltid må være beredt på at naboen står på døra og vil inn så hadde jeg ikke klart å slappe av eller samlet krefter i mitt eget hjem = Migreneanfall som gjerne tar 3 dager å bli helt kvitt.

Naboen må gjerne sende en melding, passer det at jeg stikker inno om 1 time? Osv, da kan jeg selv velge om det passer eller om vi tar det en annen dag.  Synes ikke det er for mye å be om. Man bør uansett ta praten med de man omgås med, så vet man om de liker å få beskjed først, eller om de bare synes det er kos med uanmeldt besøk. 

• Liker 5
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikkert veldig hyggelig på ei lita bygd med 20 innebyggere, men her i byen er det ikke noe stas. 

Anonymkode: 6e276...fcf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får så og si aldri uanmeldt besøk, og det er jeg veldig glad for. 

Er ikke det at jeg driver med så mye hemmelig, men foretrekker absolutt å kunne stelle meg, sette på kaffen og forberede meg på besøket, fremfor at det ringer på døra mens en sitter midt i noe arbeid det passer dårlig å legge vekk, på vei inn i dusjen, eller har begge henda plantet godt nedi en vaskebøtte. 

Anonymkode: d5ccf...07d

• Liker 5
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Liker varsling på forhånd, men noen personer er det helt greit at kommer uanmeldt. Vi har barn som går inn og ut og bor i tillegg på et familietun med svigerfamilie i 5 hus rundt/ved siden av oss. Vi er ikke så nøye på det. Går jeg i pysj, så går jeg i pysj liksom. Er glad for å ha masse god familie rundt oss 🥰

Anonymkode: 8fef2...dd6

AnonymBruker
Skrevet

Kommer an på dagen.

Anonymkode: 18533...a53

Skrevet

Enkle greier dette. Lar vær å åpne. Jeg har en psykisk sliten jobb, når jeg har fri så vil jeg være usosial og for meg selv. Alt annnet må avtales.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei vil ikke ha uanmeldt besøk og går ikke på uanmeldt besøk selv 

Anonymkode: 9c114...077

• Liker 1
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet

Overhode ikke greit. Barna får holde på sånn, vi voksne kan avtale på forhånd.

Anonymkode: 20657...504

• Liker 3
Skrevet

Her kan de komme på uanmeldt besøk, MEN da må de og takle at jeg verken har tid til å sitte og skravle eller være med de lenge. Har mye jobb og studier på kveld, og oppfølging av barn hit-dit, men for all del. Døra er åpen her 🤗

Skrevet

Tråden er ryddet for latterliggjøring, brukerdebatt, nedsettende ytringer, hetsende ytringer, brudd på regelen om gjengivelse av innhold fra eksterne kilder, avsporing og tilhørende svar.

Rhodiola, adm.

AnonymBruker
Skrevet

Østlandet liker å formidle de er fasit til hvem AS Norge er. Men mitt tips er å unngå Østlandet som relevant for ditt eget liv. 

Anonymkode: cd7fb...c69

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 5.11.2025 den 19.40):

Østlandet liker å formidle de er fasit til hvem AS Norge er. Men mitt tips er å unngå Østlandet som relevant for ditt eget liv. 

Anonymkode: cd7fb...c69

Skjønte ikke hva du mente?

Anonymkode: 53435...fd3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...