Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Dette er et spørsmål til dere som jobber på sykehjem. Jeg tenkte jeg skulle ta med en oppmerksomhet til personalet når jeg henter gamlemor hjem til julemiddag. Hva ville dere satt pris på? Kake? Juledekorasjon? Konfekt? Jeg er litt dårlig på slikt og redd for å bomme eller fornærme.

Anonymkode: 43273...678

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Dette er et spørsmål til dere som jobber på sykehjem. Jeg tenkte jeg skulle ta med en oppmerksomhet til personalet når jeg henter gamlemor hjem til julemiddag. Hva ville dere satt pris på? Kake? Juledekorasjon? Konfekt? Jeg er litt dårlig på slikt og redd for å bomme eller fornærme.

Juledekorasjon og et hyggelig kort

Anonymkode: f66ae...b56

Skrevet

Konfekt/twist og lignende blir hvertfall alltid spist og for mange føles tryggere enn noe hjemmelaget kake osv.

• Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Vaffeljern, isbitmaskin, konfekteske, blomsteroppsats, hver sin julebrus, fruktkurv. 

Anonymkode: fc562...f29

AnonymBruker
Skrevet
Ludovica- skrev (2 minutter siden):

Konfekt/twist og lignende blir hvertfall alltid spist og for mange føles tryggere enn noe hjemmelaget kake osv.

Ville aldri bakt selv, den skulle være fra velrenommert konditori, levert i originaleske i så fall, men dekorasjon er jo en mulighet,  innpakket sjokolade også.

Andre innspill?

AnonymBruker
Skrevet

Hva med en gavekurv med noen poser kaffe/te (hørt at personalet må betale det fra egen lomme….), sjokolade, kjeks/kaker, og en liten dekorasjon med et hyggelig kort? 😊 

Anonymkode: 22c34...910

AnonymBruker
Skrevet

Kort med noen fine ord om dere er fornøyde med pleien, konfekt eller noe godt, kjøpt kake, blomst eller bukett 🙂

Anonymkode: dfb18...dcd

AnonymBruker
Skrevet

Så hyggelig! En kurv med kaffe/te frukt/konfekt/julekaker er helt supert. Helst ikke blomst da både personal og beboere kan være allergisk, spes juleblomster som svibel og julestjerne er det mange som ikke tåler. Men det aller hyggeligste er et håndskrevet kort om hva du setter pris på ved sykehjemmet. 

Anonymkode: 78bd3...b00

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...