Anonym11223344 Skrevet 24. oktober #1 Skrevet 24. oktober Som eldre mann tenker jeg på om voksne damer her kler seg i tettsittende klær og korte kjoler.
AnonymBruker Skrevet 24. oktober #2 Skrevet 24. oktober Anonym11223344 skrev (24 minutter siden): Som eldre mann tenker jeg på om voksne damer her kler seg i tettsittende klær og korte kjoler. Hva vil du med dette? Anonymkode: 4121a...cfc
Jdz Skrevet 24. oktober #3 Skrevet 24. oktober Jeg får ikke helt tak på hva du egentlig vil diskutere, men uansett, er det egentlig noe å diskutere?
feliek54 Skrevet 24. oktober #4 Skrevet 24. oktober Anonym11223344 skrev (17 timer siden): Som eldre mann tenker jeg på om voksne damer her kler seg i tettsittende klær og korte kjoler. Hvorfor ikke
Bamseklemmer Skrevet 25. oktober #5 Skrevet 25. oktober Tror ingen tar skade av se en voksen dame kler seg sexy.. Det kan like gjerne være en klestil hun liker, selv om det ikke er seksifisert.. Det kan like gjerne være en klestil hun liker, som også gir oppmerksomhet.. Det finnes så mange kleskoder som er både sexy og usexy.. Noen ganger går menn glipp av den beste dama, pga at kleskoden var usexy.. Noen ganger går kvinner glipp av den beste mannen, pga at kleskoden var usexy.. Konklusjonen min er: En kvinne er ikke sexy, før hun står foran meg i underspretten.. Da er alle kvinner like sexy🥰
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #6 Skrevet 25. oktober Jdz skrev (På 24.10.2025 den 3.20): Jeg får ikke helt tak på hva du egentlig vil diskutere, men uansett, er det egentlig noe å diskutere? Han er vel ute etter svar fra damer om hvor sexy de klær seg. Anonymkode: 63b3a...95c 1
Missy77 Skrevet 25. oktober #8 Skrevet 25. oktober Hva legger du i ordet «eldre»? Da tenker jeg på 80-åringer. Er jeg «eldre»? Er 47. 😅
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #9 Skrevet 25. oktober Ja det er fint om man gjør det på riktig måte og vet hva man kler. Tacky blondekjoler fra Nelly er ikke pent. Anonymkode: 6321d...e71
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå