Gå til innhold

Han vil jeg skal “bruke han” i senga når han er full

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Håper noen har tips og råd til meg da jeg gjerne vil gjøre det han tenner på. 
Har datet en kar i en stund nå og kommunikasjonen mellom oss er krystallklar. Bortsett fra en ting. Noen ganger når vi har hatt sex etter å ha drukket så sier han “bruk meg”. Spesielt om jeg er litt styrende i akten og sitter øverst. Hva er det han vil jeg skal gjøre egentlig? Jeg har selvsagt prøvd å spørre men han føyser det vekk som fylleprat. Jeg har virkelig googlet meg ihjel 😅😅
Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? 
Det virker ikke som om han vil ha det så røft. 

Anonymkode: 88e30...38a

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Han er lat og vil at du skal gjøre all jobben rett og slett!

Anonymkode: e1481...2b3

• Liker 1
  • Nyttig 9
AnonymBruker
Skrevet

Tja, med min betyr det å ri med meg selv i tankene, om du skjønner. 😅 Altså «bruke ham» for å oppnå orgasme, mens han virker mer enn fornøyd med å se showet. 

Anonymkode: e08e6...d66

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Eller at han tenner på det og liker å bli begjært. Hos oss bytter vi på å ta initiativ og kontroll. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Sånne kommentarer hadde gjort meg turned off, hadde ikke giddet å skuespille noe "bruk av han", prøve å gjøre merkelige ting som føles ydmykende, for at jeg skal passe inn i en fantasi han har😅 Mest sannsynlig ønsker han noe dominans greier fra deg. Ikke gidd å gjøre det om det føles ukomfortabelt og unaturlig for deg☺️ Om han ønsker noe spesielt kan han i det minste forklare det litt bedre! Spør han edru.

Anonymkode: 58008...5bc

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Dette.

Jeg hadde blitt avtent av en sånn kommentar og hadde absolutt ikke brukt noen som helst.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du tar feil og svarer heller ikke på det jeg spør om.

Han er mest aktiv og tar initiativ vanligvis og er veldig opptatt av min nytelse.  Det er bare av og til når han har vært veldig full han har sagt det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Tja, med min betyr det å ri med meg selv i tankene, om du skjønner. 😅 Altså «bruke ham» for å oppnå orgasme, mens han virker mer enn fornøyd med å se showet. 

Takk for svar 🥰

AnonymBruker
Skrevet

Eller at han tenner på det og liker å bli begjært. Hos oss bytter vi på å ta initiativ og kontroll. 

Takk for svar 🥰

Ja kanskje du er inne på noe der? Vet han liker at jeg viser hvor mye jeg tenner på han for han var i et lidenskapsløst forhold i over 20 år. Exkona likte ikke sex så de hadde det sjelden og da bare lå hun der. 

Skrevet

Håper noen har tips og råd til meg da jeg gjerne vil gjøre det han tenner på. 
Har datet en kar i en stund nå og kommunikasjonen mellom oss er krystallklar. Bortsett fra en ting. Noen ganger når vi har hatt sex etter å ha drukket så sier han “bruk meg”. Spesielt om jeg er litt styrende i akten og sitter øverst. Hva er det han vil jeg skal gjøre egentlig? Jeg har selvsagt prøvd å spørre men han føyser det vekk som fylleprat. Jeg har virkelig googlet meg ihjel 😅😅
Noen som har tips til hva jeg kan gjøre? 
Det virker ikke som om han vil ha det så røft. 

Du kan jo gå til innkjøp av et under the bed bondagesett, så kan du binde han fast og ta på blindfolds/sovemaske/hals som du trer over øynene o.l. Bruk han så som du ønsker så lenge han klarer🤣

• Liker 1
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Tiss på han og se hvordan han reagerer.

Anonymkode: 950b8...b48

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Sånne kommentarer hadde gjort meg turned off, hadde ikke giddet å skuespille noe "bruk av han", prøve å gjøre merkelige ting som føles ydmykende, for at jeg skal passe inn i en fantasi han har😅 Mest sannsynlig ønsker han noe dominans greier fra deg. Ikke gidd å gjøre det om det føles ukomfortabelt og unaturlig for deg☺️ Om han ønsker noe spesielt kan han i det minste forklare det litt bedre! Spør han edru.

Anonymkode: 58008...5bc

Hvotfor gidder du å svare når du synes det er turn off og heller ikke svarer på det jeg spør om? Det handler om gjensidig nytelse. Jeg har lite erfaring med sånt og vil gjerne utforske mer. Og som jeg skrev i hovedinnlegget så har jeg forsøkt å snakke med han uten resultat. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Blåttvann skrev (1 time siden):

Dette.

Jeg hadde blitt avtent av en sånn kommentar og hadde absolutt ikke brukt noen som helst.

Hvorfor gidder du å svare da?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Fighter83 skrev (3 minutter siden):

Du kan jo gå til innkjøp av et under the bed bondagesett, så kan du binde han fast og ta på blindfolds/sovemaske/hals som du trer over øynene o.l. Bruk han så som du ønsker så lenge han klarer🤣

Men hva ligger i bruke han? Det er akkurat det jeg ikke skjønner 😂

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tiss på han og se hvordan han reagerer.

Anonymkode: 950b8...b48

Nei. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Men hva ligger i bruke han? Det er akkurat det jeg ikke skjønner 😂

At du tar for deg, og "bruker" han for å oppnå egen tilfredstillelse.

Anonymkode: a00ac...745

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

«Ta ham med makt»

Vær litt hardhendt og bestemt.

Dytt ham ned og hold ham nede.

Spre lårene hans med faste grep, og sug ham til han kommer, som om det var en eksorsisme 👹

Anonymkode: d5cee...da9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min er jo ikke din så min kan mene noe helt annet enn din med en slik kommentar men min ville iallefall sagt det for å oppfordre meg til å ta for meg, at han er fornøyd med å delta og la ting skje. Gjerne at jeg da rir han eller suger han mens han gjør ganske lite selv. Gjerne når han er litt slik fullkåt men ikke har helt hjernekapasitet til å tenke stort lenger frem enn til det som skjer der og da. 
Korte og konkrete beskjeder om dey kommuniseres og gjerne litt over i fort og gæli heller enn en lang koseøkt. 

Anonymkode: dbd4d...03b

AnonymBruker
Skrevet

Dette. 

Anonymkode: 818e5...561

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Dette. 

Anonymkode: 818e5...561

Les hele tråden

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...