AnonymBruker Skrevet 21. oktober #1 Skrevet 21. oktober Og har dere mange å kjøpe til? Anonymkode: bf061...a46
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #2 Skrevet 21. oktober Starter tidlig, er ferdig med det meste. Kjøper (sammen med mannen) til 20 stk, om vi teller med hverandre. Men det er noen par der som får felles. Og også en del vertinnegaver og oppmerksomheter rundt jul. Er som regel ferdig med barna veldig tidlig - utnytter salg. Samme med vertinnegaver, plukker opp handsåper, lys, og slikt, på salg. Velger en kategori til de voksne, de får det samme, typisk en gaveeske fra Olivenlunden som jeg ber butikken sette sammen. Så synes i det hele tatt det er ganske overkommelig, og mest kos. Anonymkode: 5abaf...3d5
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #3 Skrevet 21. oktober Er ferdig. Kjøper til 3 stk. Anonymkode: 18c4b...497
mathekta Skrevet 22. oktober #4 Skrevet 22. oktober Jeg er nok en av dem som starter ganske tidlig – gjerne i oktober! Da slipper jeg unna desemberstresset og kan nyte førjulstiden i stedet. Dessuten er det lettere å finne de virkelig perfekte gavene når jeg har god tid.
Kålrota Skrevet 22. oktober #5 Skrevet 22. oktober Starter tidlig, både for å unngå stress men også for å fordele utgiftene. Kjøper til cirka tjue.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #6 Skrevet 22. oktober Snart ferdig, kjøper til 5 stk. mangler kun gavekort, men venter til desember med det, siden de ofte kun varer 1 år. Anonymkode: 41270...5e9
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #7 Skrevet 22. oktober Starter å samle inn ønsker i september, maser litt i oktober når jeg starter handlingen. Er fedig ila november, alle (også barna) vet at jeg ikke kjøper julegaver i desember, så det er ikke vits å komme med ønsker da 😅 Anonymkode: e4287...8dd
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #8 Skrevet 22. oktober Jeg har nær 40 gaver å kjøpe, begynner derfor tidlig/nå. Anonymkode: aaf23...bd5
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #9 Skrevet 22. oktober Starter i oktober, og blir alltid ferdig i november. Erfaringen her hos meg sier at det er kaos i posten etter Black Friday og i hele desember, og jeg handler gaver på nett. Har ca 10 jeg kjøper til, men noen får mer enn en pakke. Anonymkode: 7a5e2...963
Sneips Skrevet 22. oktober #10 Skrevet 22. oktober Kjøpte første i går. Pleier å planlegge tidlig/ notere meg ting som dukker opp og kan passe de jeg skal kjøpe ting sånn at jeg slipper å fly hodeløs fra butikk til butikk. Har alltid som mål å være ferdig innen november nærmer seg slutt sånn at desember går til kos 😁Kjøper til 10 stk bare nå. Pga stor familie har vi alltid sluttet å gi gaver når barn passerer 18 og nå er det ikke så mange små igjen.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #11 Skrevet 22. oktober Jeg har 8 stykker å kjøpe til, mannen 6 (vi har fullstendig felles økonomi ellers, gaveinnkjøp er omtrent det eneste vi ordner separat, da min familie er betydelig mer "gaveorientert" enn hans). For min del gjøres dette unna på maks et par dager i desember. Mannen er bestandig ute i siste liten, men er utrolig effektiv når han først setter i gang. Anonymkode: 1ba37...3d5
Rhodiola Skrevet 22. oktober #12 Skrevet 22. oktober Tråden er ryddet for reklamering og tilhørende svar. Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #13 Skrevet 22. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Og har dere mange å kjøpe til? Anonymkode: bf061...a46 Var har over 30 stykker å kjøpe til. Har begynt, men desverre er det noen som bruker veldig lang tid på ønskeliste hvert år og kommer med det uken før jul. Anonymkode: dc5a3...082
Mayamus Skrevet 22. oktober #14 Skrevet 22. oktober Har rundt 30 gaver å kjøpe. Begynte for noen uker siden. Er helt ferdig med 3, og er godt igang med 20 stykk (altså handlet litt av den eller har en klar plan på hva vi skal kjøpe).
Gaia Skrevet 22. oktober #15 Skrevet 22. oktober Jeg starter i januar. Har mellom 20-25 å kjøpe til, så jeg starter tidlig, og er ferdig på tidlighøsten med alle, med unntak av de tre som bruker å få gavekort. Dette gjør at jeg kan sette av en god slump penger på sparekonto når desemberlønninga kommer. 1
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #16 Skrevet 22. oktober Jeg pleier å starte veldig tidelig siden jeg ikke har så god råd så liker å fordele det ut over men i år har jeg ikke orket å begynne helt enda siden vi vet ikke hvordan det blir med jula i år Anonymkode: cb944...fcb
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #17 Skrevet 22. oktober Jeg har starta. Skal kjøpe fem pluss en pakkekalender (nesten ferdig med den) Anonymkode: daf02...1b9
Phoenix Heart Skrevet 22. oktober #18 Skrevet 22. oktober Pleier å begynne i slutten av november. Har ikke så mange å kjøpe til, 10 stykker bare.
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #19 Skrevet 22. oktober Begynner omtrent nå, har 6 stk å kjøpe til. Anonymkode: 58fab...12d
AnonymBruker Skrevet 22. oktober #20 Skrevet 22. oktober Starter så fort jeg ser noe som skriker til meg (og som gjerne er på tilbud). Om jeg begynner i januar eller på høsten (som i år) har lite å si, men økonomi gjør at jeg prøver å treffe på tilbud +spre kostnadene ut over hele året. Anonymkode: 4a4c6...c5c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå