AnonymBruker Skrevet 19. oktober #1 Skrevet 19. oktober Vil mest mulig ned for å passe inn i en kjole om to uker. Kostholdet er en ting. Men hva vil hjelpe mest på av trening? Har hund og må ut på tur uansett. Er egentlig ikke glad i å jogge, men kan fint gå i raskt tempo. Vi deler på turene, men jeg kan gjerne ta turene hver dag for å forbrenne mest mulig. Har det mye å si hvilken type turer? Og har det noe å si om jeg går med sekk med vekt i for å gjøre turen tyngre? Hva med annen trening/styrke? Ingen sentre i nærheten, så må kunne utføres hjemme. Jeg vet at styrke ikke vil gi særlig oppstramming på to uker, jeg tenker helst på hva som lønner seg mtp forbrenning og vektnedgang. Anonymkode: adc47...ad4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #2 Skrevet 19. oktober Kardio er det som forbrenner mest, men det er kostholdet som er viktigst. Anonymkode: 36b7f...255 4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #3 Skrevet 19. oktober Det har ikke noe å si, matinntaket er det som teller. Å trene/mosjonere er bra, men man blir også sulten av å være aktiv. Anonymkode: 6b130...c02 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #4 Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Vil mest mulig ned for å passe inn i en kjole om to uker. Kostholdet er en ting. Men hva vil hjelpe mest på av trening? Har hund og må ut på tur uansett. Er egentlig ikke glad i å jogge, men kan fint gå i raskt tempo. Vi deler på turene, men jeg kan gjerne ta turene hver dag for å forbrenne mest mulig. Har det mye å si hvilken type turer? Og har det noe å si om jeg går med sekk med vekt i for å gjøre turen tyngre? Hva med annen trening/styrke? Ingen sentre i nærheten, så må kunne utføres hjemme. Jeg vet at styrke ikke vil gi særlig oppstramming på to uker, jeg tenker helst på hva som lønner seg mtp forbrenning og vektnedgang. Anonymkode: adc47...ad4 La hunden bli hjemme, ut å løpe intervaller. Super effektivt særlig for etterforbrenning. Rusletur med hund er vel og bra, men du må faktisk opp i puls altså, sånn skikkelig. Anonymkode: d12ec...9ae
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #5 Skrevet 19. oktober AnonymBruker skrev (25 minutter siden): La hunden bli hjemme, ut å løpe intervaller. Super effektivt særlig for etterforbrenning. Rusletur med hund er vel og bra, men du må faktisk opp i puls altså, sånn skikkelig. Anonymkode: d12ec...9ae Dette! Anonymkode: 62538...819
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #6 Skrevet 19. oktober Jogging og løping er effektivt for vektnedgang, spesielt i terreng. Men bare hvis du gjør det uten å spise mer. Men det er svært begrenset hva du kan gjøre på to uker. Anonymkode: 725bd...471
Skjold Skrevet 19. oktober #7 Skrevet 19. oktober Styrketrening er ikke tingen om du har et tidsperspektiv på 2 uker. Det eneste du kommer til å oppnå er å gå opp en del i vannvekt.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober #8 Skrevet 19. oktober Kosthold og cardio. Turer med hund er bra, men ta også en treningsvideo med 30-60 minutter med høy(ere) intensitet om dagen Anonymkode: 745d3...24a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober #9 Skrevet 20. oktober Gå _lange_ turer med hunden. Anonymkode: c9c29...3d4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå