Gå til innhold

Hva tenker dere om K50 og M30?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Good for you ❤️ 

Anonymkode: bf657...b8d

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 21.56):

Tenker bra for deg. Mann på 30 er en vinner fremfor en mann på 50 angående sex. 

Anonymkode: 86e74...b36

Så til de grader !   👍  Kjør på og kos dere, det varer så lenge det varer. 👏  Ikke bry dere om hva "alle andre" synes og mener, det er deres liv.  Livet er nå.... i dag, ikke  "kanskjeeventuelthvisatte...etellerannet"   🤩  

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Kvinner på 50 er generelt penere enn men. På 50. Og har ikke sviktende potens. Er han seriøst interessert er det bare å takke herren og kjøre på. Noe annet er de med olding fetish. Det er ikke noe for kvinner, liker seriøst og med følelser 

Anonymkode: 05e8f...33c

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 19.47):

Tenker biologien tilser det motsatte; 

K30 og M50 

Anonymkode: cb990...97d

Herre gud har du møtt en gubbe på 50 år? De er ikke mye delikate og de funker ikke lengre

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvordan voksne, samtykkende mennesker innretter samlivene sine har jeg ingenting med. Så lenge en relasjon funker for alle involverte; kjør på 😄

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 19.02):

Den var jo ganske fordomsfull, hadde du ikke skjønt hvorfor han hadde giddet hvis det var omvendt også? Jeg at paret må være forberedt på noen fordomsfulle reaksjoner sånn som dette her, men at alt er love.

Anonymkode: 9218c...902

Jeg hadde ikke blitt særlig begeistret dersom noen av mine venner kom med en 20 år eldre eller yngre inn i kretsen for å være ærlig. 

Anonymkode: db5e7...079

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg hadde ikke blitt særlig begeistret dersom noen av mine venner kom med en 20 år eldre eller yngre inn i kretsen for å være ærlig. 

Anonymkode: db5e7...079

Slutt å være så negativ og dømmende.. Kan du ikke være glad på vennen dins vegne så er du heller ikke noen god venn!!

Anonymkode: 23c50...256

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Herre gud har du møtt en gubbe på 50 år? De er ikke mye delikate og de funker ikke lengre

Hva er det for noe fordomsfullt tull? Selvfølgelig er det massevis av kjekke og oppegående menn på 50 som fungerer på alle vis. 

K48

Anonymkode: 91c5d...c2e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 19.55):

I mitt hode så blir dette ofte en asymmetrisk relasjon og ujevn maktbalanse. Den eldste "vet" best. 

Anonymkode: f79f2...c28

Gammel myte.

Anonymkode: a2cdc...a4d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Gammel myte.

Anonymkode: a2cdc...a4d

Det tror jeg ikke. Jeg har sett det selv og erfart det.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er kvinne på 46. Vil gjerne ha en elsker mellom 28-35. Ikke interessert i noe forhold, da måtte det vært en på min egen alder. Men en seksuell relasjon, ja takk! 

Anonymkode: d6ec5...0b1

• Hjerte 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Det tror jeg ikke. Jeg har sett det selv og erfart det.

har erfart det selv, jeg ble fullstendig retardisert av det for det var ingen sammenheng mellom hva som kom ut av munnen vs de faktiske prestasjonene. har vært med yngre og jeg har ikke vært slik da, tvert imot. jeg har ikke noe behov for å lære andre om hvordan livet "egentlig" fungerer. 

Anonymkode: 0f567...46f

Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er kvinne på 46. Vil gjerne ha en elsker mellom 28-35. Ikke interessert i noe forhold, da måtte det vært en på min egen alder. Men en seksuell relasjon, ja takk! 

Det gjør du helt rett i, perfekt alderscombo for gloheit sex   👍 Lykke til !   

Endret av bullehurk
tilleggsoppl.
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 17.10.2025 den 18.52):

Kvinne 50 år som ser og oppfører seg 10-12 år yngre ut og mann 30 år som er moden for alderen på alle måter. Han vil ikke ha barn og begge vil ha et seriøst forhold. Hva er dine første tanker? 

Anonymkode: d869d...497

Undersøk om dere kan bo under samme tak først. Det kan komme frem ting dere ikke visste om hverandre. 

Skrevet

Tenker at det kunne jeg aldri vært med på selv. Hadde følt meg urgammel om jeg var den eldste og sikkert overtenkt hvert eneste aldringstegn, hadde jeg vært yngst hadde jeg fryktet å sitte der om 15 år og fortsatt følt meg i min «prime» med en pensjonist. Etterpå hadde jeg tenkt at det ikke var mitt problem og at de får kose seg de det gjelder 😊

Skrevet

Jeg hadde lett datet ei på 50+. Jeg ser absolutt ingenting galt i det.

M39

AnonymBruker
Skrevet
Bimbo skrev (23 timer siden):

Tenker at det kunne jeg aldri vært med på selv. Hadde følt meg urgammel om jeg var den eldste og sikkert overtenkt hvert eneste aldringstegn, hadde jeg vært yngst hadde jeg fryktet å sitte der om 15 år og fortsatt følt meg i min «prime» med en pensjonist. Etterpå hadde jeg tenkt at det ikke var mitt problem og at de får kose seg de det gjelder 😊

Det er faktisk motsatt. De liker jo at du ser voksen ut. De liker smilerynkene og hele pakka. Det er herlig befriende! Men nå snakker jeg ikke om forhold, det tror jeg svært få vil med en slik aldersforskjell. Men de tenner jo faktisk på at du er voksen og det som følger med det. 

• Nyttig 1
Skrevet

Dog har en litt mer voksen kvinne lært at kjærligheten til mannen går gjennom maven. 
Vil tro det ikke er mange damer i 30 årene som lager flesk og duppe 😀👍

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det jeg har sett av sånne forhold er at en yngre mann er samnen med ei eldre dame. Gjerne skilt, for gammel eller ferdig med barn.

Han tenker at regelmessig sex for en periode blir digg.

Men 1mnd blir til 6 mnd, blir kjent med barna, begynner å bo der semipermanent.

Og før man veit hva som skjedde er årene gått. Ingen egne barn. Kjerringa på 65 mens han er 45.

De gutta der er er ikke vokst opp med mye dame oppmerksomhet.  Når du har funnet ei så føler de st det er eneste mulighet og holder ut.

Anonymkode: 3c06a...d89

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Ytterst Sjeldne tilfeller, har aldri sett det.  Eldre damer er stort sett elskerinner for en periode, så får man egen familie etterhvert.     Noen damer er ikke intr. i å "begynne på nytt" heller,  bare ha en yngre elsker/kk/fwb.  uten å blande inn barn/familie.  

Anonymkode: 46fd8...8ff

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...