AnonymBruker Skrevet 23. oktober #41 Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Hvorfor giftet du deg med en dame når du visste at du ville slutte å tenne på henne da hun bikket 40? Anonymkode: c4888...2d1 Det er ikke noe man automatisk vet når man er i 20-årene. Anonymkode: 504b6...589
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #42 Skrevet 23. oktober Den mister man ikke av seg selv🙂 Den mister en man kun om kona aldri vil ha sex og hele tiden er grinete. Har man ett positivt forhold mister man den aldri 🤩 Anonymkode: 1e983...a75 2
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #43 Skrevet 23. oktober AnonymBruker skrev (6 timer siden): Å beklageligvis så endte jeg med å skaffe med sex utenfor ekteskapet på forskjellig vis. Har aldri angret på det for å si det sånn, det mener jeg fortsatt hun "fortjente", etter å ha prøvd på alle måter å finne tilbake til det vi hadde sammen. Jeg valgte til slutt å ta ut seperasjon, og har aldri fortalt henne om at jeg var utro, da jeg anser det som noe hun ikke ville brydd seg om uansett. Det angrer jeg ikke på. Hun fikk mange sjanser. Som deg, så hadde mitt emosjonelle kompass peket ut en annen kurs enn å fortsette slik det var. Orket ikke tanken på at det kanskje ble ett ligg i året eller hver 18.mnd. Korrekt håndtert, veldig bra. 👏 Anonymkode: 452e7...593
AnonymBruker Skrevet 23. oktober #44 Skrevet 23. oktober Etter ca 2 år, gjelder med alle mine partnere, men jeg er kvinne Anonymkode: a70a3...3d4 1
Plan B Skrevet 25. oktober #45 Skrevet 25. oktober Vi har aldri hatt et veldig aktivt seksualliv. Har vært andre ting som har holdt oss sammen. Tok helt slutt når hun nærmet seg 70. Jeg er 10 år yngre.
AnonymBruker Skrevet 25. oktober #46 Skrevet 25. oktober AnonymBruker skrev (På 23.10.2025 den 16.39): Etter ca 2 år, gjelder med alle mine partnere, men jeg er kvinne Anonymkode: a70a3...3d4 Samme her. Er også kvinne. Lurer på hvorfor det er slik. Veldig kjedelig for mannen min er verdens beste... Anonymkode: 62341...a3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå