Gå til innhold

Hva tenker dere om K50 og M30?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kvinne 50 år som ser og oppfører seg 10-12 år yngre ut og mann 30 år som er moden for alderen på alle måter. Han vil ikke ha barn og begge vil ha et seriøst forhold. Hva er dine første tanker? 

Anonymkode: d869d...497

• Liker 1
  • Hjerte 4
  • Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg fatter ikke hvorfor han gidder, men så går jeg videre med mitt liv og tenker ikke mer på det.

Anonymkode: 0af14...ab0

• Liker 3
  • Nyttig 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg lurer veldig på hva som er forskjell i oppførsel på kvinne 40 vs kvinne 50. Og moden mann på 30, haha. Det var en ny vending. Hva betyr egentlig det?? 

Min første tanke? Jaja, lykke til. What ever float your boat. 

Anonymkode: 95d72...451

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

At det er uvanlig med så stor aldersforskjell og spesielt når kvinnen er eldst.

Men kult med kjærlighet!

Ser ikke problemet når begge er over 30...

Anonymkode: 2580f...a18

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Folk må gjøre som de vil! Tiltrekning handler om så mye mer enn alder. Så fantastisk, heier på dere🙂

Anonymkode: 55b3a...e3e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg fatter ikke hvorfor han gidder, men så går jeg videre med mitt liv og tenker ikke mer på det.

Den var jo ganske fordomsfull, hadde du ikke skjønt hvorfor han hadde giddet hvis det var omvendt også? Jeg at paret må være forberedt på noen fordomsfulle reaksjoner sånn som dette her, men at alt er love.

Anonymkode: 9218c...902

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Den var jo ganske fordomsfull, hadde du ikke skjønt hvorfor han hadde giddet hvis det var omvendt også? Jeg at paret må være forberedt på noen fordomsfulle reaksjoner sånn som dette her, men at alt er love.

Anonymkode: 9218c...902

TS lurte på hva jeg hadde tenkt så da svarte jeg. Uansett kjønn kan jeg aldri forstå at unge folk velger gamle folk.

• Liker 6
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet

Tenker biologien tilser det motsatte; 

K30 og M50 

Anonymkode: cb990...97d

• Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

K30 og M50 

Tenker du ble lurt.

Anonymkode: f79f2...c28

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

TS lurte på hva jeg hadde tenkt så da svarte jeg. Uansett kjønn kan jeg aldri forstå at unge folk velger gamle folk.

Det må jo du gjerne få lov til å tenke resten av ditt liv for din del.  Resten friter jo i hva du mener😅 For noen er kjærlighet , KJÆRLIGHET uten tall kalkulator.  For min del liker jeg de på min egen alder ,men så lenge folk er voksne får de gjøre som de vil.

Anonymkode: 914b8...ae0

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det må jo du gjerne få lov til å tenke resten av ditt liv for din del.  Resten friter jo i hva du mener😅 For noen er kjærlighet , KJÆRLIGHET uten tall kalkulator.  For min del liker jeg de på min egen alder ,men så lenge folk er voksne får de gjøre som de vil.

Driter skulle det stå. 

AnonymBruker
Skrevet

Egentlig så tenker jeg hva som mangler oppi "knollen", når man synes det er normalt å ligge med noe  på sin "sønns" alder.

Synes akkurat det samme om menn

Anonymkode: 1416e...b67

• Liker 4
  • Nyttig 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

I mitt hode så blir dette ofte en asymmetrisk relasjon og ujevn maktbalanse. Den eldste "vet" best. 

Anonymkode: f79f2...c28

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

For en stakkarslig mann som får seg noe annet.. 

Av alle de forholdene jeg kjenner til hvor kvinnen har vært noe eldre enn mannen så har kvinnen (uten unntak) vært kontrollerende mot mannen. 

Heldigvis ikke mitt liv. 

Anonymkode: f8ad0...a31

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

K30 og M50 

Nei, ikke egentlig. Eggene til kvinnen holder seg like godt uansett alder. Men sædcellenes kvalitet blir jo dårligere med årene... Han skal uansett ikke ha barn, så hva har det å si... 

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ja og som du så i mitt første innlegg så driter jeg i andre også når min første tanke er forbi. TS spurte hva jeg tenkte, jeg svare, du ble butthurt-ikke mitt problem.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

K30 og M50 

Da har du ikke fulgt med i timen. Eldre dame + yngre mann er den beste komboen hvis det er barn man skal ha. Men nå gjelder jo ikke det ts da.

Anonymkode: 584db...38a

• Hjerte 1
Skrevet

To each their own 🤷‍♀️

AnonymBruker
Skrevet

Er vel ikke så sjeldent med menn som liker "gammel-høn", er vel å regne som en fetish.

Anonymkode: 66756...b8d

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, ikke egentlig. Eggene til kvinnen holder seg like godt uansett alder. Men sædcellenes kvalitet blir jo dårligere med årene... Han skal uansett ikke ha barn, så hva har det å si... 

? Dette er jo fullstendig feil. Eggene til en 50 år gammel kvinne er dessverre så godt som borte, innskrumpet, ferdig. 

Anonymkode: 3131e...980

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...