AnonymBruker Skrevet 17. oktober #1 Skrevet 17. oktober Kvinne 50 år som ser og oppfører seg 10-12 år yngre ut og mann 30 år som er moden for alderen på alle måter. Han vil ikke ha barn og begge vil ha et seriøst forhold. Hva er dine første tanker? Anonymkode: d869d...497 1 4 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #2 Skrevet 17. oktober Jeg fatter ikke hvorfor han gidder, men så går jeg videre med mitt liv og tenker ikke mer på det. Anonymkode: 0af14...ab0 3 8
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #3 Skrevet 17. oktober Jeg lurer veldig på hva som er forskjell i oppførsel på kvinne 40 vs kvinne 50. Og moden mann på 30, haha. Det var en ny vending. Hva betyr egentlig det?? Min første tanke? Jaja, lykke til. What ever float your boat. Anonymkode: 95d72...451 5
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #4 Skrevet 17. oktober At det er uvanlig med så stor aldersforskjell og spesielt når kvinnen er eldst. Men kult med kjærlighet! Ser ikke problemet når begge er over 30... Anonymkode: 2580f...a18 4
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #5 Skrevet 17. oktober Folk må gjøre som de vil! Tiltrekning handler om så mye mer enn alder. Så fantastisk, heier på dere🙂 Anonymkode: 55b3a...e3e 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #6 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jeg fatter ikke hvorfor han gidder, men så går jeg videre med mitt liv og tenker ikke mer på det. Anonymkode: 0af14...ab0 Den var jo ganske fordomsfull, hadde du ikke skjønt hvorfor han hadde giddet hvis det var omvendt også? Jeg at paret må være forberedt på noen fordomsfulle reaksjoner sånn som dette her, men at alt er love. Anonymkode: 9218c...902 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #7 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Den var jo ganske fordomsfull, hadde du ikke skjønt hvorfor han hadde giddet hvis det var omvendt også? Jeg at paret må være forberedt på noen fordomsfulle reaksjoner sånn som dette her, men at alt er love. Anonymkode: 9218c...902 TS lurte på hva jeg hadde tenkt så da svarte jeg. Uansett kjønn kan jeg aldri forstå at unge folk velger gamle folk. Anonymkode: 0af14...ab0 6 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #8 Skrevet 17. oktober Tenker biologien tilser det motsatte; K30 og M50 Anonymkode: cb990...97d 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #9 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tenker biologien tilser det motsatte; K30 og M50 Anonymkode: cb990...97d Tenker du ble lurt. Anonymkode: f79f2...c28 3 1 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #10 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (43 minutter siden): TS lurte på hva jeg hadde tenkt så da svarte jeg. Uansett kjønn kan jeg aldri forstå at unge folk velger gamle folk. Anonymkode: 0af14...ab0 Det må jo du gjerne få lov til å tenke resten av ditt liv for din del. Resten friter jo i hva du mener😅 For noen er kjærlighet , KJÆRLIGHET uten tall kalkulator. For min del liker jeg de på min egen alder ,men så lenge folk er voksne får de gjøre som de vil. Anonymkode: 914b8...ae0 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #11 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det må jo du gjerne få lov til å tenke resten av ditt liv for din del. Resten friter jo i hva du mener😅 For noen er kjærlighet , KJÆRLIGHET uten tall kalkulator. For min del liker jeg de på min egen alder ,men så lenge folk er voksne får de gjøre som de vil. Anonymkode: 914b8...ae0 Driter skulle det stå. Anonymkode: 914b8...ae0
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #12 Skrevet 17. oktober Egentlig så tenker jeg hva som mangler oppi "knollen", når man synes det er normalt å ligge med noe på sin "sønns" alder. Synes akkurat det samme om menn Anonymkode: 1416e...b67 4 3
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #13 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (46 minutter siden): TS lurte på hva jeg hadde tenkt så da svarte jeg. Uansett kjønn kan jeg aldri forstå at unge folk velger gamle folk. Anonymkode: 0af14...ab0 I mitt hode så blir dette ofte en asymmetrisk relasjon og ujevn maktbalanse. Den eldste "vet" best. Anonymkode: f79f2...c28 2 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #14 Skrevet 17. oktober For en stakkarslig mann som får seg noe annet.. Av alle de forholdene jeg kjenner til hvor kvinnen har vært noe eldre enn mannen så har kvinnen (uten unntak) vært kontrollerende mot mannen. Heldigvis ikke mitt liv. Anonymkode: f8ad0...a31 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #15 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Tenker biologien tilser det motsatte; K30 og M50 Anonymkode: cb990...97d Nei, ikke egentlig. Eggene til kvinnen holder seg like godt uansett alder. Men sædcellenes kvalitet blir jo dårligere med årene... Han skal uansett ikke ha barn, så hva har det å si... Anonymkode: 95d72...451 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #16 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Det må jo du gjerne få lov til å tenke resten av ditt liv for din del. Resten friter jo i hva du mener😅 For noen er kjærlighet , KJÆRLIGHET uten tall kalkulator. For min del liker jeg de på min egen alder ,men så lenge folk er voksne får de gjøre som de vil. Anonymkode: 914b8...ae0 Ja og som du så i mitt første innlegg så driter jeg i andre også når min første tanke er forbi. TS spurte hva jeg tenkte, jeg svare, du ble butthurt-ikke mitt problem. Anonymkode: 0af14...ab0 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #17 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Tenker biologien tilser det motsatte; K30 og M50 Anonymkode: cb990...97d Da har du ikke fulgt med i timen. Eldre dame + yngre mann er den beste komboen hvis det er barn man skal ha. Men nå gjelder jo ikke det ts da. Anonymkode: 584db...38a 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #19 Skrevet 17. oktober Er vel ikke så sjeldent med menn som liker "gammel-høn", er vel å regne som en fetish. Anonymkode: 66756...b8d 1 1
AnonymBruker Skrevet 17. oktober #20 Skrevet 17. oktober AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, ikke egentlig. Eggene til kvinnen holder seg like godt uansett alder. Men sædcellenes kvalitet blir jo dårligere med årene... Han skal uansett ikke ha barn, så hva har det å si... Anonymkode: 95d72...451 ? Dette er jo fullstendig feil. Eggene til en 50 år gammel kvinne er dessverre så godt som borte, innskrumpet, ferdig. Anonymkode: 3131e...980 2 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå