DesmondMiles Skrevet 21. oktober 2025 #1 Skrevet 21. oktober 2025 Både Forræder, Spillet og Hotellet går ut på den samme grunnformelen - det er sosiale spill. Jeg synes det er et merkelig valg av TV2 å kjøre alle tre konseptene parallelt med hverandre. Hva er deres syn på saken? 15 4
Macro Skrevet 21. oktober 2025 #2 Skrevet 21. oktober 2025 Jeg hater hjernedøde programmer men Forræder går an som underholdning til fredagstacoen. Sett litt av de to andre men det er alt for dølt. Men noen må jo sitte å se på alt dette for de produserer jo. 1
Labello Skrevet 21. oktober 2025 #3 Skrevet 21. oktober 2025 Spillet og Hotellet er såååå kjedelig! Drittlei. Men gudskjelov frivillig å se på, så veldig enkelt å skru av 6
Me for life Skrevet 21. oktober 2025 #4 Skrevet 21. oktober 2025 Liker alle tre jeg, så greit for meg. 13 1
blåtimen Skrevet 21. oktober 2025 #5 Skrevet 21. oktober 2025 Jeg er enig - veldig rart at de har valgt å sende alle tre samtidig. Jeg har valgt meg et program å følge med på, Spillet, siden jeg syns sånt er mest gøy med vanlige folk, veldig lei av alle kjendisene som blir med på reality. Konseptet er ikke så gøy at jeg gidder å bruke tid på mer enn ett om gangen. 3 3
DesmondMiles Skrevet 21. oktober 2025 Forfatter #6 Skrevet 21. oktober 2025 Labello skrev (10 minutter siden): Spillet og Hotellet er såååå kjedelig! Drittlei. Men gudskjelov frivillig å se på, så veldig enkelt å skru av I utgangspunktet så hadde jeg valgt å se ferdig Forræder før jeg startet på Spillet og deretter Hotellet, men jeg tør ikke risikere å få vinneren avslørt. Sånn sett føler jeg meg "tvunget" til å se alle samtidig. 2 1
Jonette Skrevet 21. oktober 2025 #8 Skrevet 21. oktober 2025 Ser aldri på sånne programmer,gi meg heller litt krim! 3
DesmondMiles Skrevet 21. oktober 2025 Forfatter #9 Skrevet 21. oktober 2025 Stonegiant skrev (11 minutter siden): Det er vell populært, da. Det forstår jeg, men er det ikke bedre tjent med å la programmene avløse hverandre utover høsten og vinteren, fremfor å kjøre alle parallelt? 5 2
NordicViking Skrevet 21. oktober 2025 #10 Skrevet 21. oktober 2025 DesmondMiles skrev (3 timer siden): Både Forræder, Spillet og Hotellet går ut på den samme grunnformelen - det er sosiale spill. Jeg synes det er et merkelig valg av TV2 å kjøre alle tre konseptene parallelt med hverandre. Hva er deres syn på saken? Enig. Jeg har droppet både 'Spillet' og 'Forræder' denne sesongen. Ser bare på 'Hotellet', og skal gi det en sjanse.
AnonaymBruker Skrevet 21. oktober 2025 #11 Skrevet 21. oktober 2025 DesmondMiles skrev (3 timer siden): Både Forræder, Spillet og Hotellet går ut på den samme grunnformelen - det er sosiale spill. Jeg synes det er et merkelig valg av TV2 å kjøre alle tre konseptene parallelt med hverandre. Hva er deres syn på saken? At det er valgfritt hva man vil se på? Selv har jeg ikke sett noen, men tenkte å gi Forræder en sjanse. I tillegg så er det jo slik at vi er mange som ikke ser serier når de blir servert på TV, men heller "on demand". Det er nok en faktor som spiller inn, hadde det vært i 1999 hadde jeg stusset mer på det. 1
Gjest Maiken2025 Skrevet 21. oktober 2025 #12 Skrevet 21. oktober 2025 Virker i tillegg noen har fast jobb i tv. Tok gjengen fra sofa på hotell reise
parmanoia Skrevet 21. oktober 2025 #14 Skrevet 21. oktober 2025 Jonette skrev (3 timer siden): Ser aldri på sånne programmer,gi meg heller litt krim! Samme her. Gi meg krim. 3
DesmondMiles Skrevet 21. oktober 2025 Forfatter #15 Skrevet 21. oktober 2025 AnonaymBruker skrev (2 timer siden): At det er valgfritt hva man vil se på? Selv har jeg ikke sett noen, men tenkte å gi Forræder en sjanse. I tillegg så er det jo slik at vi er mange som ikke ser serier når de blir servert på TV, men heller "on demand". Det er nok en faktor som spiller inn, hadde det vært i 1999 hadde jeg stusset mer på det. Risikabelt å vente med å se serier med en vinner. Plutselig står det i en tilfeldig nettavis. 4
Blekkulfina Skrevet 21. oktober 2025 #16 Skrevet 21. oktober 2025 Spillet kunne de fint byttet ut med Farmen, det er stooort savn nå på høsten!! Blir tre altfor like programmer på en gang… 3
FORFAR Skrevet 21. oktober 2025 #17 Skrevet 21. oktober 2025 Maiken2025 skrev (7 timer siden): Virker i tillegg noen har fast jobb i tv. Tok gjengen fra sofa på hotell reise Det er jo helt sant. 2
DesmondMiles Skrevet 22. oktober 2025 Forfatter #18 Skrevet 22. oktober 2025 Jonette skrev (18 timer siden): Ser aldri på sånne programmer,gi meg heller litt krim! Peggy-Lovise skrev (15 timer siden): Savner Farmen! parmanoia skrev (14 timer siden): Samme her. Gi meg krim. Hvilken relevans har dette til tråden? Skjerpings. 4
Cookie123 Skrevet 23. oktober 2025 #19 Skrevet 23. oktober 2025 Jeg følger med på alle, og liker alle - spesielt Forræder. 🙂 Men enig i at de kunne godt ventet litt med en av de, blir litt mye i samme kategori på en gang.
Mala_L Skrevet 25. oktober 2025 #20 Skrevet 25. oktober 2025 Vi prøver å se alle, men det er egentlig et for mye. De er jo ganske like, og hotellet lider litt under det for vår del.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå