Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tre plastkasser og ei hylle i boden. 

Kasse 1: juletrepynt - jeg bruker det meste, men de første kulene jeg kjøpte på Nille for ca 25 år siden, da jeg skulle pynte til jul for første gang, har fått pause de siste årene.  

Kasse 2: duker og løpere - her har jeg mye mer enn jeg trenger, og bruker ikke alt på en gang. Noe kjøpte jeg nytt for ca 25 år siden, noe er kjøpt brukt og noe er arvet. 

Kasse 3: lysestaker, telyslykter, vinduspynt og pyntegjenstander til bord, skjenk og hyller. Jeg bruker ikke absolutt alt hvert år, men mange av tingene har sin faste plass og må være med.  

På hylle i boden: Kähler-samlingen som består av lyshus i flere størrelser og varianter, juletre-lyslykter og runde lyslykter. Jeg setter dem opp som en liten juleby, og bruker små lyslenker istedenfor levende lys i dem. 

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har massssse :juhu: Og alt brukes. Inne på boden fyller plastbokser med julepynt tre Ivar hyller fra Ikea, i tillegg har jeg juletre, pynteputer og juleservise (som tas i bruk 1. desember). Jeg elsker jula og vasker "rundt", pynter og ordner til første helga i advent (ev. 1. desember hvis det er før). Her pyntes det i alle rom bortsett fra vaskerommet og boder. Litt bekymret denne jula, da jeg har altfor mye å gjøre på jobben på den tida, da vi skal skifte ERP system uke 48... Jeg pleier å ta en feriedag til å vaske og en feriedag til å pynte. Men i år er det full opp på jobben, så da må jeg prøve å rekke det på ettermiddag/kveld/natt.... 

Og jula er rød, btw 😍

Anonymkode: 7c44d...abb

AnonymBruker
Skrevet

Mye.... 80l kasser - en til advent, en til juletrekuler, en til juletrepynt, en til duker og gardiner, en til ungenes rom, og et par-tre med nisser og diverse. Og noe til utebruk. Samt juleservice som kommer opp med adventspynten.

Det er fullt under kjellertrappa for å si det slik, men det er stablet slik at vi kan hente ut kassene i rett rekkefølge. (Service, gardiner og advent de siste dagene i november, til ungene ca 21.12 og resten 23.12.)

Anonymkode: 88b7a...5a4

AnonymBruker
Skrevet

Har du for mye men bytter på hva jeg bruker. 50 juleduker og to store kasser med julepynt +en kasse med juletrepynt. 

Anonymkode: dbb0b...013

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...