Gå til innhold

Erfaring med swingersklubb?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei,

Jeg og dama har lekt litt med tanken om å dra på swingersklubb. Dvs. vi har ingen planer nå, men synes det kan virke litt spennende.

Selv har jeg vært på et par klubber da jeg var singel for 15+ år siden, og det var veldig spennende. Ofte når jeg er skikkelig kåt eller full synes jeg det virker deilig å se dama bli knullet av en velutstyrt mann, men så fort jeg har kommet mister jeg interessen for det. Så det er kanskje mest i fantasien for min del.

Hun er heller ikke så interessert i fremmede menn i utgangspunktet, selv om hun har hintet om det et par ganger i fylla. Om vi skal dra på en slik klubb blir det først og fremst for å kikke litt eller bare ha sex mens andre ser på oss.

Så jeg lurer på om det er noen par her inne som har noen erfaringer de til dele?

Vi er forresten begge i slutten av 30-årene.

#69dudes

Anonymkode: 6a268...25e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å kjenne på stemning, og å ha sex med hverandre mens man blir sett på, er en fin og trygg vei inn i swinging ☺️ Min beste anbefaling er egentlig å ikke se på det som en engangs greie men være åpen for å dra flere ganger. Da kan dere starte helt rolig, og ikke være redd for å gå glipp av noe hvis dere ikke hopper rett i partnerbytte "i tilfelle dette blir eneste gangen."

Men mitt aller viktigste tips er at dere gjør det edru, eller maks ett glass! Dere tenner på det i fylla, men mister interessen som edru, da er det risiko for at dere vil pushe grenser for langt og angre hardt etterpå. 

Anonymkode: 015a4...425

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Å kjenne på stemning, og å ha sex med hverandre mens man blir sett på, er en fin og trygg vei inn i swinging ☺️ Min beste anbefaling er egentlig å ikke se på det som en engangs greie men være åpen for å dra flere ganger. Da kan dere starte helt rolig, og ikke være redd for å gå glipp av noe hvis dere ikke hopper rett i partnerbytte "i tilfelle dette blir eneste gangen."

Men mitt aller viktigste tips er at dere gjør det edru, eller maks ett glass! Dere tenner på det i fylla, men mister interessen som edru, da er det risiko for at dere vil pushe grenser for langt og angre hardt etterpå. 

Anonymkode: 015a4...425

Takker for svar. Godt tips om å være åpen om flere besøk.

Første gangen har vi uansett blitt enige om å kun kikke å andre, og kanskje ha sex oss to om vi føler for det. Bare det å ha sex foran andre er jo fremmed for oss, selv om vi begge tenner på tanken.

Vet det har kommet en ny klubb i Oslo nå, så planen er å besøke den en kveld det er parkveld. Altså ikke "hundre" single menn 😁

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Hei,

Jeg og dama har lekt litt med tanken om å dra på swingersklubb. Dvs. vi har ingen planer nå, men synes det kan virke litt spennende.

Selv har jeg vært på et par klubber da jeg var singel for 15+ år siden, og det var veldig spennende. Ofte når jeg er skikkelig kåt eller full synes jeg det virker deilig å se dama bli knullet av en velutstyrt mann, men så fort jeg har kommet mister jeg interessen for det. Så det er kanskje mest i fantasien for min del.

Hun er heller ikke så interessert i fremmede menn i utgangspunktet, selv om hun har hintet om det et par ganger i fylla. Om vi skal dra på en slik klubb blir det først og fremst for å kikke litt eller bare ha sex mens andre ser på oss.

Så jeg lurer på om det er noen par her inne som har noen erfaringer de til dele?

Vi er forresten begge i slutten av 30-årene.

#69dudes

Jeg har vært sol singel jente på swingersklubb. Flere slipper inn single kvinner men ikke menn. 
har alltid vært veldig hyggelige folk og masse deilig nakenhet. Noen er det bare for å være sosiale, mens andre har gruppesex i ei diger seng. Det foregår på et annet rom selvsagt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...