Gå til innhold

Mannen med gitarutstyr på gulvet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei dere flinke og ryddige folk! 
Mannen min er gitarist og jeg er så jævlig lei den forsterkeren med pedal og ledninger som robotstøvsugeren drar med seg rundt og setter seg fast i hele forbanna tiden 😂 

Dette står da i stua, vi har dessverre ingen andre plasser det kan stå. 

Gitarene står på stativ, så det er bare denne lille forsterkeren som er problemet: eller, ledningen han kobler inn i gitaren er problemet. Den er lang og kommer i veien. Noen som har en løsning? 

der må være enkelt å legge fra seg ledningen, så et system som innebærer å feks ta ledningen ut for å rulle den pent sammen og legge den i en skuff, veit jeg ikke kommer til å fungere i praksis. Så det må være en praktisk, enkel løsning som den late musikergubben min faktisk kommer til å evne å bruke 😁 

(han er ikke så ubrukelig, jeg er bare irritert på den jævla ledningen i kveld). 

Anonymkode: 438d9...6fe

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Plasser hele greiene inntil veggen, og heng ledningen opp på veggen.

Skrevet

Jeg tenker vel egentlig at her er det hans ansvar å finne en løsning som både funker og er enkel nok til at han klarer å følge den opp. Hans ledninger, hans problem. Ellers hadde nok de fleste musikerne jeg kjenner vært minst like motivert som ektefellene til å finne en løsning som reddet dyrebare kabler fra robotstøvsugerens gap. :D  

Eller så kan dere selge robotstøvsugeren, og han kan støvsuge like ofte som robotstøvsugeren gjør det nå. :P

(Mannen min hadde elektrisk øvingstrommesett på stua i årevis, og holdt orden på ledningene sine helt uten at jeg trengte finne en løsning for ham. Jeg trengte heller ikke fortelle ham at han trengte en løsning. Robotstøvsugeren vår levde ikke et problemfritt liv, men ledningene til trommesettet var ikke på topp 5 av ting den satte seg fast i. :D 

Men for å være litt snill med ham: Hva med noe sånt? Hvis den er for liten går det sikkert an å improvisere en liknende løsning med en pen eske med lokk. Eller en sånn på siden av forsterkeren, om det ikke er helligbrøde?

Anonymkode: 0b18c...4c1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...