Gå til innhold

Mest mulig ned på to uker. Satse på tur/kondisjon eller styrke?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vil mest mulig ned for å passe inn i en kjole om to uker. Kostholdet er en ting. Men hva vil hjelpe mest på av trening? 

Har hund og må ut på tur uansett. Er egentlig ikke glad i å jogge, men kan fint gå i raskt tempo. Vi deler på turene, men jeg kan gjerne ta turene hver dag for å forbrenne mest mulig. Har det mye å si hvilken type turer? Og har det noe å si om jeg går med sekk med vekt i for å gjøre turen tyngre? 

Hva med annen trening/styrke? Ingen sentre i nærheten, så må kunne utføres hjemme.

Jeg vet at styrke ikke vil gi særlig oppstramming på to uker, jeg tenker helst på hva som lønner seg mtp forbrenning og vektnedgang.

Anonymkode: adc47...ad4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kardio er det som forbrenner mest, men det er kostholdet som er viktigst.

Anonymkode: 36b7f...255

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det har ikke noe å si, matinntaket er det som teller. Å trene/mosjonere er bra, men man blir også sulten av å være aktiv.

Anonymkode: 6b130...c02

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vil mest mulig ned for å passe inn i en kjole om to uker. Kostholdet er en ting. Men hva vil hjelpe mest på av trening? 

Har hund og må ut på tur uansett. Er egentlig ikke glad i å jogge, men kan fint gå i raskt tempo. Vi deler på turene, men jeg kan gjerne ta turene hver dag for å forbrenne mest mulig. Har det mye å si hvilken type turer? Og har det noe å si om jeg går med sekk med vekt i for å gjøre turen tyngre? 

Hva med annen trening/styrke? Ingen sentre i nærheten, så må kunne utføres hjemme.

Jeg vet at styrke ikke vil gi særlig oppstramming på to uker, jeg tenker helst på hva som lønner seg mtp forbrenning og vektnedgang.

Anonymkode: adc47...ad4

La hunden bli hjemme, ut å løpe intervaller. Super effektivt særlig for etterforbrenning. Rusletur med hund er vel og bra, men du må faktisk opp i puls altså, sånn skikkelig.

Anonymkode: d12ec...9ae

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

La hunden bli hjemme, ut å løpe intervaller. Super effektivt særlig for etterforbrenning. Rusletur med hund er vel og bra, men du må faktisk opp i puls altså, sånn skikkelig.

Anonymkode: d12ec...9ae

Dette! 

Anonymkode: 62538...819

AnonymBruker
Skrevet

Jogging og løping er effektivt for vektnedgang, spesielt i terreng. Men bare hvis du gjør det uten å spise mer. 

Men det er svært begrenset hva du kan gjøre på to uker. 

Anonymkode: 725bd...471

Skrevet

Styrketrening er ikke tingen om du har et tidsperspektiv på 2 uker. Det eneste du kommer til å oppnå er å gå opp en del i vannvekt.

AnonymBruker
Skrevet

Kosthold og cardio. Turer med hund er bra, men ta også en treningsvideo med 30-60 minutter med høy(ere) intensitet om dagen 

Anonymkode: 745d3...24a

AnonymBruker
Skrevet

Gå _lange_ turer med hunden.

Anonymkode: c9c29...3d4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...