Gå til innhold

Var på visning i skitten leilighet som luktet ungkar...

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg var på visning i går på en leilighet til opp under 4 mill. Selger hadde ikke vasket, ryddet eller tørket støv, og det luktet skitten kropp og lukten var tung.

Megler åpnet vinduene for å lufte og unnskyldte seg for at hun ikke hadde hatt tid til å vaske, men hun trodde selger hadde ferdigstilt leiligheten til salg. Jeg sa at det da ikke var megler sin jobb å vaske, og da sa hun at det må meglere av og til, fordi noen mannlige selgere ikke forstår at boligen må se presentabel ut.

Jeg vet at man skal se forbi dårlig møblering, rot og skitt, men undrer meg over hvilke type menneske som selger leiligheten sin og lar det se ut som en dump? Det var svarte fingeravtrykk på alle flater og møbler, og det luktet gammel søppel. På badet lå det hår i sluket og skittent speil med rester av barberskum og tannkrem.

Jeg måtte google selger, og han er ingeniør og har en høy stilling. Megler sa han var ungkar og det bar leiligheten preg av.

Alt var svart og bilder på veggene av halvnakne damer, ølreklame og biler

Anonymkode: 457aa...b6c

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ok

Anonymkode: d2b32...e93

• Liker 7
  • Nyttig 2
Skrevet

Kjempebra for deg som kjøper. Her er det nok mulighet for å gjøre et godt kjøp. 

• Liker 17
  • Nyttig 4
AnonymBruker
Skrevet

Så flaut… man trenger jo ikke ha tvilsom/dårlig boevne bare fordi man er ungkar. Dette er jo en fin måte å få dårlig pris på leiligheten sin på. 

Anonymkode: 3350f...206

• Liker 6
  • Nyttig 2
AnonymBruker
Skrevet
Traktor skrev (4 minutter siden):

Ja kjøp med en gang før megler får tid til å vaske å lage ny visning😂😂 Lol. 

Anonymkode: c52e9...a30

• Liker 2
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Da så du vel dette med halvnakne damer, ølreklame og biler på annonsen også da eller hadde han fjernet alt på veggene?

Anonymkode: e96d0...6ea

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Tja når jeg solgte min leilighet vasket og ryddet jeg, men betalte ikke for "leilighets styling". Leiligheten var gammel og jeg visste at alle som vurderte å kjøpe den uansett ville pusse den opp, så de var nok mindre interessert i hvordan møbler, kjøkken, badet, ol. så ut på visning siden de nok ville bytte ut allt uansett.

Anonymkode: e91c2...bbd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette lukter autismespekter, stresset livssituasjon eller psykisk sykdom. Selger har det sikker ENDA verre hjemme til vanlig, og har "pyntet til visning "= kastet boss og støvsugd 6 mnd hybelkaniner. 

Bestill nedvask og slå til i dag. 

Anonymkode: 7b05d...c92

• Liker 6
Skrevet

By langt under og ser om han slår til. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Traktor skrev (18 minutter siden):

Det tror jeg ikke innvirker på prisen slik som boligmarkedet er nå

ts

AnonymBruker
Skrevet

Kan fort være tvangssalg, da gjør selger minimalt.

Men du kan fort få en leilighet til veldig god pris, da slike forhold skremmer mange.

Anonymkode: 27bce...bfe

• Liker 6
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Dette lukter autismespekter, stresset livssituasjon eller psykisk sykdom. Selger har det sikker ENDA verre hjemme til vanlig, og har "pyntet til visning "= kastet boss og støvsugd 6 mnd hybelkaniner. 

Bestill nedvask og slå til i dag. 

Anonymkode: 7b05d...c92

Hadde gjort det hvis jag var mer sikker på om jeg ønsker boligen. Jeg er litt desperat for å finne meg noe, men boligen manglet utsikt og sol, og man så kun bort i blokkene som lå lenger bort i gaten. I tillegg var det kjellerleilighet....

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Så flaut… man trenger jo ikke ha tvilsom/dårlig boevne bare fordi man er ungkar. Dette er jo en fin måte å få dårlig pris på leiligheten sin på. 

Anonymkode: 3350f...206

Kanskje han har nok penger og ikke er avhengig av en god pris?

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan fort være tvangssalg, da gjør selger minimalt.

Men du kan fort få en leilighet til veldig god pris, da slike forhold skremmer mange.

Anonymkode: 27bce...bfe

Ikke tvangssalg

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Da så du vel dette med halvnakne damer, ølreklame og biler på annonsen også da eller hadde han fjernet alt på veggene?

Anonymkode: e96d0...6ea

Det var det ikke tatt bilde av i annonsen, og sofaen hadde fått to puter og et pledd som sikkert megler hadde satt dit, men de var borte i dag

ts

AnonymBruker
Skrevet

Vet om ei som fikk kjøpt for flere hundre lavere pga slikt. Uansett får du reint når du overtar 

Anonymkode: aad2b...ae7

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (36 minutter siden):

Jeg var på visning i går på en leilighet til opp under 4 mill. Selger hadde ikke vasket, ryddet eller tørket støv, og det luktet skitten kropp og lukten var tung.

Megler åpnet vinduene for å lufte og unnskyldte seg for at hun ikke hadde hatt tid til å vaske, men hun trodde selger hadde ferdigstilt leiligheten til salg. Jeg sa at det da ikke var megler sin jobb å vaske, og da sa hun at det må meglere av og til, fordi noen mannlige selgere ikke forstår at boligen må se presentabel ut.

Jeg vet at man skal se forbi dårlig møblering, rot og skitt, men undrer meg over hvilke type menneske som selger leiligheten sin og lar det se ut som en dump? Det var svarte fingeravtrykk på alle flater og møbler, og det luktet gammel søppel. På badet lå det hår i sluket og skittent speil med rester av barberskum og tannkrem.

Jeg måtte google selger, og han er ingeniør og har en høy stilling. Megler sa han var ungkar og det bar leiligheten preg av.

Alt var svart og bilder på veggene av halvnakne damer, ølreklame og biler

Jeg får si som en annen - "ok". Mulig kjekk informasjon for noen?

Anonymkode: dd0da...dfb

AnonymBruker
Skrevet

Vet om ei som fikk kjøpt for flere hundre lavere pga slikt. Uansett får du reint når du overtar 

Ja er ikke bekymret for skiten, men det var omtrent null utsikt og sol, og det gjør at jeg er skeptisk til å kjøpe den

ts

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg får si som en annen - "ok". Mulig kjekk informasjon for noen?

Anonymkode: dd0da...dfb

Tror ikke selger gjenkjenner beskrivelsen av seg selv og boligen sin hvis han er her inne, for selvinnsikt tror jeg det skorter på når han lar boligen se slik ut ved visning.

ts

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja er ikke bekymret for skiten, men det var omtrent null utsikt og sol, og det gjør at jeg er skeptisk til å kjøpe den

ts

OK ja du må like det andre. Men merkelig at folk ikke gjør mere når de skal selge. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...