AnonymBruker Skrevet 23. oktober #1 Skrevet 23. oktober Kommer de av seg selv, at man tenker, at man fantaserer om noen man nettopp har sett eller har lyst på? Eller at det er noen dager siden sex? Anonymkode: 70995...2bb
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #2 Skrevet 23. oktober Aldri opplevd «våt drøm». Tipper kanskje de kommer av seg selv..? Anonymkode: 7b5e6...023
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #3 Skrevet 23. oktober Ja ikke godt å vite. Tror aldri jeg hsr tenkt på noe. Kanskje det er underbevisst. Men er det noen som får mer av noen grunner? Anonymkode: 70995...2bb
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #4 Skrevet 23. oktober TS Se porr er par timer før du skal sove Anonymkode: c4f90...236
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #5 Skrevet 23. oktober Dropp sex/onani en uke eller to, sørg for å være skikkelig kåt før du legger deg til å sove, men uten å gjøre noe med det, selvsagt, så vil det nok bli et klissete resultat en vakker morgen. Muligens. Anonymkode: dab42...418
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #6 Skrevet 23. oktober Seksuell frustrasjon funker for meg Anonymkode: 1e2b8...098
Janek Skrevet 24. oktober #8 Skrevet 24. oktober Jeg får det hvis jeg og mannen har "planlagt" hele dagen å ha sex og det kommer noe i veien så vi ikke får hatt det. Eller jeg ligger og smånoser meg og sovner☺️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå