AnonymBruker Skrevet 21. oktober #41 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Han der er ikke kompatibel med noen kvinne over tid. Ingen vil ha dårlig sex ofte. Ikke vil han snakke om det heller. TS du må bytte ham ut. Anonymkode: 3619b...a58 Er bare redd gresset ikke er grønnere på den andre siden og at jeg må jobbe med det jeg har.. Anonymkode: 58caf...9cb
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #42 Skrevet 21. oktober Som singel kjenner jeg ofte på savn etter en kjæreste. så leser jeg innlegg som dette og min første tanke er at jeg er takknemlig for at jeg slipper å forholde meg til så egoistiske mennesker som din mann. Livet er rett og slett for kort!! Anonymkode: 82e63...0e6 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #43 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (19 timer siden): Men er dette grunn nok til å gjøre det slutt? Bør man ikke jobbe mer for å få det til? Anonymkode: 58caf...9cb Vil man være sammen med en umoden sutrepave? Anonymkode: 7d0b5...986 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #44 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (17 timer siden): Dette innlegget handler egentlig ikke om at jeg ikke har lyst på sex. Det handler om at det blir dårlig stemning når jeg ikke gir sex med en gang. At litt kos først er hyggelig, men at det da oppleves som at jeg ikke vil og er avvisende. Og da lurte jeg på om flere har det sånn… jeg trengte sikkert bare å lufte litt tanker.. Det skal også sies at vi ofte er ferdig når han er ferdig. Selvom jeg gjentatte ganger har sagt at jeg også har mine behov og ikke alltid er ferdig. Anonymkode: 58caf...9cb Han er jo en lat ego som ikke gidder å varme deg opp og gjøre deg skikkelig våt og kåt. Og heller ikke bryr seg om å gjøre deg ferdig heller. Nei usj,- det der er ingenting å samle på.. Anonymkode: 9afdf...3f6 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #45 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Er bare redd gresset ikke er grønnere på den andre siden og at jeg må jobbe med det jeg har.. Anonymkode: 58caf...9cb Jeg har gått fra en mann lik den du beskriver. Han ble stille og mutt når jeg ikke ville ha sex. Fikk jo mindre og mindre lyst på han, og avskydde sex til slutt. Faktisk hadde han sex med meg selv om jeg sa nei, det ble spikeren i kista for min del. Så med mindre han har fantastiske andre egenskaper, ville jeg ha tenkt meg grundig om og kanskje gått. Det finnes folk som ikke er slik!! Jeg har funnet en nå, en pusete motorsykkelfyr. Mest kosete jeg har vært borti. Både sex og nærhet og kos Livet var et helvete før, går faktisk i traumeterapi delvis pga dette. Det er enormt psykisk stress og gå å føle seg presset til å ha sex i tide og utide, for ellers blir det dårlig stemning. Kanskje min eks var verre enn din, men tenkte det var greit å nevne. Anonymkode: 7d0b5...986
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #46 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Jeg har gått fra en mann lik den du beskriver. Han ble stille og mutt når jeg ikke ville ha sex. Fikk jo mindre og mindre lyst på han, og avskydde sex til slutt. Faktisk hadde han sex med meg selv om jeg sa nei, det ble spikeren i kista for min del. Så med mindre han har fantastiske andre egenskaper, ville jeg ha tenkt meg grundig om og kanskje gått. Det finnes folk som ikke er slik!! Jeg har funnet en nå, en pusete motorsykkelfyr. Mest kosete jeg har vært borti. Både sex og nærhet og kos Livet var et helvete før, går faktisk i traumeterapi delvis pga dette. Det er enormt psykisk stress og gå å føle seg presset til å ha sex i tide og utide, for ellers blir det dårlig stemning. Kanskje min eks var verre enn din, men tenkte det var greit å nevne. Anonymkode: 7d0b5...986 Jeg føler veldig på dårlig samvittighet hvis det ikke blir sex. Jeg vil jo ha sex jeg også, men når man alltid skal gi og ikke vet om man får tilbake blir man også kanskje litt reservert… Anonymkode: 58caf...9cb
exictence Skrevet 21. oktober #47 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er bare redd gresset ikke er grønnere på den andre siden og at jeg må jobbe med det jeg har.. Anonymkode: 58caf...9cb Hvor gammel er du da? Du har rett i at man alltid må jobbe med et forhold, men ingen har rett i å være nedlatende mot den andre og være en sutrepave.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #48 Skrevet 21. oktober Ikke normalt i det hele tatt. Og ganske avskrekkende, egentlig. Som min mann sier, han har generelt større behov enn meg. Men har jeg ikke lyst er det den beste "avtenningen", for han ønsker jo ikke sex med en person som ikke har lyst. Anonymkode: 5355e...11e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #49 Skrevet 21. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg har gått fra en mann lik den du beskriver. Han ble stille og mutt når jeg ikke ville ha sex. Fikk jo mindre og mindre lyst på han, og avskydde sex til slutt. Faktisk hadde han sex med meg selv om jeg sa nei, det ble spikeren i kista for min del. Så med mindre han har fantastiske andre egenskaper, ville jeg ha tenkt meg grundig om og kanskje gått. Det finnes folk som ikke er slik!! Jeg har funnet en nå, en pusete motorsykkelfyr. Mest kosete jeg har vært borti. Både sex og nærhet og kos Livet var et helvete før, går faktisk i traumeterapi delvis pga dette. Det er enormt psykisk stress og gå å føle seg presset til å ha sex i tide og utide, for ellers blir det dårlig stemning. Kanskje min eks var verre enn din, men tenkte det var greit å nevne. Anonymkode: 7d0b5...986 Du...... det er ikke å "ha sex"..men noe helt annet og mye verre. Anonymkode: 5355e...11e
AnonymBruker Skrevet 21. oktober #50 Skrevet 21. oktober exictence skrev (48 minutter siden): Hvor gammel er du da? Du har rett i at man alltid må jobbe med et forhold, men ingen har rett i å være nedlatende mot den andre og være en sutrepave. Er 30 år… Anonymkode: 58caf...9cb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå